Vaimo vilauttelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaivautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai sit jakeeseen 24. Tai molempiin.

Tai jakeeseen 26.

- [Tässä] on siis useampia vaihtoehtoja, joihin alkuperäinen kirjoittaja on voinut viitata.

Viimeisten päivien ihmisten kuvauksia löytyy myös mm. 2. Tim. 3. luvun alusta (1-9) ja myös jakeesta 2. Piet. 3:3.

Näissäkin jakeissa on kuvauksia jumalattomista ihmisistä: 1. Kor 6:9, 1. Tim. 1:9-10.

Seksi on ihmisestä kiinni eikä uskosta. Mä hieroin vuosia yhtä lestadiolaista naistä jolla lapsia paljon. Se oli puhdasta seksiä annoin sille ihania orgguja paljon. Se oli kivaa vaikka sai mieheltäänkin hyvää seksiä niin tykkäsi oli hyvin seksuaalinen nainen. Varasin aina kolme tuntia.
Epäilin että sen mies tiesi mutt antoi tapahtua oli johtohahmoja saarnaaja. Käytännössä halusi kokea uusia asioita. Tällä hetkellä kerran kuussa käy aina alastin pöydällä. Pitkä aika kun antautui oliko helmikuuta. Ikää jo yli 65

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Seksi on ihmisestä kiinni eikä uskosta. Mä hieroin vuosia yhtä lestadiolaista naistä jolla lapsia paljon...

Vaimo kävi tutulla hierojalla, jolle ehdotin, että annan tippiä, jos vaimo saa olla alasti. Mies suostui. Kerroin vaimolle mitä olimme sopineet. Vaimo ei sanonut mitään. Kun hän palasi hieronnasta, kysyin olitko alasti. Vaimo sanoi olleensa. Voi sitä kiimaa illalla, kun lapset olivat nukahtaneet.

Vaimo kävi tutulla hierojalla, jolle ehdotin, että annan tippiä, jos vaimo saa olla alasti. Mies suostui. Kerroin vaimolle mitä olimme sopineet. Vaimo ei sanonut mitään. Kun hän palasi hieronnasta, kysyin olitko alasti. Vaimo sanoi olleensa. Voi sitä kiimaa illalla, kun lapset olivat nukahtaneet.

Muistan pikkupoikana maalla, kun meillä silloin tällöin kävi sikäläinen maalaishieroja. Silloin ei saanut mennä makuukamariin. Tiesin, olin päässyt selville, että siellä äitiäni hierottiin alastomana. Se myöhemmin kummasti kiehtoi mielikuvitusta.

Uusimmat

Yhteistyössä