Hoitajat haluaa tonnin lisää palkkaa, perusteluna mm. ”yhtä kauan opiskelleen” insinöörin palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yötyö ei ole normaalia työaikaa. Sen takia se on määritelty yötyöksi ja sille on määritelty yötyöehdot.

Oletko 10-vuotias, vai muuten pihalla näistä asioista?
Olen kuule jopa ammatikseni laskenut palkkoja. Olen selvästi paremmin perillä näistä asioista kuin sinä. Tiedän esimerkiksi sen, että peruspalkkaa ei voi verrata kokonaisansioihin koska se ei tuota järkevää tulosta.

Olen kuule jopa ammatikseni laskenut palkkoja. Olen selvästi paremmin perillä näistä asioista kuin sinä. Tiedän esimerkiksi sen, että peruspalkkaa ei voi verrata kokonaisansioihin koska se ei tuota järkevää tulosta.
Nyt vertaillaankin peruspalkkoja, eikä sitä, kuinka monta tuntia tehdään ylkkyä.
Osaat vissiin kopioida lukuja shellistä toiseen, onneksi olkoon.

Nyt vertaillaankin peruspalkkoja, eikä sitä, kuinka monta tuntia tehdään ylkkyä.
Osaat vissiin kopioida lukuja shellistä toiseen, onneksi olkoon.
Miksi et sitten vertaile peruspalkkoja? Mikä on insinöörin peruspalkka? Insinööriliitto suosittelee 3200 €/kk. Ja se kun on ammattiliiton suositus, niin siinä on ay-politiikkaa mukana eli oikea toteutunut palkkataso on alle sen.

Miksi et sitten vertaile peruspalkkoja? Mikä on insinöörin peruspalkka? Insinööriliitto suosittelee 3200 €/kk. Ja se kun on ammattiliiton suositus, niin siinä on ay-politiikkaa mukana eli oikea toteutunut palkkataso on alle sen.
Googletappa itse jos et usko. En ymmärrä, että heität jotain suositushintoja tänne, ja väität niiden olevan jotain ja suositushintojen perusteelka väittelet hoitajien palkoista. Ei niinkun mitään tekemistä toistensa kanssa.

Niinku miksi valehtelet, etkä puhu asioista niiden oikeilla nimillä? Vai etkö vain tajua?

Googletappa itse jos et usko. En ymmärrä, että heität jotain suositushintoja tänne, ja väität niiden olevan jotain ja suositushintojen perusteelka väittelet hoitajien palkoista. Ei niinkun mitään tekemistä toistensa kanssa.

Niinku miksi valehtelet, etkä puhu asioista niiden oikeilla nimillä? Vai etkö vain tajua?
Kyllä se kuule olet sinä, joka ei tajua. Mikä on insinöörin peruspalkka? Googleta ja tarjoa linkki, kiitos!

Ja on paljon sairaanhoitajia tavallisessa päivä- ja arkityössä.
2500 e brutto.
hallinnon sihteerit, palkkasihteerit ym saavat enemmän.
Toimistotyö on vastuullisempaa ja paremmin palkattua kuin potilaiden hoitaminen.
Niin kun sairaanhoitajan työssä ei ole "vastuuta". Onhan se ihan sama, minkä värisiä pillereitä potilaille laittaa, kunhan niitä on tarpeeksi!
Lääkärikin tekee kierroksen kerran viikkoon, kyllä ne vaivat ehtii silloin hoitaa ja silloin saa tietäö, kuinka lääkkeen vaihdos menikään.

Kyllä se kuule olet sinä, joka ei tajua. Mikä on insinöörin peruspalkka? Googleta ja tarjoa linkki, kiitos!
Et osannut edes sen verran itse? Ja kuitenkin lasket ihmisten palkkoja!! No ei ihme, jos sulla menee vähän tälleen tää keskustelu. Toivottavasti et oo mun palkkaa ikinä laskenu.

Insinöörien mediaanipalkka oli vuoden 2021 lokakuussa 4 200 euroa kuukaudessa ja keskiarvopalkka 4 483 euroa kuukaudessa.

Insinööriliitto suosittelee 3200e vastavalmistuneille opiskelijoilleopiskelijoille joilla ei ole yhtään työkokemusta!!!!!!!!!!

Miksi huijaat, valehtelet ja vääristelet?????????????

Et osannut edes sen verran itse? Ja kuitenkin lasket ihmisten palkkoja!! No ei ihme, jos sulla menee vähän tälleen tää keskustelu. Toivottavasti et oo mun palkkaa ikinä laskenu.

Insinöörien mediaanipalkka oli vuoden 2021 lokakuussa 4 200 euroa kuukaudessa ja keskiarvopalkka 4 483 euroa kuukaudessa.
Mikä on insinöörien peruspalkka? Tuosta sinun linkistäsi se ei käy ilmi.

Insinööriliitto suosittelee 3200e vastavalmistuneille opiskelijoilleopiskelijoille joilla ei ole yhtään työkokemusta!!!!!!!!!!

Miksi huijaat, valehtelet ja vääristelet?????????????
Sairaanhoitajat pääsee noille ansioille lisien, yötyön, vuorotyön jne jälkeen.

Ja seuraavaksiko se kuuluisa keskustelu siitä, kuinka naiset ei tee töitä, kuten miehet...?

Yhteistyössä