Relaatio 935

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos taas Jiikoo. Pariin kohtaan jos sais apua...

1-1: pääsanasta 10 alas

1-2: DofW: 7-3-3-6

1-3: pääsanasta 8 alas (rajasana)

2-1: Pääsanasa 6 alsa (rajasana)

2-3: pääsanasta ylös 3-5
pääsanasta alas 9-13

3-2: pääsanasta oikealle 10-11
Pääsasnasta oikealle 18 rajasana

Kiitos.

Kiitos taas Jiikoo. Pariin kohtaan jos sais apua...

1-1: pääsanasta 10 alas // uskonto

1-2: DofW: 7-3-3-6 // ko. albumin kansikuva

1-3: pääsanasta 8 alas (rajasana) //löysivät yhdessä toisen päähenkiln kanssa S11 j21

2-1: Pääsanasa 6 alsa (rajasana) // serkkutyttö

2-3: pääsanasta ylös 3-5 // kutsuu kotiaan tällä nimellä
pääsanasta alas 9-13 //vaiva, joka hänellä oli aiemmin naisten seurassa selvinpäin

3-2: pääsanasta oikealle 10-11 //harrastus, höömei
Pääsasnasta oikealle 18 rajasana // mitä kautta tapasivat AFF kanssa

Kiitos.
-Jiikoo

Kiiots Jiikoo vastaukssita.

pääsanasta alas 9-13 //vaiva, joka hänellä oli aiemmin naisten seurassa selvinpäin --- tähän olen yrittänyt selektiivistä mutismia vaikka millä eri tavoin, mutta en keksi, että mikä tämä on. Oletan, että tätä vaivaa tässä haetaan.

Lisäksi jäi puuttumaan vielä
1-1 ja 1-2 ruutujen välinen rajasana 5-6

1-2 ja 3-2 ruutujen välinen rajasana 4-6

2-3 ja 3-3 ruutujen välinen rajasana 15

Kiitos

Kiiots Jiikoo vastaukssita.

pääsanasta alas 9-13 //vaiva, joka hänellä oli aiemmin naisten seurassa selvinpäin --- tähän olen yrittänyt selektiivistä mutismia vaikka millä eri tavoin, mutta en keksi, että mikä tämä on. Oletan, että tätä vaivaa tässä haetaan. // suomenna/kansankielistä kumpikin sana

Lisäksi jäi puuttumaan vielä
1-1 ja 1-2 ruutujen välinen rajasana 5-6

1-2 ja 3-2 ruutujen välinen rajasana 4-6

2-3 ja 3-3 ruutujen välinen rajasana 15 // E S:n ammatti

Kiitos

KIITOS KIITOS KIITOS!!

Minulta puuttu enää KOLME sanaa:

- 1-2 ja 3-2 rajasana 18 (tässä haetaan sitä sopimusta, mutta en älyä, miten se tulisi muotoilla suomeksi...)
- 1-2 ja 3-2 rajasana 10-7
- aloitusruudun oikeassa yläkulmassa J L 12-8

KIITOS KIITOS KIITOS!!

Minulta puuttu enää KOLME sanaa:

- 1-2 ja 3-2 rajasana 18 (tässä haetaan sitä sopimusta, mutta en älyä, miten se tulisi muotoilla suomeksi...) --- 18 taitaa kylläkin olla se, missä he tapasivat. verkon synonyymi alkuun.
- 1-2 ja 3-2 rajasana 10-7 -- multa puuttuu myös
- aloitusruudun oikeassa yläkulmassa J L 12-8 -- ono sulla vastasana (kapt)? Jos kyllä, niin hae sillä "Luettelo Juice Leskisen sävellyksistä ja sanoituksista" -wikistä.

Saisko vastalahjaksi

2-2: sek 5-2-7-10

2-3: pääsanasta 9 alas

3-2: lip 5-5

3-3: ara 8

Kiitos

Saisko vastalahjaksi

2-2: sek 5-2-7-10 // onko sulla tähän vastasanoja? Muuten pitäisi antaa melkeinpä suora vastaus.

2-3: pääsanasta 9 alas // päähenkilö muutti tänne asumaan kaudella 10.

3-2: lip 5-5 // onko sinulla tähän sitä vastasanaa, joka tulee "höömeistä"? Jos, niin yhdistä ne.

3-3: ara 8 // Tämä yritys valmisti tätä

Kiitos

Kiitos!
Ja se minun rajasana 18: Tarkoitin SC:n ja LH:n välistä rajasanaa

Saisko vastalahjaksi

2-2: sek 5-2-7-10 // onko sulla tähän vastasanoja? Muuten pitäisi antaa melkeinpä suora vastaus. -ei ole. O´nko kirja, elokuva, biisi, sanonta...?

3-2: lip 5-5 // onko sinulla tähän sitä vastasanaa, joka tulee "höömeistä"? Jos, niin yhdistä ne. -- mulla o se väri, mutta ei sen jatkoa

Ja se minun rajasana 18: Tarkoitin SC:n ja LH:n välistä rajasanaa
-- ah joo, se on tosiaan sopimus. tila, jossa asutaan + kaverin synonyymi (vähän kommunistivibat tulee...) + sop.

2-2: sek 5-2-7-10 // onko sulla tähän vastasanoja? Muuten pitäisi antaa melkeinpä suora vastaus. -ei ole. O´nko kirja, elokuva, biisi, sanonta...? // Biisi, johon Alko liittyy hyvin olennaisesti.

3-2: lip 5-5 // onko sinulla tähän sitä vastasanaa, joka tulee "höömeistä"? Jos, niin yhdistä ne. -- mulla o se väri, mutta ei sen jatkoa // Onko sulla SC:n harrastusta (höömei)? Jos ei, niin tuossapa sulle myös samalla vihje siihen :) Siitä kyllä pitäisi aueta sitten.

Ja se minun rajasana 18: Tarkoitin SC:n ja LH:n välistä rajasanaa -- ah joo, se on tosiaan sopimus. tila, jossa asutaan + kaverin synonyymi (vähän kommunistivibat tulee...) + sop. // Dänks, minäpä alan kokeilemaan

Vielä puuttuu...

1-2: 10-7 rajasana ylös

1-3: KaCu-WiSh 9-6

2-2: sek 5-2-7-10

2-3: VaPu-Pu 11 (en oikeaa muotoa, vaikka uskon tietäväni mitä haetaan)

3-2: StTr 11

Kiitos