Eli Olav ja Jens?ristus että oli tänään hieno päivä rinteissä, sole skriinasi täydeltä taivaalta
norjasta oli tullu kivoja toppahousupeppuja
Eihän sillä ole väliä, minkä ikäinen joku tsaina on oikeasti.Tarjosin sinulle todisteet, mutta et halua niihin tutustua, koska huomaisit erehtyneesi. Kyseessä on sama nainen, samalla kertaa kuvattuna. On ihan inhimillistä erehtyä, mutta sitä sinun on mahdoton myöntää?
Lapsia pitää suojella, mutta tämä palsta ei ole lapsille. Eikä tuo kuvani edes ollut muuta kuin vihjailevasti hymyilevä 26-v hoitaja-asuinen. Kovin ahdas mielkuvitus pitää olla, jos siitä saa lapsia seksualisoivan.
Hmm... kuka se täällä on vaahdonnutkaan sanavapauden puolesta. Olisit valmis sitä minulta kuitenkin rajoittamaan, koska sinusta vain tuntuu siltä?
Pitäisikö sinun pitäytyä laittamasta videoita, jos ne minusta tuntuvat Venäjän trollituotoksilta?.Vaikka tarjoaisit todisteet siitä, ettei niin ole, en niitä haluaisi katsoa, pelkkä "mutu" riittää.
Kannattaa olla varovainen, täällä ollaan anonyymisti. Toiminnallasi saatat painostaa alaikäistä käymään K-18 sivustolla josta myös linkittelet tänne kuvia. Tämä palsta ei ole K-18. Rikotko mielestäsi sääntöjä?Tarjosin sinulle todisteet, mutta et halua niihin tutustua, koska huomaisit erehtyneesi. Kyseessä on sama nainen, samalla kertaa kuvattuna. On ihan inhimillistä erehtyä, mutta sitä sinun on mahdoton myöntää?
Lapsia pitää suojella, mutta tämä palsta ei ole lapsille. Eikä tuo kuvani edes ollut muuta kuin vihjailevasti hymyilevä 26-v hoitaja-asuinen. Kovin ahdas mielkuvitus pitää olla, jos siitä saa lapsia seksualisoivan.
Hmm... kuka se täällä on vaahdonnutkaan sanavapauden puolesta. Olisit valmis sitä minulta kuitenkin rajoittamaan, koska sinusta vain tuntuu siltä?
Pitäisikö sinun pitäytyä laittamasta videoita, jos ne minusta tuntuvat Venäjän trollituotoksilta?.Vaikka tarjoaisit todisteet siitä, ettei niin ole, en niitä haluaisi katsoa, pelkkä "mutu" riittää.
On kyllä inhaa joutua nousemaan tuohon aikaan vapaapäivänä!Huomenta. Heräsin selkäkipuihin jo 6 jälkeen.
Löhösin eilen liikaa joten selkä ei kestäny sitä enää yöllä, ja oon lihonu taas pari kiloa.On kyllä inhaa joutua nousemaan tuohon aikaan vapaapäivänä!
Ootko paikallistanut mistä vois johtua?
Karvis sai joskus selkäkipuja nukkuessaan pitkään. Käännettiin patja niin ne lakkas. Patjassa on vissiin väsyneet jouset, enkä kyllä ihmettelis yhtään miksi näin on.
Ei tosin minua ole koskaan häirinnyt niin että olis tullu selkä kipeeks.
Tukka ollut kipeenä.Mis kaik ovat?
Aurinko laskee jo! Sisälle seiltä ny, mul on tyyylsää!
Mutta hauskaa oli?Tukka ollut kipeenä.
Oli kyllä niin nätti aurinkoinen päivä että hangella on oltu, vasta tultiin himbelöön.Mis kaik ovat?
Aurinko laskee jo! Sisälle seiltä ny, mul on tyyylsää!
Kohta alkaa puutarhahommat ni kilot karisee ittellään.Löhösin eilen liikaa joten selkä ei kestäny sitä enää yöllä, ja oon lihonu taas pari kiloa.
ei jouda syömään kun kaikki aika menee kasvimaata kuopsutellessa?Kohta alkaa puutarhahommat ni kilot karisee ittellään.
Niijja tulee extraliikuntaa. Sitä ei ees huomaa että tulee kuntoiltua kun on oikein inspiroituneena.ei jouda syömään kun kaikki aika menee kasvimaata kuopsutellessa?
roosa ei ookkaan niin pöljä että haaskais kaiken aikansa puutarhansa hoitoonNiijja tulee extraliikuntaa. Sitä ei ees huomaa että tulee kuntoiltua kun on oikein inspiroituneena.
Etenki uusien projektien keskellä ei kerkiä mitään välipaloja vetämään/leipomaan/syömään tms, paitsi Roosa kerkii syömään. Aina!
minusta on huolestuttavaa jos juuret nousee näkösälleMutta yks vuoden ihanin näky on, kun puiden juuret alkaa paljastua auringossa!
Reilun parin viikon päästä on huhtikuiset illat...ja mä ulvon ouuuuuu-uuu
Oli hauskaa. Ei ihan kaikkea irti kun kaveri tuli käymään.Mutta hauskaa oli?
Onkos otettu rabulasta kaikki irti?
No juu, mä tarkotin puun ympärystää, sitä nurtsia.minusta on huolestuttavaa jos juuret nousee näkösälle
en oo mikään hortonoomi mutta oon ollu käsityksessä että niiden pitäis olla maan sisässä
seon puun tyviNo juu, mä tarkotin puun ympärystää, sitä nurtsia.
Sanapari "puun juurelle" ei tarkota juurakkoa, vaan puun sitä öö kaulaa, tai mistä puu alkaa maanpinnasta.
Mut miten se sanotaan monikossa "puiden juuret alkavat näkyä ilta-auringossa"?
"Nainen ja mies istuivat puun juurella" ei tarkota juuristoa vaan nurtsia.
Toasta ilta-auringosta tulikin mieleen kun setämies meni joskus vuonna kivi jas kirves silälääkärin puheille ja valitteli, ettei enää oikeen hyvin näe kauas.No mä tarkotin puun ympärystää, sitä nurtsia.
Sanapari "puun juurelle" ei tarkota juurakkoa, vaan puun sitä öö kaulaa, tai mistä puu alkaa maanpinnasta."
Mut miten se sanotaan monikossa "puiden juuret alkavat näkyä ilta-auringossa"?
"Nainen ja mies istuivat puun juurella" ei tarkota juuristoa vaan nurtsia.
Ai juu. Tyvihän seseon puun tyvi
tyvestä puuhun noustaan eikä latvasta jne...
maa on kulunu pois siitä ympäriltäMut on meillä nuorehkoja mäntyjä pihassa, joiden juurakot menee maata pitkin.
Mistäs se Krut kertoo?