Joanna soitti itse kaikkia instrumentteja, siis myös pianoa. Huomasit varmaan, että mukana oli myös harppu, Joannan "ykkössoitin".Mielenkiintoinen tapa laulaa. Tavallaan en tykkää yhtään mutta kuitenkin on kuunneltava. Samaan tapaan ärsyttävä kuin Sorjonen-sarjan alkumusiikki "Closer".
Piano on kokonaisuudessaan kiva.
Toi eka. Välillä kävi mielessä, että ois kivempi kuunnella kun vaan soittaisi.Joanna soitti itse kaikkia instrumentteja, siis myös pianoa. Huomasit varmaan, että mukana oli myös harppu, Joannan "ykkössoitin".
Tässä pidempi live-esitys, jossa Joanna laulaa omintakeisella tyylillään ja soittaa harppua.
Tässä tavanomaisempaa mutta kuitenkin kovin erilaista.
...onko hänellä Roosaruusan jalat?
Tuosta on jo aikaa. Huomasitko yhteyden videon Aquariaan, sinähän tuolloin huijasit palstalaisia miehen jaloilla mustissa sukissa.Olin missannut koko biisin!
Aika liki. Juu.
Tuosta on jo aikaa. Huomasitko yhteyden videon Aquariaan, sinähän tuolloin huijasit palstalaisia miehen jaloilla mustissa sukissa.
Tästä tuli mieleen, että missä hiivatissa ovat mun bikinit. :STämäkin on tavallaan erilaista, kertoo miten sopivuuskäsityksissä voi olla pieniä eroja kulttuurien välillä. Japanilainen kesärallatus Willelle piristykseksi, jos sattuisi palstalle.
Toivottavasti hukassa. Eihän vain se uusi takki ole kovin pitkä.?Tästä tuli mieleen, että missä hiivatissa ovat mun bikinit. :S
Jussina kaikki ovat mökeillään, ei siis sovi hillua nakuna kavereiden mökillä.