Outoo. Ei täällä mitään eroosiota oo ollu ku jossai Equadorissamaa on kulunu pois siitä ympäriltä
krut kertoo mieluiten huumorivitsejä mutta nyt ei muistu yhtään Mieleen
Outoo. Ei täällä mitään eroosiota oo ollu ku jossai Equadorissamaa on kulunu pois siitä ympäriltä
krut kertoo mieluiten huumorivitsejä mutta nyt ei muistu yhtään Mieleen
ehkä ne käyttäytyy pihassa eri lailla ku mettässäOutoo. Ei täällä mitään eroosiota oo ollu ku jossai Equadorissa
Eipä tuohon mitää varsinaista eroosiota tarvita. Se hidas liike, millä se puu työntää juuriaan alaspäin, pakottaa ylimpiä juurikerroksia ylöspäin ja lisäksi routakin vaikuttaa samaan suuntaan. Jos vielä on joku keinotekoisesti mullan kanssa tehty nurmi, niin sehän "kuluu" aika nopeastikin, mullan maatuessa ja painuessa.Outoo. Ei täällä mitään eroosiota oo ollu ku jossai Equadorissa
Mun poika tuli kylään ja ollaan kiusittu toisiamme koko ilta....ja kateltu Breikkin bädiä...ja syötiin kiinalaista.Mis kaik ovat?
Aurinko laskee jo! Sisälle seiltä ny, mul on tyyylsää!
kai varotit sitä naisten hanitrapista ja sen vaaroista?Mun poika tuli kylään ja ollaan kiusittu toisiamme koko ilta....ja kateltu Breikkin bädiä...ja syötiin kiinalaista.
Nysse lähtee lenkille, eli tapaamaan yhtä tytsiä jonka kanssa ovat alkaneet tapailemaan...miun vavva!!
On tietonen, tosin en käyttänyt hanitrappi sanaa kun en oo moista ennen kuullutkai varotit sitä naisten hanitrapista ja sen vaaroista?
Kaaduin kauppareissulla,en oo tehny muuta ku levännyt, kahtonut leffan ja syönnyt jäätelöä. Päivällinen vähän myöhässä kun ei tehny mieli syödä.Mis kaik ovat?
Aurinko laskee jo! Sisälle seiltä ny, mul on tyyylsää!
eik nykynuaret käytä watsappia?On tietonen, tosin en käyttänyt hanitrappi sanaa kun en oo moista ennen kuullut
Sanoin kyllä ettei o mitään kiirusta, kun tiedän miten paljon toistensa seuraa kaipaavat (puhelin plimputtanut koko illan ja päivän tekstiviestejä putkessa )
Et kai loukannut pahasti?Kaaduin kauppareissulla,en oo tehny muuta ku levännyt, kahtonut leffan ja syönnyt jöätelöä. Päivällinen vähän myöhässä kun ei tehny mieli syödä.
No ei ihme, koska ohan naiset aikas ihaniaMun poika tuli kylään ja ollaan kiusittu toisiamme koko ilta....ja kateltu Breikkin bädiä...ja syötiin kiinalaista.
Nysse lähtee lenkille, eli tapaamaan yhtä tytsiä jonka kanssa ovat alkaneet tapailemaan...miun vavva!!
Ainakin venähti,hiusmurtumasta en tiiä,ei ainakaan isompaa murtumaa oo,mutta kipeetä tekee sormien/kämmenen liikuttaminen tai olkapään nostaminen.Et kai loukannut pahasti?
Kannattaa käydä varmuudeksi lekurilla näytillä. Mun mummi sai joskus Turun kaupungilta korvausta, koska hiekoitus oli huono ja hän mursi kätensäAinakin venähti,hiusmurtumasta en tiiä,ei ainakaan isompaa murtumaa oo,mutta kipeetä tekee sormien/kämmenen liikuttaminen tai olkapään nostaminen.
Snäppiä ne kai enemmän käyttää nykyääneik nykynuaret käytä watsappia?
Ainoan ohjeen annoin, eli sen ettei ottais mitään määräilijä pirttihirmua itelleen...tämä on kuulema ujo ja kiltti ja nauraa herkästi ja on huumorintajuinen...mutta niin salaista on vielä etten saanut tongittua etes tytsin silmien väriä esille...*huoh* Ollapa taas nuori ja rakastumassaNo ei ihme, koska ohan naiset aikas ihania
onk se sama ku tekstari?Snäppiä ne kai enemmän käyttää nykyään
Oih! Mä niin ootan että milloin tuo teini raahaa (siis tuo) ekan tytsynsä meille.Ainoan ohjeen annoin, eli sen ettei ottais mitään määräilijä pirttihirmua itelleen...tämä on kuulema ujo ja kiltti ja nauraa herkästi ja on huumorintajuinen...mutta niin salaista on vielä etten saanut tongittua etes tytsin silmien väriä esille...*huoh* Ollapa taas nuori ja rakastumassa
älä sitte nolaa poikaas ihan täysinOih! Mä niin ootan että milloin tuo teini raahaa (siis tuo) ekan tytsynaä meille.
Miks semmosta epäiletälä sitte nolaa poikaas ihan täysin
se on mammoilla tapana että sillä vaan varottelen jo näin etupeltoonMiks semmosta epäilet
onk se sama ku tekstari?
eli onko vaiko ei?Mul on tuo.Snapchat - The fastest way to share a moment!
Snapchatissa voit jutella kaverien kanssa, katsella tarinoita eri puolilta maailmaa, sekä tutustua Tutustu-osion uutisiin. Elä hetkessä - elämä on hauskempaa niin!www.snapchat.com
Oneli onko vaiko ei?
no sitä mieki katoin että tekstarihan se siinä mutta salanimellä
Tytöt vissiin tuo heilansa helpommin kotiin kuin poijjat.Oih! Mä niin ootan että milloin tuo teini raahaa (siis tuo) ekan tytsynsä meille.