Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
m.youtube.com
Linkin ohjelma Keskusteluja kryptassa aiheena häpeä ei ole vielä katsottavissa.
Ostin alepasta Fazerin suklaapiparikakkupakkauksen.
Mukava mutustella pieniä pipareita ja selata nettiä.
Ostin Me Naiset-lehden ja luin Kiira Korpi jutun. Toisin kuin Iltalehden tv-haastattelusta lehden jutusta selvisi, että hän laittoi avioeron vireille. Tai niin ymmärsin jutusta.
Lehden horoskooppi lupaa hyvää.
Kotikaupunkini on ilmastoneutraali vuoteen 2030 mennessä, jos oikein tajusin nettijutusta. Tuskin viitsin käydä stadissa katsomassa mielenosoitusta. Huonolla tuurilla saatan joutua poliisien hanttapulissa bussiin tai mustaan maijaan.
Parasta pysyä kotona ja ihailla vastapestyjä ikkunoita.
Tänään koronarajoitukset poistuivat.
Lähdin ulos kiireellä ja maski unohtui.
Kaivoin maskin laukustani roskavajassa.
Harmittelen lasi- ja metallikeräysastioiden puuttuvia etikettejä. Nyt jätteet ovat sikinsokin. Toivon, että joku muu ottaa asian hoitaakseen ja tekee asiasta valituksen.
Kotiseurakuntani papin kirjasta on netissä juttuja. Hän on sanonut: I will not retire but refire. Jotain sinne päin se oli.
Kuuntelin alepan hyllyjen välissä kahden iäkkään naisen juttuja. Jutuista päätellen he olivat joko tulossa tai menossa hautausmaalle. Selasivat lehtihyllyä ja koukkasin völiin ottamaan Me Naiset.
Kävelin kaupasta ulos ja mietin miten hyvin he sopisivat kirjahahmoiksi.
Ostin kaupan aulasta puolukoita ja kantarelleja. Myyjä sanoi, että huomenna on viimeinen myyntipäivä tältä kesältä. Totesin siihen, että sitten tämä kesä on paketoitu.
Ikää tulee ja monta kesää on vain muistoissa. Minä, joka olin kuulema kesäihminen.
Pidän kaikista vuodenajoista. Oli kiva tänään kävellä Nokian kumisaappailla jpukeutuneena lämpimästi.
Niin lämpimästi, että olin hikinen kotiin tullessa.
Otan yhden piparin ja jatkan lehden selailua.
Jatkan syvästi häpeämistä, että sekoitan menneisyyteni nykyhetkeen ja tulevaan.