Mulla on valerauha.elä kehtoo ennee murjottaa
Mulla on valerauha.elä kehtoo ennee murjottaa
No hyvä ettei sentään oo käynyt niin, mitä Toivolle ja Rauhalle, kun erosivat. Toivo tuli Rauhattomaksi ja Rauha ToivottomaksiMulla on valerauha.
autsKoronahan se siellä löytyikin...
Mäpä sanon että: Onnea! Koska oireet on noin kovat, niin on hienoa että on joku hyvä syy niille.Koronahan se siellä löytyikin...
RauhaNo hyvä ettei sentään oo käynyt niin, mitä Toivolle ja Rauhalle, kun erosivat. Toivo tuli Rauhattomaksi ja Rauha Toivottomaksi
Toivotaan, että ei aiheuta pahempia oireita ja menee nopeasti matkoihinsa susta!Koronahan se siellä löytyikin...
Emmie jaksa heitellä millään...on sen verran voimia vievää sorttia tämäMäpä sanon että: Onnea! Koska oireet on noin kovat, niin on hienoa että on joku hyvä syy niille.
*voit heittää mua lähimmällä esineellä joka on sun ulottuvilla*
Mutta, paranemisia silti
Tätä minäkin toivon, toisilla on oireet pahentuneet usein taudin alettua ja oltua jo tovin. Toistaseks on riittänyt se, että otan piipusta suosiolla 2-3 suihkausta, enkä yhtä niinku normaalisti.Toivotaan, että ei aiheuta pahempia oireita ja menee nopeasti matkoihinsa susta!
Yök yök yökPaa piippun caravelleä, se on hyvänhajunen piipputupakki
Jäikö sulta se toinen rokotus ottamatta?Emmie jaksa heitellä millään...on sen verran voimia vievää sorttia tämä
Tätä minäkin toivon, toisilla on oireet pahentuneet usein taudin alettua ja oltua jo tovin. Toistaseks on riittänyt se, että otan piipusta suosiolla 2-3 suihkausta, enkä yhtä niinku normaalisti.
Jotkut eivät ymmärrä hyvän päälle mitään.Yök yök yök
Kovin keväinen päivä tänään. Ihan just pääsee kotiin, sauna tulille ja tekispä mieli saunamakkaraakin
Ei jäänyt, kolmas jäi.Jäikö sulta se toinen rokotus ottamatta?
Toivottavasti paranet pian. *halii ja hellii*
Mulla tulee välillä kylmiä ja kuumia aaltoja samanaikasesti (paleltaa ja hikoiluttaa yhtä aikaa, ihan outo olo), mutta et arvaa miten tekis mieli uimaan aina kun tulee pelkkä hikoilukohtaus!Kovin keväinen päivä tänään. Ihan just pääsee kotiin, sauna tulille ja tekispä mieli saunamakkaraakin
Huomasikko että tänään tuli ihan hiukan lunta, ja eikös ens viikolle luvannu enempiki?Kovin keväinen päivä tänään. Ihan just pääsee kotiin, sauna tulille ja tekispä mieli saunamakkaraakin
Voi hiivatti!Mulla tulee välillä kylmiä ja kuumia aaltoja samanaikasesti (paleltaa ja hikoiluttaa yhtä aikaa, ihan outo olo), mutta et arvaa miten tekis mieli uimaan aina kun tulee pelkkä hikoilukohtaus!
Ihan turha näkevälleäänikirjat on ihan huippuja
Huomasikko että tänään tuli ihan hiukan lunta, ja eikös ens viikolle luvannu enempiki?
Uijjui, saunaan.
Olisko joku herkullinen maalaismaggara minkä vois viskata kiukaalle.