Renny ja kiinantyttö, Sauli ja Jenni-tyttö, Danny ja Helmi, Nygård ja tytöt...miks nuoret tytöt haluu +70-vuotiaita

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi nuoret tytöt,naikkoset haluaa nyt yli 70-vuotiaita miehiä oikein toden teolla?

Mistä on kysymys?

Osaatteko naiset selittää?

Naiset rupsahtaa, mutta miehet vain paranee mitä enemmän vuosia?

vierailija
Tietysti nuori nainen haluaa itselleen varakkaan ja rikkaan miehen joka kuitenkin pian kuolla kupsahtaa pois niin nainen perii tältä suurimman osan tämän rahoista ja tavaroista ainakin oman toiveensa mukaan.

Tietysti nuori nainen haluaa itselleen varakkaan ja rikkaan miehen joka kuitenkin pian kuolla kupsahtaa pois niin nainen perii tältä suurimman osan tämän rahoista ja tavaroista ainakin oman toiveensa mukaan.
Suomessa puolisot eivät peri toisiaan, jos kuolleella on lapsia (=rintaperillisiä).
Saulilla on useampia lapsia, Samoin Dannylla, Rennyllä on ennestään täysi-ikänen poika ja uutta on laitettu alulle. (y)

Mä taas hämmästelen sitä, miksei niistä yli yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä prosentista nuoria naisia jotka valitsevat itselleen suunnilleen samanikäisen puolison tehdä kohuotsikkoja iltapäivälehtiin.

Tai voin myös ihmetellä sitä, miten yksioikoinen ajatusmaailma pitää olla, jos purematta nielee kohuotsikot koko totuudeksi.

vierailija
Montako parikymppistä naista henkilökohtaisesti tunnet joka huolisi 60v käppänä äijän?

Entä montako 60v äijää tunnet joka himoitsee 18v neitsyt muijia?

Noita likaisia vanhoja pervoja miehiä löytyy enemmän kuin noita inhottavia nuoria naisia. Ne vanhat miehet on iljettävempiä kuin ne naiset. Niillä miehillä pyörii mielessä vain keskenkasvuiset naiset, seksi, valta ja hyväksikäyttö. Niillä naisilla pyörii mielessä vaan niiden nolojen miesten hyväksikäyttö.

• Haha
Reactions: m1es
vierailija
jos pilllllua saan niin mä lähden mukaan
pilllllua saan ei mua estä kukaan
odota hetki ostan kndomin
vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
jos pillllua saan niin mä lähden mukaan
pilllllua saan ei mua estä kukaan
otetaan taksi vaikka hervantaan
tammelasta kyllä helmaa saan
jos pillllllua saan
antaisit beibe
jos pillllllua saan

Montako parikymppistä naista henkilökohtaisesti tunnet joka huolisi 60v käppänä äijän?

Entä montako 60v äijää tunnet joka himoitsee 18v neitsyt muijia?

Noita likaisia vanhoja pervoja miehiä löytyy enemmän kuin noita inhottavia nuoria naisia. Ne vanhat miehet on iljettävempiä kuin ne naiset. Niillä miehillä pyörii mielessä vain keskenkasvuiset naiset, seksi, valta ja hyväksikäyttö. Niillä naisilla pyörii mielessä vaan niiden nolojen miesten hyväksikäyttö.
Niin, menopaussioireista kärsivien palstamammojen silmissä lähes jokaisesta miehestä tulee aikanaan likainen vanha pervo™, koska kaikenikäiset miehet tuntevat suurinta kiinnostusta noin 25-vuotiaisiin naisiin, omasta iästä riippumatta. Olen tutkimustulokseen jo monesti linkannut, jos jollakin naisella on tiedossa vastakkaista tieteellistä näyttöä, kannattaisi se jo esittää.

Mä taas hämmästelen sitä, miksei niistä yli yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä prosentista nuoria naisia jotka valitsevat itselleen suunnilleen samanikäisen puolison tehdä kohuotsikkoja iltapäivälehtiin.

Tai voin myös ihmetellä sitä, miten yksioikoinen ajatusmaailma pitää olla, jos purematta nielee kohuotsikot koko totuudeksi.
Noita kohuotsikoita julkaistaan niin kauan, kun niistä pöyristyvät naiset klikkaavat otsikkoa tuohtuakseen taas kerran. Eli luultavasti maailman tappiin... :unsure:

Varttunut
meillä varttuneenilla miehillä on usein halut vielä tallella mutta saman ikäisillä naisilla ei ja siististä syystä haetaan nuorta lihaa jonka kanssa iloitella ja nauttia elämästä entiseen malliin

vierailija
Niin, menopaussioireista kärsivien palstamammojen silmissä lähes jokaisesta miehestä tulee aikanaan likainen vanha pervo™, koska kaikenikäiset miehet tuntevat suurinta kiinnostusta noin 25-vuotiaisiin naisiin, omasta iästä riippumatta. Olen tutkimustulokseen jo monesti linkannut, jos jollakin naisella on tiedossa vastakkaista tieteellistä näyttöä, kannattaisi se jo esittää.
"25-vuotiaisiin naisiin kohdistuva mielenkiinto johtuu siitä, että tämänikäiset naiset ovat kaikkein hedelmällisimpiä. Hedelmällisistä naisista kiinnostuminen on opittu evoluution myötä: heidän kanssaan on mahdollista saada enemmän lapsia."

Yhteistyössä