Relaatio 859

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
1557 sanaa koossa....

Nyt tökkii eniten sukupuolitauti (onneksi ainoastaan tässä rellussa...) ja Klamydiasta alas yh-> 7 7 ja oikeassa alakerssa jou - 9 - jouam. Tämä siis kai 1 6 -ruutu.

Vieläkö joku voisi auttaa?
 
vierailija
Kiitos yhtyeestä, ei se silti helppo ollut...samassa ruudussa ylhäällä sak - 15....

1.1. rajasana si - 15 ja oikealla ylhäällä RuLä - 10?

Minulla puuttuu nyt 27 sanaa, suurin osa yksinäisia susia...mutta kun pääsisi nyt ensin siihen, että kaikki sanaruudut olisivat auki. 25 on auki, kaksi varmaan tuon yllä olevan kahden sanan ruudun sisällä.
 
vierailija
Kiitos yhtyeestä, ei se silti helppo ollut...samassa ruudussa ylhäällä sak - 15.... en oikein keksi kovin hyvää, mutta se on on jalompi nimitys sokeriruo'olle:)

1.1. rajasana si - 15 sektio eli...
ja oikealla ylhäällä RuLä - 10? toinen nimitys suoneniskennälle

Minulla puuttuu nyt 27 sanaa, suurin osa yksinäisia susia...mutta kun pääsisi nyt ensin siihen, että kaikki sanaruudut olisivat auki. 25 on auki, kaksi varmaan tuon yllä olevan kahden sanan ruudun sisällä.
 
Tein ihan nimimerkin, geonikki oli varattu, perhana...tietääpähän kuka kysyy ja kuka auttaa (jos pystyn).

Uskoisin, että viimeinen avaamaton sanaruutu on 4.3. Presidentti eli alhaalla oikealla lip - 15. Siitä auennee vielä yksi sanaruutu.
 
vierailija
Tein ihan nimimerkin, geonikki oli varattu, perhana...tietääpähän kuka kysyy ja kuka auttaa (jos pystyn).

Uskoisin, että viimeinen avaamaton sanaruutu on 4.3. Presidentti eli alhaalla oikealla lip - 15. Siitä auennee vielä yksi sanaruutu.
Puolustusvoimain tällainen on tänä vuonna 4. kesäkuuta. (Wikipedian otsikossa se ei ole kirjoitettu yhteen, mutta se on ihan yhdyssana)
 
No niin, vielä pari "toivotonta"....

3.5 (Pelikonsoli) - ylhäällä KeHa - 7, ahkerasti olen selaillut, ilmeiset eivät ole osuneet...
2.5 (Pienoismalli) - alhaalla aika keskellä AdLa - 9 3
1.6 (pilviä ja lihapullia) - vasemmalla ylhäällä ha - alas 10 ja oikealla aika keskitasolla UV-S - 21 oikealle.

Onhan noita vielä vähän toista kymmentä , mutta ei ihan kaikkia kehtaa vielä kysellä, ensin tässä yrittelen itse.
 
No niin, vielä pari "toivotonta"....

3.5 (Pelikonsoli) - ylhäällä KeHa - 7, ahkerasti olen selaillut, ilmeiset eivät ole osuneet... Figure skating, melkein sama kuin tuon sanan eka sana.

2.5 (Pienoismalli) - alhaalla aika keskellä AdLa - 9 3 Geokätköilyssä oleva kätkötyyppi, löytyy esim. täältä. https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=144&pgid=510

1.6 (pilviä ja lihapullia) - vasemmalla ylhäällä ha - alas 10 Yhdyssana. Loppuosa sama kuin ha... ja alkuun eräs metalli, kuten ruostumaton....

ja oikealla aika keskitasolla UV-S - 21 oikealle. Lamppu, joka tuottaa lähes täysin vaaratonta ultraviolettisäteilyä.

Onhan noita vielä vähän toista kymmentä , mutta ei ihan kaikkia kehtaa vielä kysellä, ensin tässä yrittelen itse.
Olisiko sinulla 3.5 (pelikonsoli) pääsanasta yläviistoon lähtevä (19)?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä