Koska mää pistän kuvia tantoistaSinä sitten osaat laittaa noita Echon mieleisiä kuvia. Minulta ei oikein onnistu.
Koska mää pistän kuvia tantoistaSinä sitten osaat laittaa noita Echon mieleisiä kuvia. Minulta ei oikein onnistu.
Etulimat sulla on pöksyissä... Kyllä se oikea tulos tulee joka tapauksessa, jos vaan tarpeeksi pyörittelee molemmissa sieraimissa.Mutta nenä pitää niistää sitä ennen: nenän etuosan limassa on pölyä sun muuta, joka laimentaa niitä "etulimoja".
Pus pusOioi hyvä. Vaikka harmittaa, kun en itse saa olla tämän neidin "hyvänä pitäjä" puspus jos tarvitset jotain niin..
Miksi pitäisi vaihtaa?Sarjassamme "nimiä jotka vaihtaisin, jos olisin sen niminen"
Microsoftin Suomen johtajaksi on valittu Pekka Horo.
Millaistakohan olis Horojen sukukokouksessa?
Anteeks, menikö tunteisiin?Miksi pitäisi vaihtaa?
Kyseinen sukunimi on yleisempi muualla kuin suomessa eikä todennäköisesti siis alunperin suomalainen.
Siks toisekseen se on murresana tai ehkä oikeammin lyhennelmä jota juntinpuoleiset laiskanpulskeat (miten laiska pitää ollakaan ku ei jaksa koko sanaa lausua?) käyttävät halventaessaan toista.
Nii että ei nimi miestä pahenna. Antaa vain sinusta uuden, tai siis vahvistaa jo opitun kuvan.
Anteeks, menikö tunteisiin?
Aika moni naurais tuolle nimelle, ja lapsi voi viimeistään teininä joutua kuuntelemaan kuittailua nimestään.
Ne käytöstavat....Aika moni naurais tuolle nimelle,
jos tyypin sukunimi on Horo niin se tuskin on periytynyt isältä tai isoisältä...Just.
Mietihän, että se ois sun sukunimi. Isäsi nimi. Isoisäsi nimi. Häpeäisit sitä niin, että vaihtaisit. Miltä se tuntuisi isästäsi tai isoisästäsi?
Mun on vaan jotenkin kauhean vaikea ymmärtää, että kaltaisiasi ihmisiä aina vaan on maan päällä. Jos kuulisin mun lapsien pilkkaavan jonkun nimeä ni vastaavan verbaalisen ryöpytyksen saisivat mitä sä saat nyt.
Ymmrtäisit edes hävetä! Hyi!
Nyt ei oo kuule hyvä paikka vitsailla!jos tyypin sukunimi on Horo niin se tuskin on periytynyt isältä tai isoisältä...
Anteeksi, mutta mikä ja kuka sinä olet kenenkään sukunimeä pilkkaamaan? Osoittaa sinulta kyllä todella mautonta käytöstä, että oikeasti tosissasi lähdet arvostelemaan ihmisen nimeä, joka on voinut olla saman suvun käytössä todella monen sukupolven ajan. Toisekseen tuo läpänheittosi vain vahvistaa omaa likaista ja kieroutunutta huumorintajuasi, monikaan kun ei taatusti ajattele tuosta sukunimestä samoin kuin sinä.Anteeks, menikö tunteisiin?
Aika moni naurais tuolle nimelle, ja lapsi voi viimeistään teininä joutua kuuntelemaan kuittailua nimestään.
Olen samaa mieltä kanssasi.Nyt ei oo kuule hyvä paikka vitsailla!
Mua ärsyttää jo sekin, että joku kehtaa horotella toista.Olen samaa mieltä kanssasi.
Mun mielestä toisen ihmisen nimen pilkkaaminen aikuisen toimesta osoittaa käytöstapojen puutetta. Ei lapset tuollaisesta edes välitä ellei juuri kuule noita mukamas huumorilla heitettyjä arvosteluja juuri aikuisilta itseltään.
En arvosta.
Totta. Koulussahan tuo on jokapäiväistä homottelun rinnalla, aivan turhaa suunsoittoa, joka mitä ilmeisimmin sallitaan, kun siihen ei edes puututa.Mua ärsyttää jo sekin, että joku kehtaa horotella toista.
Ja siitä tulikin mieleen, että horojärvellä on kaunista. Voisikin varata mökin.
Minua, samoin kuin sisaruksiankin pilkattiin sukunimestämme johtuen koko kouluajan.Just.
Mietihän, että se ois sun sukunimi. Isäsi nimi. Isoisäsi nimi. Häpeäisit sitä niin, että vaihtaisit. Miltä se tuntuisi isästäsi tai isoisästäsi?
Mun on vaan jotenkin kauhean vaikea ymmärtää, että kaltaisiasi ihmisiä aina vaan on maan päällä. Jos kuulisin mun lapsien pilkkaavan jonkun nimeä ni vastaavan verbaalisen ryöpytyksen saisivat mitä sä saat nyt.
Totta. Koulussahan tuo on jokapäiväistä homottelun rinnalla, aivan turhaa suunsoittoa, joka mitä ilmeisimmin sallitaan, kun siihen ei edes puututa.
Missäpäin Suomea on Horojörvi? En ole kuullutkaan mutta ajatus mökistä järven rannalla kuulostaa jo valmiiksi rentouttavalta.
kaikenlainen sekä fyysinen että henkinen väkivalta on väärin
ehko on rupiltaan niin täydellinen niin hällä on varaa heittää se ensimmäinen kiviMä saatan kyllä syyslistyä molempiinkin kun olen puolustamassa itseäni tai muita. Väärin se toki silloinkin on.
Ja @Echo on musta ehdottomasti mukava ja fiksu ja ihana väittelykumppani. Nyt vn alkoi ärsyttää se, miten on ruotimassa milloin toisten ulkonäköä tai jotain muuta mikä ei oikeasti hänelle hippuakaan kuulu.
Minua, samoin kuin sisaruksiankin pilkattiin sukunimestämme johtuen koko kouluajan.
Tai oikestaan viimeisenä vuonna ei enää pilkattu.
Minusta se teki ehdottoman väkivallan vastustajan.
Se oli sitä vanhaa hyvää aikaa, kun erimielisyydet ja nokkimisjärjestys ratkottiin vielä nyrkein, ja sain siis tuon kahdeksan vuotta puolustaa itseäni jatkuvasti ja tulin "mankeloiduksi" lähes joka välitunti.
Kun tuo sitten viimeisellä luokalla loppui, olin saanut tappelemisesta niin tarpeekseni, etten vieläkään voi sietää mitään väkivaltaa, en henkistä sen paremmin kuin ruumiillistakaan.
Sukunimen vaihto ei tullut mieleenkään missään vaiheessa.
Tiedän kyllä, että on ihmisiä, jotka katsovat olevansa muita parempia, jos ei muuten, niin nimensä puolesta kuitenkin, mutta en silti pysty hyväksymään toisen nimen, mihin hän itse on täysin syytön, pilkkaamista. Tällaisen pilkkaamisen yleisyys ei tee siitä mielestäni millään tavalla hyväksyttävää.
Jos mun isä tai isoisäJust.
MilloinJust.