Poika 123456
Tänään mietin, että mistä johtuu että osalla meistä on ”kaipaus” vaippoihin ja muovihousuihin. Saattaa tuntua ”hullulta”, mutta kun tänään aamulla ns. kukolaulun aikaa nousin ylös, niin ensimmäinen lieneen ajatus, että jospa tänään! Kaivelin sitten kaapin kätköjä, aamutoimien jälkeen ja sieltä löysin vaippapussi. Vaippapussista otan MyDiapr Black vaipan. Olin muuten pussin viimeinen. Makuhuoneessa sitten yöpuvun pöksyt pois jalasta, ja ihan kuin joku komentaisi että nyt laitetaan ”pojalle” vaipat jalkaan. Kuulenko harhoja, sillä kodissan ei ole muita kuin minä yksin. Laitan vaipat ja vaipan päälle vaippaliinan, sitten vielä Suprima muovihousut jalkaan. Katson sitten pitkät vanhanajan kalsarit jalkaan ja verkkarit, t-paita ja villasukat. Nyt tuntuu kuin olisi jossain ihmemaassa. Nyt kun tätä naputtelen, housuissa on useampi pissa, ja olo on mukava. Mutta silti joskus ”epätoivon laaksossa”, esitän kysymyksen itselleni, miksi? Olenko lapsuudessa jäännyt jotakin vaille vai onko minussa jotain vikaa! Toivottavasti tämä nyt ei loukkaa ketään, nämä minun sunnuntai aamuiset ajatukset!