Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä saatan kyllä syyslistyä molempiinkin kun olen puolustamassa itseäni tai muita. Väärin se toki silloinkin on.

Ja @Echo on musta ehdottomasti mukava ja fiksu ja ihana väittelykumppani. Nyt vn alkoi ärsyttää se, miten on ruotimassa milloin toisten ulkonäköä tai jotain muuta mikä ei oikeasti hänelle hippuakaan kuulu.
Voi nyt v***u. Eikö edes yleisellä tasolla saa sanoa, että venäläiset miehet on omituisen näköisiä? Valkolainen rotu joka on suomalaisia lähellä, ei-sorrettu, ei-vähemmistö.

Täällä puidaan tsainoja, sitä kuinka kauniita virolaiset naiset on. Olen kehunut mus_tien joitaki ulkonäköjuttuja.

Siitäkö ei saa sanoa, että rajan takana on 170 miljoonaa äijää jotka näyttää oudolta, vaikka ne naiset on jees?
Juu, laitoin kuvia niistä, mutta ne oli esimerkkitapauksia. Ne äijät varsinkaan eivät lue Kaksplussaa.

Loukkaantuuko nyt Venäjän miehet mulle?

Mä sanon tuota sun ajattelua sensuuriksi rakkauden nimellä.

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Voi nyt v***u. Eikö edes yleisellä tasolla saa sanoa, että venäläiset miehet on omituisen näköisiä? Valkolainen rotu joka on suomalaisia lähellä, ei-sorrettu, ei-vähemmistö.

Täällä puidaan tsainoja, sitä kuinka kauniita virolaiset naiset on. Olen kehunut mus_tien joitaki ulkonäköjuttuja.

Siitäkö ei saa sanoa, että rajan takana on 170 miljoonaa äijää jotka näyttää oudolta, vaikka ne naiset on jees?
Juu, laitoin kuvia niistä, mutta ne oli esimerkkitapauksia. Ne äijät varsinkaan eivät lue Kaksplussaa.

Loukkaantuuko nyt Venäjän miehet mulle?

Mä sanon tuota sun ajattelua sensuuriksi rakkauden nimellä.
Sulla on oikeus sanoa täällä että Horo on hauska sukunimi ja vääntää siitä vitsiä, tai vääntä vitsiä mistä sua ikinä huvittaa ja muilla on oikeus kritisoida sitä.👍

Lisäksi, huumori on elämän suola. Parhainta huumoria on mun mielestä musta huumori.

Nauroin vedet silmissä tuolle sun Horo viestille!

Muita hauskoja, jopa söpöjä sukunimiä:
Lerssi, Tampio, Suoyrjö, Pälli ( hauska änärinimi pelipaidassa ), Terskanen, Känninen, ( autonkuljettajan ovessa :D )
Väljä, Varvi, Temmi, Melamies…onhan noita.

Paikannimiäkin löytyy Suomesta erittäin hauskoja ja törkeitä.

Eipä tässä sen kummempia. Mun mielestä mielensä voi pahoittaa pahemmistakin asioista.:)

• Tykkää
Reactions: Echo
Pikkuhorot ja vähän isommat horot siellä tunkis kesän rillijuhlassa kilvan maggaraa poskeen.😂
Jahas, no, kiitos tulituesta, me kun ollaan oltu pikemminkin nokkapokkaa viime viikot (tai ainaki mä oon, jos et sä oo huomannu :sneaky:) noissa sota-asioissa.

Ois pitäny arvata että ilkikurinen Lispe tuli ja räjäytti pankin, mun kirjottelu oliki ihan nallipyssyosastoa. :unsure:

No mitäs tänään oot kujeillu töissä? Pierassu puhelimeen? Laittanu joka vessan oveen lapun "epäkunnossa runsaan käytön takia?" Säätäny näppiksen aakkosia? :sneaky:

• Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Sulla on oikeus sanoa täällä että Horo on hauska sukunimi ja vääntää siitä vitsiä, tai vääntä vitsiä mistä sua ikinä huvittaa ja muilla on oikeus kritisoida sitä.

Lisäksi, huumori on elämän suola. Parhainta huumoria on mun mielestä musta huumori.

Lerssi, Tampio, Suoyrjö, Pälli ( hauska änärinimi pelipaidassa ), Terskanen, Känninen, ( autonkuljettajan ovessa )

Eipä tässä sen kummempia. Mun mielestä mielensä voi pahoittaa pahemmistakin asioista.
Nonni, hihittelen tolle Suoyrjölle täällä peiton alla ja mies heräilee. :LOL:

• Haha
Reactions: Lispetti
Jahas, no, kiitos tulituesta, me kun ollaan oltu pikemminkin nokkapokkaa viime viikot (tai ainaki mä oon, jos et sä oo huomannu :sneaky:) noissa sota-asioissa.

Ois pitäny arvata että ilkikurinen Lispe tuli ja räjäytti pankin, mun kirjottelu oliki ihan nallipyssyosastoa. :unsure:

No mitäs tänään oot kujeillu töissä? Pierassu puhelimeen? Laittanu joka vessan oveen lapun "epäkunnossa runsaan käytön takia?" Säätäny näppiksen aakkosia? :sneaky:
Sananvapausioihin otan aina varppina kantaa, se on katoava voimavara.🧐

Harvemmin tulee oltua nokkapokkaa kenenkään kanssa omalta puolelta.

Töissä oli vähän surullinen päivä, kuulin ystävän läheisen poismenosta. Mutta, niin se vain elämä jatkuu, johan tuossa tänään jo kykeni muistella hauskoja juttuja vainajasta. Jopa pienen naurun kera.🥺❤

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: ruuttis ja Echo
Sulla on oikeus sanoa täällä että Horo on hauska sukunimi ja vääntää siitä vitsiä, tai vääntä vitsiä mistä sua ikinä huvittaa ja muilla on oikeus kritisoida sitä.

Lerssi, Tampio, Suoyrjö, Pälli ( hauska änärinimi pelipaidassa ), Terskanen, Känninen, ( autonkuljettajan ovessa )

Eipä tässä sen kummempia. Mun mielestä mielensä voi pahoittaa pahemmistakin asioista.
Kaikkein "hauskinta" onkin viime päivinä ollut huomata, kuinka venäläisen nimen omaavia lapsia välitunneilla kurmotetaan. Aitoa Lissu-huumoria parhaimmillaan. (y)

Kaikkein "hauskinta" onkin viime päivinä ollut huomata, kuinka venäläisen nimen omaavia lapsia välitunneilla kurmotetaan. Aitoa Lissu-huumoria parhaimmillaan. (y)
Voisi kai tuostakin jonkun vitsin vääntää, mutta jätän ammattilaisille, koska minä en ainakaan keksi mitään vitsiä. Keksitkö sinä?

Sananvapausioihin otan aina varppina kantaa, se on katoava voimavara.

Töissä oli vähän surullinen päivä, kuulin ystävän läheisen poismenosta. Mutta, niin se vain elämä jatkuu, johan tuossa tänään jo kykeni muistella hauskoja juttuja vainajasta. Jopa pienen naurun kera.
Nii...monissa hautajaisissa itketään, mut myös nauretaan, ja se on hyvä asia.

• Tykkää
Nii...monissa hautajaisissa itketään, mut myös nauretaan, ja se on hyvä asia.
Mä toivoisin että mun hautajaisissa kepposteltaisi ja nauraa räkätettäisiin räkä poskella, mutta kaipa näille jäis niin ikävä, että eivät osais.
Voi kun sais haamuna pyöriä vielä ne hautajaiset ja keppostella siellä ihan huolella!😁

Aika kauas viety. Kyse oli mulla oman kielen ja kulttuurin sisällä olevista asioista, ei jonkun sotatilan laukaisemasta ra_sismista.
Toi on m1eheltä ihan vakiokamaa. Jostain kun hän vetäsee sen isoimman keilapallon nenänreikäänsä niin koko hänen elämä tuntuu murenevan ja esiin vedetään mitä ihmeellisintä saipaa

Eihän siinä voi muutaku katsoa vieressä ja ihmetellä.

😂🤣😭😂

Ja nyt kun naurulta saan jo henkeä niin lisään vielä, että edelleen pidän m1es henkilöstä mukavana palstailijana.❤
Vaikka mielipiteissämme onkin eroja.

Koulut opettavat lapsille tapoja, kodeissa lasten vanhemmat tekevät erikoisista nimistä naurettavia.
Kuka vanhempi niin tekee?

Noh, nyt kun olemme asian äärellä niin ei varmaan saa nauraa kun joku ilmoittaa olevansa kotoisin esim. Ämmänperseestä?
Tai paikoista nimeltä:

1. Alahoro, Asikkala

2. Ala-Mulkku, Vaala

3. Alapää, Kouvola

4. Ensimmäinen Kaljalampi,

Suomussalmi

5. Hassis, Kokkola

6. Helvetti, Kuopio

7. Homeperseensuo, Hamina

8. Horo, Saarijärvi

9. Huoranpelto, Kuopio

10. Hätäpaskanlähde, Isokyrö

11. Hörhö, Lieksa

12. Iso-Muna, Pälkäne

13. Jeren Viinanotko, Mikkeli

14. Joulu-Viinavaara, Sodankylä

15. Junttikylä, Pyhäjärvi

16. Juostenpaskattu, Ylöjärvi

17. Kakkakallio, Lappeenranta

18. Kaljakuru, Lohja

19. Kantopervonkallio

20. Karonpalli, Laihia

21. Kiimakeidas, Siikainen

22. Kullivaara, Suomussalmi

23. Kusipää, Sodankylä

24. Lemu, Salo

25. Mulkkujärvi, Alavus

26. Muorinperse, Kuopio

27. Mössö, Kirkkonummi

28. Nahkahousut, Helsinki

29. Naimalampi, Suomussalmi

30. Pahanpervonkangas, Ulvila

31. Palliainen, Kittilä

32. Pallivaha, Turku

33. Paskahauta, Keuruu

34. Paskalampi, kymmeniä, mm. Espoo, Oulu, Mikkeli, Joensuu

35. Persepyöreinen, Kuopio

36. Pervonmaa, Loimaa

37. Pieru, Hämeenlinna

38. Pikku Pöksynhaara, Espoo

39. Pimppiniemi, Laukaa

40. Pissilaki, Muonio

41. Pissilinna, Turku

42. Pöljä, Siilinjärvi

43. Suolisto, Ulvila

44. Terskanperä, Siikalatva

45. Tissinpohja, Heinola

46. Tissisaaret, Inari

47. Umpimähkä, Viitasaari

48. Viinäränni, Savonlinna

49. Vittulampi, useita, mm.

Kuusamo, Talvalkoski, Ranua

50. Ämmänperse, Lohja

Sananvapausioihin otan aina varppina kantaa, se on katoava voimavara.

Töissä oli vähän surullinen päivä, kuulin ystävän läheisen poismenosta. Mutta, niin se vain elämä jatkuu, johan tuossa tänään jo kykeni muistella hauskoja juttuja vainajasta. Jopa pienen naurun kera.
Aika kauas viety. Kyse oli mulla oman kielen ja kulttuurin sisällä olevista asioista, ei jonkun sotatilan laukaisemasta ra_sismista.
Seli, seli.

• Haha
Toi on m1eheltä ihan vakiokamaa. Jostain kun hän vetäsee sen isoimman keilapallon nenänreikäänsä niin koko hänen elämä tuntuu murenevan ja esiin vedetään mitä ihmeellisintä saipaa

Eihän siinä voi muutaku katsoa vieressä ja ihmetellä.
No, sinä tuota Donbas-tuubaa suoltamalla puolestasi todistat, että nielaisit Putkosen koukun syvälle nieluusi, eikä se vieläkään ole sieltä poistunut. Toivotaan, että vielä joskus ymmärrät, miten sinua on viety.

Yhteistyössä