Onko toi totta? Että naiset saa orkkeleita salilla tai hevosella ratsastaessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse en usko.



Jos se olis totta niin ottaisin salijäsenyyden...
 
  • Haha
Reactions: AivanSama
Olen saanut orgasmeja melko monessa yllättävässä paikassa, joko itse tehden tai yllättäen. Veikkaan, että toiset ovat herkempiä saamaan kuin toiset.
Olen ihan reteästi antanut orgasmin tulla, eipä se ole ollut muilta pois.:D
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja m1es
vierailija
Olen saanut orgasmeja melko monessa yllättävässä paikassa, joko itse tehden tai yllättäen. Veikkaan, että toiset ovat herkempiä saamaan kuin toiset.
Olen ihan reteästi antanut orgasmin tulla, eipä se ole ollut muilta pois.
Oletko sä ihan jäykkänä, hengittämättä ja huudat AAAAAAAAAAA toisten edessä ja kuvittelet, että kukaan ei huomaa tai ihmettele??? Pissaatko ja kakkaatko sä myös toisten edessä, kun hätä tulee?
 
Itse en usko.



Jos se olis totta niin ottaisin salijäsenyyden...
Itse olen reenien yhteydessä käynyt vain lähellä kuolemaa.... tai sille se on ainakin tuntunut :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
Harrastin nuoruudessani vähän aikaa ratsastamista. Hevonen heitti minut kerran selästään maahan.
Lehtijutun otsikko on mauton enkä avaa typeriä otsikoita.
Seksiä tuputetaan liikaa. Toimittajaparat vääntävät repäiseviä juttuja henkensä pitimiksi. Kai vaihtoehdot ovat vähissä.
 
Kokeilkaas vaan. Naiset siis.

Lattialle selälleen silleen että jalat ovat polvista taittuneena tuolin päällä. Kädet niskan taakse ja ihan pienenpieniä vatsalihasnostoja, leukaa siis kohti rintaa. Samalla pidätte vatsan ja lantionpohjan lihakset tiukkoina ja melkis lupaan, että parin viikon harjoittelun jälkeen se tapahtuu.
 
vierailija
Kokeilkaas vaan. Naiset siis.

Lattialle selälleen silleen että jalat ovat polvista taittuneena tuolin päällä. Kädet niskan taakse ja ihan pienenpieniä vatsalihasnostoja, leukaa siis kohti rintaa. Samalla pidätte vatsan ja lantionpohjan lihakset tiukkoina ja melkis lupaan, että parin viikon harjoittelun jälkeen se tapahtuu.
Uuuh no okei mä kokeilen
 

Yhteistyössä