olen vähentänyt wenlafaksinin käytön puoleen lääkärin määräämästä annoksesta

olo on jotenkin todella pirttee, mietin jättäiskö sitten kokonaan pois. ja miksi ihmiselle masentuneelle annetaan tuollaista lääkettä joka väsyttää sitten vitusti ja sitten ihmetellellään, että miks olet koko ajan väsynyt, etkö nuku, etkö nuku, onko ruokavalio päin ersettä, eikä sanaakaan siitä, että se onkin lääke, joka sen tekee
 
vierailija

QUOTE="viisikymppinen isoäiti,st: 34015115, member: 121856"]
hän nyt kirjoittelee mitä nyt sattuu kirjoittamaan, juurikaan katsomatta mistä on kyse
[/QUOTE]
Sulla voi olla liikaa lääkkeitä ja munuaiset vaarassa.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija. 15370:
Riippuu tapauksesta. Ei ihmisille elintärkeitä lääkkeitä voi ottaa pois tai vähentää mutta annostusta voidaan tarvittaessa muuttaa tai vaihtaa toiseen lääkkeeseen.
Pääsääntöisesti ihminen itse päättää, jos omaa täyden ymmärtämyksen, hoidoistansa.
No eipä päätä kun kiriztetään ajokortin aakkosia.
 
vierailija
Noudata nyt vaan lääkärin ohjeita. Ei saa kerralla jättää pois.
Kyllä se vielä tulee huomaamaan sen, että ei todellakaan voi vaan yhtäkkiä lopettaa sitä. Sanokaa mun sanoneen että sille tulee vielä, miten sen nyt sanoisin, erittäin hankalat ajat. En sitä tietenkään hänelle, tai kenellekään toivo.
Jos olisin silloin vuoswia sitten tajunnut ottaa etukäteen selvää minkälainen aine tämä venlafaksiini on, en ikipäivänä olisi sitä edes aloittanut. Nämä cipramilit ja cipralexit, seronilit ynnä muut, on ihan pikku juttuja venlafaksiiniin (Efexoriin) verrattuna.

Ja tiedän että lääkkeiden vaikutukset on yksilöllisiä, mutta kun en ole kuullut kenenkään sanovan että ei tullut mitään lopetysoireita. Joku tietysti tulee tähän nyt heti nokkelana ilmoittamaan että hei mulla ei ollu mitään vierotusoireita! Niinhän nämä tämän(kin) palstan trollit aina tekee.
 
vierailija
Kyllä se vielä tulee huomaamaan sen, että ei todellakaan voi vaan yhtäkkiä lopettaa sitä. Sanokaa mun sanoneen että sille tulee vielä, miten sen nyt sanoisin, erittäin hankalat ajat. En sitä tietenkään hänelle, tai kenellekään toivo.
Jos olisin silloin vuoswia sitten tajunnut ottaa etukäteen selvää minkälainen aine tämä venlafaksiini on, en ikipäivänä olisi sitä edes aloittanut. Nämä cipramilit ja cipralexit, seronilit ynnä muut, on ihan pikku juttuja venlafaksiiniin (Efexoriin) verrattuna.

Ja tiedän että lääkkeiden vaikutukset on yksilöllisiä, mutta kun en ole kuullut kenenkään sanovan että ei tullut mitään lopetysoireita. Joku tietysti tulee tähän nyt heti nokkelana ilmoittamaan että hei mulla ei ollu mitään vierotusoireita! Niinhän nämä tämän(kin) palstan trollit aina tekee.
Anteeksi kirjoitusvirheet, niitä tulee kun ei näe näppistä kunnolla.
 

Yhteistyössä