Potaninin etunimi on yllättäen Vladimir. Vallut Putte ja Pottu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä sen kai sitten tiedät parhaiten.Älä höpäjä. Hän vaikuttaa herkältä ja herttaiselta mieheltä
Jossai jakutialaisessa datshassa toi kiskois mua taljalla, mä vaan samalla kattelisin jääkarhun ja villisian päitä seinällä ja ulkona -58 astetta....
Siinä ei mentäis hellyyden ehdoilla, kärki märjäks vaan touhutippa jäätyis pakkasessa...
Sinä sen kai sitten tiedät parhaiten.
Jossai jakutialaisessa datshassa toi kiskois mua taljalla, mä vaan samalla kattelisin jääkarhun ja villisian päitä seinällä ja ulkona -58 astetta....
Siinä ei mentäis hellyyden ehdoilla, kärki märjäks vaan touhutippa jäätyis pakkasessa...
Päteekö tämä kuvailu myös niihin, joilla on osittain venäläinen perimä, esim. @Lispetti ?Mielestäni naisilla on myös melko ns kirveelläveistetyt kasvot, tarkoitan korkeat poskipäät ja terävä pitkä nenä ja kaula.
Vanhemmiten heille kasvaa ylähuuleen mustaa karkeata karvaa, ovat luisevia, piirteet terävöityvät entisestään ja hiukset lyhentyvät poikatukaksi.
Vai ovatko venäläiset etnisiä suomalaisia?Päteekö tämä kuvailu myös niihin, joilla on osittain venäläinen perimä, esim. @Lispetti ?
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Lavrovin suomalainen versio eli ulkoministeri on Haavisto. En tykkää Pekan homoiluista enkä halua hänestä pressaa, mutta Pekalla on söpöt kasvot.
Rudolf Nurejevissa oli kyllä karismaa ja tietysti lavalla myös, olen ollut hänen esityksessään!
![]()
Rudolf Nurejev. Rudik - Suomi-Venäjä-Seura
Ohjaaja: Farid Davletshin Käsikirjoittajat: Farid Davletshin, Rabit Batulla Laji: Biografia, draama Kesto: 52 min Vuosi: 2014 Rooleissa: Igor Markov, Nurbeksuomivenajaseura.fi
Selkeesti olet miettinyt tätä huolella, ellet jopa fantasioinut
Siinähän oikein hyvät perusteet äänestää Haavistoa...Lempeät silmät ja kiva hymy
Siinähän oikein hyvät perusteet äänestää Haavistoa...
Aika usein mies äänestää miestä eikä muka oikeasti äänestä sukupuolen mukaan.Melkein yhtä hyvät perusteet kuin, että ehdokas on väitetysti nainen.
Kyllä, ja anto paljaalla mennä!Lissulta taitais lohjeta Oville ja Kovaltsukille.
Sama otsikko pätisi myös virolaisiin. Erällä työreissulla Tallinnassa otin asian ihan puheeksi paikallisen miespuolisen työn kautta olevan kontaktin kanssa, kun kaikkialla näkee kauniita naisia, kauniin naisellisesti pukeutuneina ( yleensä minimekkoihin ja korkkarit jalassa), mutta heidän seurassaan olevat miehet ovat yleensä kammottavia lökäpöksyjä ruskeissa, luultavasti 60 - luvun verkkareissaan (no vähän yleistin, mutteivät koskaan ole Hollywood -kamaa ainakaan)
Arvatkaahan mikä oli miehen selitys paikalliseen, niin yleiseen naiskauneuteen?
No?Sama otsikko pätisi myös virolaisiin. Erällä työreissulla Tallinnassa otin asian ihan puheeksi paikallisen miespuolisen työn kautta olevan kontaktin kanssa, kun kaikkialla näkee kauniita naisia, kauniin naisellisesti pukeutuneina ( yleensä minimekkoihin ja korkkarit jalassa), mutta heidän seurassaan olevat miehet ovat yleensä kammottavia lökäpöksyjä ruskeissa, luultavasti 60 - luvun verkkareissaan (no vähän yleistin, mutteivät koskaan ole Hollywood -kamaa ainakaan)
Arvatkaahan mikä oli miehen selitys paikalliseen, niin yleiseen naiskauneuteen?
Karelin on Siperian karhu.Painija Alexandr Karelin...
...ja neanderthalin mies.