Onko normaalia että tinderdeiteillä annetaan lahjoja (ei rahaa) naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eilen tinderiina nalkutti matkalla luokseni että haluaa hankkia kesäkengät kun kerran on matkustanut 20 kilometriä kaupungin keskustaan. Saatoin hänet paikallisen Tokmannin eteen ja sanoin että käyn itse ruokaostoksilla ja menee noin puoli tuntia mutta hän suuttui ja lähti pois. Hetken päästä tuli Tinderiin ensin läjä solvauksia ja ilmeisesti esto.

Eilen tinderiina nalkutti matkalla luokseni että haluaa hankkia kesäkengät kun kerran on matkustanut 20 kilometriä kaupungin keskustaan. Saatoin hänet paikallisen Tokmannin eteen ja sanoin että käyn itse ruokaostoksilla ja menee noin puoli tuntia mutta hän suuttui ja lähti pois. Hetken päästä tuli Tinderiin ensin läjä solvauksia ja ilmeisesti esto.
Perustaidot hukassa? :ROFLMAO:

Kuuntele, mitä tämän videon nuoret naiset pyytävät ensitreffeillä:
It's my first night out with you (꽃이 돼 줄게)
Treat me right and buy me shoes (너만 볼 수 있게)
Let me be your fantasy, play with me (어때)
I wanna be your girl

No...
Minä olisin ehdottanut että mennään katsomaan kenkiä, ja että voin olla makutuomari. Mutta en olisi maksanut, paitsi jos tinderiina on jotenkin tosi tosi kiva, sitten voinkin tarjoutua maksamaan.

Tässäkin on omat vaaransa, minun omalla vaimolla nimittäin voi mennä monta tuntia, kun ei tiedä mitkä kengät haluaa, vaikka olisi ihan oikeaa tarvetta saada edes jotkut.