”Lämminsydäminen” Putin. Brittilehden sisäpiiritietojen mukaan presidentti raivostui raskausuutisista ja oli tiedon jälkeen sulkeutunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme kertoneet, että Venäjän presidentti Vladimir Putin näytti maanantaina (2. toukokuuta) silminnäkijöiden mukaan masentuneelta ja jokseenkin varautuneelta. Se on ymmärrettävää. Putin sai eilen tietää, että hänen pitkäaikainen avopuolisonsa ja lapsiensa äiti Alina Kabajeva on jälleen raskaana näinä poikkeuksellisina aikoina, tiistaina julkaistussa päivityksessä kerrottiin.

No miten olisi sitten pitänyt reagoida? Alina raskautui ilman suostumustani. Ihme temppu häneltä.
Kelatkaa... nyt... vähän. Pääsisin paukuttamaan yli 20 vuotta nuorempaa ex-urheilijaa mutta olen jo siinä iässä ettei pikkuveijarini aina tahdo toimia. Kuvitelkaa sitä katkeruutta kun Alina tulee Sveitsistä luokseni ja siirtää menkat ja sitten mato nukkuu sitkeästi.

No miten olisi sitten pitänyt reagoida? Alina raskautui ilman suostumustani. Ihme temppu häneltä.
Kelatkaa... nyt... vähän. Pääsisin paukuttamaan yli 20 vuotta nuorempaa ex-urheilijaa mutta olen jo siinä iässä ettei pikkuveijarini aina tahdo toimia. Kuvitelkaa sitä katkeruutta kun Alina tulee Sveitsistä luokseni ja siirtää menkat ja sitten mato nukkuu sitkeästi.
Toope putte

käyttaisit kumia 🙄

”Video nostatti kansainvälisessä mediassa jälleen lisää kysymyksiä Putinin terveydentilasta. Hänen poskissaan huomattiin tummia läikkiä, joita on saatettu yrittää peittää meikillä.”

Onko Putin saanut pataan vai sairastaako esim. leukemiaa?
Ota näistä disinformaatioista selvää.

”Video nostatti kansainvälisessä mediassa jälleen lisää kysymyksiä Putinin terveydentilasta. Hänen poskissaan huomattiin tummia läikkiä, joita on saatettu yrittää peittää meikillä.”

Onko Putin saanut pataan vai sairastaako esim. leukemiaa?
Ota näistä disinformaatioista selvää.
Alina suuttui ja löi minua kun pikkuputteni ei suostunut toimimaan eilen illalla. Olen jo siinä iässä etten oikein pärjää 30 vuotta nuoremmalle naiselle.