Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
O

Kappas kun ne kuolaavat setämiehet osaltaan pahentavat ongelmaa.

Jos katsot linkittämääni "passikontrolli"-lehden ennen/jälkeen - kuvissa niiden tsainojen "ennen"-kuvaa, niin etpä paljon ole sellaisia linkitellyt ja hehkuttanut.
Joo, moni tykkää kauniista/komeista kasvoista enemmän kuin kirveellä veistetyistä.

Mutta noiden tsainamuijien kohdeyleisö instassa, eli heidän kuviaan klikkaavat tumputtajat saattavat pahentaa plastiikkakirurgiaongelmaa.

Turha voivotella "miks ne leikkelee itseään."
echo onko jumalan mielestä kokaiini paha synti?

O

Kappas kun ne kuolaavat setämiehet osaltaan pahentavat ongelmaa.

Jos katsot linkittämääni "passikontrolli"-lehden ennen/jälkeen - kuvissa niiden tsainojen "ennen"-kuvaa, niin etpä paljon ole sellaisia linkitellyt ja hehkuttanut.
Joo, moni tykkää kauniista/komeista kasvoista enemmän kuin kirveellä veistetyistä.

Mutta noiden tsainamuijien kohdeyleisö instassa, eli heidän kuviaan klikkaavat tumputtajat saattavat pahentaa plastiikkakirurgiaongelmaa.

Turha voivotella "miks ne leikkelee itseään."
Eniten leikkauttavat silmäluomiaan - jotkut kun kailottavat netissä, että aasialaiset silmät olisivat vähemmän kauniit - mikä ei tietenkään pidä paikkansa.

Lu Yan teki kovan uran mallimaailmassa, vaikka hän oli silmineen "liian ruma".

9MM
Älä ota tavaksi. Ja käy etukäteen mielessäs ne tilanteet, jos joku tulee sulle tarjoomaan huumeita. Silloin se ei pääse tulemaan niin "puskista".
Noniin mulle kävi niin et eka sanoin et en ota et pelkkä bisse riittää. Mut sit kaikkki muut ootti ja alkoi sanoon et mä oon hannari ni sit oli pakko ottaaa ettei enempiä vittuiltu. Olin ekaa kertaa baaris vuoteen.

Noniin mulle kävi niin et eka sanoin et en ota et pelkkä bisse riittää. Mut sit kaikkki muut ootti ja alkoi sanoon et mä oon hannari ni sit oli pakko ottaaa ettei enempiä vittuiltu. Olin ekaa kertaa baaris vuoteen.
No sit voit miettiä joko
-tiukasti ei:n sanomista kaveriporukassa
-kaveripiirin vaihtoa, jos sulle vttuillaan siitä ettet ota koksua.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
No sit voit miettiä joko
-tiukasti ei:n sanomista kaveriporukassa
-kaveripiirin vaihtoa, jos sulle vttuillaan siitä ettet ota koksua.
Niin mun pitäis löytää nainen ehkä jonka kaa olla. Aina kun mä seurustelen ni en oo pahoilla teillä. Mut joo mun pitää laihtuu ja saada psyyke kuntoon. Haha yhel naisel meni hermo ku mä sanoin et se pelailee miehillä ja sitä huomion määrää ni olin oinees.niin kait mun pitää ettii uskova nainen joka mun kaltasen rötväkkeen huolii

• Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Niin mun pitäis löytää nainen ehkä jonka kaa olla. Aina kun mä seurustelen ni en oo pahoilla teillä. Mut joo mun pitää laihtuu ja saada psyyke kuntoon. Haha yhel naisel meni hermo ku mä sanoin et se pelailee miehillä ja sitä huomion määrää ni olin oinees.niin kait mun pitää ettii uskova nainen joka mun kaltasen rötväkkeen huolii
Joo mut muista: ihmisen pitää itsessään olla saanu elämänsä jotenki kuosiin ennen seurustelua, eli muutosta ei voi antaa seurustelukumppanin harteille. Sille toiselle se ei olisi reilua.

"Mä lopetan uhkapelaamisen jos löydän muijan" -> eka kriisi parisuhteessa tai ero, niin pelaaminen alkaa uudestaan.

Seurustelukumppani pitää ottaa "valmiina pakettina", toki jokanen on vajavainen, mut ymmärtänet mitä tarkoitan.

9MM
Joo mut muista: ihmisen pitää itsessään olla saanu elämänsä jotenki kuosiin ennen seurustelua, eli muutosta ei voi antaa seurustelukumppanin harteille. Sille toiselle se ei olisi reilua.

"Mä lopetan uhkapelaamisen jos löydän muijan" -> eka kriisi parisuhteessa tai ero, niin pelaaminen alkaa uudestaan.

Seurustelukumppani pitää ottaa "valmiina pakettina", toki jokanen on vajavainen, mut ymmärtänet mitä tarkoitan.
Joo siks sanoinkin et mun pitää hoitaa itteni kuntoon ennen seurustelua. Jos mä en pysty naiselle tarjoo priimaa ni oon ilman. Emmie haluu tarjoo surua.

uskikset on ihan parasta vaimomatskua, semmonen kannattaa laittaa ensi tilassa

• Rakkaus
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
Eniten leikkauttavat silmäluomiaan - jotkut kun kailottavat netissä, että aasialaiset silmät olisivat vähemmän kauniit - mikä ei tietenkään pidä paikkansa.

Lu Yan teki kovan uran mallimaailmassa, vaikka hän oli silmineen "liian ruma".
Ninja Sarasalo (tiedän hänet irl) oli kovaa valuuttaa mallina juuri tuon eksoottisen lookin vuoksi:

(toimi xl-mallina xs-uran jlk)

Ja eikös suuressa maailmassa muutenkin olla hurahdettu aasialasiin silmiin ja imitoitu heidän lookkiaan. Tästä höpöteltiin joku aika sitten.

Nuo kuvat mitä Echo laittoi, näissä tuo ”ennen kuva” on ihan normaalin aasialaisen näköinen - voisit tasapuolisuuden vuoksi laitella kuvia kauniista ( täysi-ikäisen näköisistä ;) ) leikkaamattomista naisista.
Se ei ole hyvä, että heidän ainutlaatuinen ulkonäkö yritetään peittää. Aasialaiset naiset ovat mielestäni kauniita silmineen päivineen.❤

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihana ajatus, mutta kuten Echo sanoi niin ensiks oma elämä kuntoon....muuten saatat vetää sen naisenkin vetämään kokkelia ja kukkelia naamaan aina kun joku tarjoaa ja sitä sä tuskin haluat:(

Koeta seuraavalla kerralla miettiä sitä sun ihanaa tytärtä kun joku tarjoaa ja painostaa ottamaan jotain? Siinä sulla on suuri syy olla ottamatta.
Niin ja suosittelen myös kaveriporukan vaihtoa ja vaikka baarinkin vaihtoa tai baareista luopumista vallan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tosin se on se korona, joka on siirtynyt keuhkorakkuloiden hipelöintivaihteesta lisääntymisvaiheeseen ja sun keuhkot on niiden orgioiden sänky
Joo, sä heität muikkelis tänä iltana sänkyyn ja harrastat astangajoogaa huomisaamuun saakka niin saadaan sut tuolta pörnövaihteelta taas ihimisten ilimoolle hetkeks!:cool:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Joo, sä heität muikkelis tänä iltana sänkyyn ja harrastat astangajoogaa huomisaamuun saakka niin saadaan sut tuolta pörnövaihteelta taas ihimisten ilimoolle hetkeks!
Luuletkos, ettei meno mene vain hullummaksi, kun pääsee sen makuun? Ainakin aamujöpöä esiintyy useammin, jos edellisenä päivänä/iltana panee menemään...

• Haha
Hyvää perrrrjantaita kakille!!!❤😍

Tää työpäivä täällä on menny ihan hulvattomaks! On todella alatyyliset perjantaijutut!
Me ollaan nauraa räkätetty ihan kippurassa niin, että räkä roiskuu suusta ja nyt on vattalihakset krampissa.👌🏼

Muuta perjantaijäynää en tällä kertaa keksiny ni soittelin veskistä pilapuheluita virman luuriin ja aina ku vastas ni rapistelin pussia ja murisin.🤭🤒😂

Tänään vois sihauttaa iltasella!🤗
Paariin en lähe vaikka kuinka yrittivät houkutella.🧐

• Haha

Yhteistyössä