Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eihän sillä ole väliä, minkä ikäinen joku tsaina on oikeasti.

Vaan miksi SUA kiinnostaa lapsenomaisen näköset muijat? Mieti edes minuutin verran "tykönäsi": koetko sä itsesi tärkeäksi ja miehekkäämmäksi, kun joku muija kihertää aivottomasti ja näyttää nukelta tai 12-vuotiaalta?

Äläkä horise joka kulttuurin arvokkuudesta. Ulkonäkö ja ihonväri on aina jees, mutta jos me pidetään kaikkia kulttuureja yhtä hyvinä, niin meidän pitäisi kehua so_malimiesten ja ira_kkimiestenkin mielipidettä nuorten naisten lähemmästä kohtaamisesta lenkkipolulla.

Et ole vastannut tähän ydinkysymykseen, vaan kierrät sitä kuin kissa kuumaa puuroa. Miksi sua kiinnostaa jotkut 6-luokkalaisen näköset?
Olen sinulle jo vastannut, et vain ymmärrä lukemaasi? tuo näköisyys on sinun aivojesi tuottama käsitys asiasta. Odottelen vieläkin niitä esimerkkikuvia...

Minulla on sinulle (ehkä masentavia) uutisia. Kommentointisi saa epäilemään, että menopaussi kolkuttelee jo ovellasi tai on ehkä päässyt sisälle? No, siitä se sitten tasaantuu...

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Poistin viestin, koska kuulostikin varsin perwolta, vaikken nyt sitä niin tarkoittanut
Apropoo.
On tullu muutamasti heiteltyä ihan kauheita juttuja lasten urheiluseuran vanhempien/valkkujen wassapryhmiin ja voi video että on hävettänyt. Mutta monelle on käynyt niin, ja onneks wassassa voipi ite poistaa viestin, mutta ensin pitää tietenkin huomata että väärään osotteeseen meni.😅😂

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kannattaa olla varovainen, täällä ollaan anonyymisti. Toiminnallasi saatat painostaa alaikäistä käymään K-18 sivustolla josta myös linkittelet tänne kuvia. Tämä palsta ei ole K-18. Rikotko mielestäsi sääntöjä?

Nyt puhutaan tuosta erittäin kyseenalaisesta kuvasta minkä sinä tänne linkitit K-18 sivulta, muu ei ole olennaista.
Edelleenkään en kannusta levittämään kuvia missä on tarkoituksella haluttu esittää, sinun väitteesi mukaan kuvakulmin aikaansaatu, hyvin nuoren (alle 18v mutta mielestäni vielä nuoremman) näköinen henkilö, joka on esitetty tarkoituksella seksuaalisen provosoinnin välineeksi. Ei se ole mitään ahdasmielisyyttä minulta vaan vilpitön kommentti. En kannata Japanin pedofiliaa, enkä toivo meille tänne kulttuuria, jossa seksualisoidaan lapsia kuten Japanissa. Nuo Ellun linkit kertovat hyvin, taisit lukeakin ne.

Sananvapautta tuleekin vaalia ja jopa lisätä, mutta lapsia pitää suojella seksualisoinnilta. Tästä nyt puhutaan.
En linkitä tänne mitään K-18 sivustolta, eikä mielestäni sinunkaan pitäisi.
Kannattaa olla varovainen, täällä ollaan anonyymisti. Toiminnallasi saatat painostaa alaikäistä käymään venäjätrollien UMV-sivustolla josta myös linkittelet tänne videoita. Tämä palsta ei ole K-18. Rikotko mielestäsi sääntöjä?

Et sinä oikeasti siitä 26-vuotiaan kuvasta ole huolissasi, luulen. Miksi olisit, ei se lapsia mihinkään innosta, tuskin edes sairaanhoitajaleikkeihin.
Pelkäät vain sitä, milloin laitan ketjuun toisenlaisia kuvia. Niitä, joissa fanittamasi venäläiset fasismintorjujat ovat räjäyttäneet ukrainalaislapselta puoli päätä eetteriin.

Kannattaa olla varovainen, täällä ollaan anonyymisti. Toiminnallasi saatat painostaa alaikäistä käymään venäjätrollien UMV-sivustolla josta myös linkittelet tänne videoita. Tämä palsta ei ole K-18. Rikotko mielestäsi sääntöjä?

Et sinä oikeasti siitä 26-vuotiaan kuvasta ole huolissasi, luulen. Miksi olisit, ei se lapsia mihinkään innosta, tuskin edes sairaanhoitajaleikkeihin.
Pelkäät vain sitä, milloin laitan ketjuun toisenlaisia kuvia. Niitä, joissa fanittamasi venäläiset fasismintorjujat ovat räjäyttäneet ukrainalaislapselta puoli päätä eetteriin.
En ole rikkonut mitään sääntöjä mutta sinä olet.

Luulo ei ole tiedon väärti.

Apropoo.
On tullu muutamasti heiteltyä ihan kauheita juttuja lasten urheiluseuran vanhempien/valkkujen wassapryhmiin ja voi video että on hävettänyt. Mutta monelle on käynyt niin, ja onneks wassassa voipi ite poistaa viestin, mutta ensin pitää tietenkin huomata että väärään osotteeseen meni.
No mulla on ainakin se vika, että heitän jotain vitsiä, mutta sitten vähän ajan kuluttua huomaa, että tuon voi ymmärtää myös eri tavalla...

Niin ja silloin 2020 alussa, kun korona alkoi leviämään, niin lähetin vahingossa tyttären opelle WA videon. Sen videon otsikkona oli "koronaviruksen alkulähteillä" ja siinä vanhempi aasiasta oleva mies piti hauskaa kanan kanssa...

@m1es

Muista, että sotapropaganda on ihan aito olemassa oleva asia.

Tässä propagandamoottorina kisailee kaksi hyvin hyvin korruptoitunutta maata.

Kaikkea löytyy puolesta ja vastaan. Molemmilta puolilta toimittajat ovat jääneet kiinni housut jalassa kun ovat esittäneet videoita mm aikaisemmin tapahtuneista muiden maiden sodista väittäen, että kuvamateriaali on nykyisestä keissistä.

Itse suhtsutuisin hyvin kriittisesti oikeastaan kaikkeen. Pikku tauko mediasta voisi olla ihan paikallaan jos ahdistaa?

No mulla on ainakin se vika, että heitän jotain vitsiä, mutta sitten vähän ajan kuluttua huomaa, että tuon voi ymmärtää myös eri tavalla...

Niin ja silloin 2020 alussa, kun korona alkoi leviämään, niin lähetin vahingossa tyttären opelle WA videon. Sen videon otsikkona oli "koronaviruksen alkulähteillä" ja siinä vanhempi aasiasta oleva mies piti hauskaa kanan kanssa...
Mullon sattunut luurin kanssa hauskoja tilanteita kun siinä on se automaattinen tekstinkorjaaja (en ota pois käytöstä, olen saanut sen verran monet naurut sen kanssa aikaseksi....myös itelleni).
Kerran yritin kehua yhtä kaveria ja kehua kuinka hän on niin nuori ja nätti...seuraavana aamuna vasta tajusin, että siinä luki ''Älä nyt viiti, sä olet huora ja nätti ja kyllähän se tyyppi susta tykkää''....onnekseni hän tietää puhelimeni huumorintajun.

Ei hiivatti!!!!!😂🤣

Kerkeskö nähhä!!!😱🥺🤣

Mullon sattunut luurin kanssa hauskoja tilanteita kun siinä on se automaattinen tekstinkorjaaja (en ota pois käytöstä, olen saanut sen verran monet naurut sen kanssa aikaseksi....myös itelleni).
Kerran yritin kehua yhtä kaveria ja kehua kuinka hän on niin nuori ja nätti...seuraavana aamuna vasta tajusin, että siinä luki ''Älä nyt viiti, sä olet huora ja nätti ja kyllähän se tyyppi susta tykkää''....onnekseni hän tietää puhelimeni huumorintajun.
Mulla on ennakoiva pois päältä juuri tuon takia...

• Haha
Reactions: Lispetti
Ei hitto, mulle kävi kans vähän noinkin.

Kaverilla oli aitio Hartsulla ja pyys mua kattoo isolla porukalla Backstreetboysseja, joita hän ja kaverit fanittaa, ja joita minä en fanita, ja mä sit melko viimehetkellä peruin sen niin että sen voi jotakuinkin ymmärtää näin:
En mä viitsi sinne tulla, eikä sinne tule muitakaan.😂🤣

Pitkään meni eikä kaverista kuulunu mitään, olihan selittäminen että miks mä noin laitoin.😁

• Haha
Reactions: Elena777
Ei hitto, mulle kävi kans vähän noinkin.

Kaverilla oli aitio Hartsulla ja pyys mua kattoo isolla porukalla Backstreetboysseja, joita hän ja kaverit fanittaa, ja joita minä en fanita, ja mä sit melko viimehetkellä peruin sen niin että sen voi jotakuinkin ymmärtää näin:
En mä viitsi sinne tulla, eikä sinne tule muitakaan.

Pitkään meni eikä kaverista kuulunu mitään, olihan selittäminen että miks mä noin laitoin.
Bändin nimi pitäis vaihtaa backstreetmiddleagemen -nimiseks

• Haha
  • Vau!
Reactions: Boobis ja Lispetti

Miten tähän sun lastennäkösten kuolaamiseen liittyy Venäjä/Ukraina?

no sitä mieki katoin että tekstarihan se siinä mutta salanimellä
Hah! Sä et ees tiedä mikä on Snapchat, eli Snappi.
Ja sit varoitit MUA nolaamasta teinipoikaamme, jos se tois tytsyn näytille.

Krut muksulleen ja tämän seurustelukumppanille: "Mä pistouvaan 50 markkaa teille lätkämatsiin, siellä on Neuvostoliitto vastaan Länsi-Saksa." :sneaky:

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Olen sinulle jo vastannut, et vain ymmärrä lukemaasi? tuo näköisyys on sinun aivojesi tuottama käsitys asiasta. Odottelen vieläkin niitä esimerkkikuvia...

Minulla on sinulle (ehkä masentavia) uutisia. Kommentointisi saa epäilemään, että menopaussi kolkuttelee jo ovellasi tai on ehkä päässyt sisälle? No, siitä se sitten tasaantuu...
Sä laitoit tossa linkissäsi jäätävän lauseen:
"Miksi kaikkien pitäisi olla "normaaleja" sinun arvomaailmasi mukaisesti?"

Ei ole kyse päiviräsäsestä, vaan yleisistä normaaliuden rajoista.
Ja kyllä, olen linkittäny tänne kuvia lyhyistä, parikymppisistä mutta kasvoista aikuisen näköisistä naisista, mm.Jennifer Lopezin nuoruuskuvan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä