Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Grillattiin äsken, nautaa, maissia, herkkusienihomejuustopekonihyrriä. Laitoin juurekset uuniin mm punajuuri, porkkana, sipuli...
Chileläistä punaviiniä on lasissa.
On hyvää mut itselle laukaisee närästyksenKävin saunassa ja nyt pullossa GingerJoe (se oranssiviiksipullo). Tämä on mun suosikki tällä hetkellä.
hitto mä alan oleen kännissä. 30 pelaajaa ja voittajalle pari tonnia johdan turnausta
omaha . vittu putosin 13 toista. sain suoran flopista mut kaverilla oli suuremman suoran veto ja sai turnilla voi vittu olisin noussu himo johtoon. nyt pelaan holdemTexas holdem?
hei ihaanaaaa. mä oon hilow omaha mestari voittanut monta turnausta. mun eka turnaus voitto ever pokerstarsilla oli omahilowPokerstarsissa joku vetää aina riverillä paremman käden. Siksi tykkään pelata omaha hi/lo:ta. Sit on sentään 50/50 mahdollisuus voittaa joko lo tai hi käsi
sorry jos oon haukkunut sua. mä välillä oon paha suustani kun häviin. tai sit ylimielinen kun voitanKyllä me sit varmaan ollaan pelailtu samoissa pöydissä joskus
Himassa miehen kanssa.meinasitko mitä tehä tänään?
Texas holdem?