Vaimo miesgynellä.

• Viestiketjun aloittaja Vvierailijagynotuolissa
  • Ensimmäinen viesti
Hyvän Paimenen oma pässi
Jotkut naiset haluaa ehdottomasti varata vastaanottoajan miesgynekologilta johon porukkaan myös alle nelikymppinen vaimoni kuuluu. Olen syytä siihen kysynyt ja vastaus on ollut että luottaa mieslääkäriin enemmän kuin naiseen ja toinen juttu on ollut että tuntuu vaan hyvältä kun levittää pillunsa miehen katseltavaksi ja tutkittavaksi. No kai siinä sitten on mukana paljastelunhalua, minua se ei haittaa senkun vaan.
"Tuntuu hyvältä", joo, ihan varmasti... halua paljastella.

Toi luottaminen kuulostaa kyllä aika heikolta perustelulta.

Nimenomaan juuri miehiin ei tulisi luottaa, jos/kun menee esittelemään pilluaan terveydellisistä(?) syistä jollekulle vieraalle.

Hei haloo!

Paljastelunhaluissaan naiset eivät ymmärrä millaisen riskin ottavat mennessään "vieraalle miehelle"... :(

Naisen pillu ei sitä paitsi kuulu kenenkään muun miehen silmille kuin vain oman aviomiehen silmille. Jos nainen menee toiselle miehelle pilluaan esittelemään - vaikka kuinka sillä toisella miehellä olisikin lääkärin titteli - se vaan ei oo ookoo, eikä oikein.

vierailija SARA
Miten niin ei mieslääkäriin voi luottaa, missä mielessä ja minkä riskin ottaa varatessaan vastaanoton miesgynekologilta, outoa ajattelua. Olen 3 kymppinen virkanainen aviossa ja kunnostani sekä vitustani huolta pitävä, gynesetäni on fiksu noin 50 - 60 v yksityisvastaanottoa pitävä pillun asiantuntija. Tutkimushuone on intiimi, tutkimustuoli on sellaista mallia jossa sääret nostetaan ylös telineille ja jossa pillu ja peräaukko on riettaasti framilla. Näyttää olevan miehissä kahta ajattelumallia, toiset eivät halua että vaimo käy miesgynellä pilluaan näyttämässä ja toiset näyttää nauttivan ajatuksesta kun vaimo on haarat levällään pillu avattuna lääkärin edessä. Mitään luottamuspelkoa enkä riskinottoa ole kokenut, jos gyneni on näkemästään kiihoittunut niin sitä en voi tietää ja jos olisikin olisin mielissäni. Miestäni kiehtoo kun miesgynekologi on laittanut minulle kierukan avattuun vittuuni.

Hyvän Paimenen oma pässi
Miten niin ei mieslääkäriin voi luottaa, missä mielessä ja minkä riskin ottaa varatessaan vastaanoton miesgynekologilta, outoa ajattelua. Olen 3 kymppinen virkanainen aviossa ja kunnostani sekä vitustani huolta pitävä, gynesetäni on fiksu noin 50 - 60 v yksityisvastaanottoa pitävä pillun asiantuntija. Tutkimushuone on intiimi, tutkimustuoli on sellaista mallia jossa sääret nostetaan ylös telineille ja jossa pillu ja peräaukko on riettaasti framilla. Näyttää olevan miehissä kahta ajattelumallia, toiset eivät halua että vaimo käy miesgynellä pilluaan näyttämässä ja toiset näyttää nauttivan ajatuksesta kun vaimo on haarat levällään pillu avattuna lääkärin edessä. Mitään luottamuspelkoa enkä riskinottoa ole kokenut, jos gyneni on näkemästään kiihoittunut niin sitä en voi tietää ja jos olisikin olisin mielissäni. Miestäni kiehtoo kun miesgynekologi on laittanut minulle kierukan avattuun vittuuni.
Saralle:

"gynesetäni on fiksu noin 50 - 60 v yksityisvastaanottoa pitävä pillun asiantuntija. Tutkimushuone on intiimi, tutkimustuoli on sellaista mallia jossa sääret nostetaan ylös telineille ja jossa pillu ja peräaukko on riettaasti framilla."

Siis yksityisesti, intiimisti, riettaasti? Selvähän se...

"jos gyneni on näkemästään kiihoittunut niin sitä en voi tietää ja jos olisikin olisin mielissäni."

On siis okei juttu. Uskomatonta...

"Miten niin ei mieslääkäriin voi luottaa, missä mielessä ja minkä riskin ottaa varatessaan vastaanoton miesgynekologilta, outoa ajattelua."

Ei suinkaan ole outoa ajattelua. Ihan loogistapas. Täytyykö kaikki siis ihan rautalangasta vääntää? Siis mikäli et tosiaan itse jo tajunnut.

"Näyttää olevan miehissä kahta ajattelumallia,"

Joo, miehiä on tosiaan kahdenlaista sorttia tässä kysymyksessä/asiassa, mutta eikös ihan sama päde myös naisiin.

vierailija
Onko muita jotka ovat saaneet orgasmin gynellä vai olenko ainoa? Miesgyne huomasi tietenkin orgasmini ja tuumasi että kaikin puolin kunnossa paikat, olisin halunnut että hän olisi alkanut nuolemaan sitä mutta pyysi pukeutumaan. Tekeekö koskaan miesgynen mieli maistaa jo valmiiksi märkää pillua?

Totuudenpuhuja85
Miesgyne huomasi tietenkin orgasmini ja tuumasi että kaikin puolin kunnossa paikat, olisin halunnut että hän olisi alkanut nuolemaan sitä mutta pyysi pukeutumaan.
Kuinkas nyt noin kävi?

Ehkä sit olikin "niitä poikia". Tai sit ei vain uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Ehkä pelkäsi maineensa puolesta, jonka oli "ansainnut" tekemällä "töitä".

Ja gyne-orgasmeille täällä on ihan oma ketjunsa.

vierailija SARA 2
Hyvä paimen oma pässi kirjoittajalle .......... Ehkä suhtautumiseni alastomuuden eri tilanteisiin johtuu minun ja mieheni elämäntyylistä, kesälomia vietämme usein euroopan nudistirannoilla, mielipaikkamme on saksan syltin saari. Paikka on kesällä hieno ja näkösällä on kauniina päivänä tuhansittain shawed pilluja ja kulleja ja nimenomaan karvattomia, näin on trendi ollut monia vuosia. Että minunkin pilluni on moni vieras silmäpari nähnyt. Toiseksi olemme valokuvauksen harrastajia ja muistikortille on tarttunut molemmista eroottisia kuvia, pillustani on monia otoksia speculalla avattuna ihan gyneetäisyydelä. Enkä todellakaan ujostele tai häpeä ollessani haarat levällään miesgynekologini katsellessa häpyäni ja tutkiessaan sitä, mitään riskiä tai vaaraa ei tilanteessa ole ja jos hän pitää näkemästään ja joutuu menemään runkulle lähtöni jälkeen, niin mielestäni lääkärini on saanut rahan päälle vähän extraa.

Hyvän Paimenen oma pässi
Hyvä paimen oma pässi kirjoittajalle .......... Ehkä suhtautumiseni alastomuuden eri tilanteisiin johtuu minun ja mieheni elämäntyylistä, kesälomia vietämme usein euroopan nudistirannoilla, mielipaikkamme on saksan syltin saari. Paikka on kesällä hieno ja näkösällä on kauniina päivänä tuhansittain shawed pilluja ja kulleja ja nimenomaan karvattomia, näin on trendi ollut monia vuosia. Että minunkin pilluni on moni vieras silmäpari nähnyt. Toiseksi olemme valokuvauksen harrastajia ja muistikortille on tarttunut molemmista eroottisia kuvia, pillustani on monia otoksia speculalla avattuna ihan gyneetäisyydelä. Enkä todellakaan ujostele tai häpeä ollessani haarat levällään miesgynekologini katsellessa häpyäni ja tutkiessaan sitä, mitään riskiä tai vaaraa ei tilanteessa ole ja jos hän pitää näkemästään ja joutuu menemään runkulle lähtöni jälkeen, niin mielestäni lääkärini on saanut rahan päälle vähän extraa.
Ensinnäkin, Sara, ihan aluksi: voisit opetella lukemaan nimimerkkini oikein. Olen "Hyvän Paimenen oma pässi". Minä olen siis se pässi - ja varsinainen pässinpää välillä olenkin! - ja kenen oma olen, siitä kertoo nimimerkkini alkuosa. :)

Minusta ei olisi paimentamaan edes tavallisia lampaita, ja muutenkin Hyvä Paimen -tittelin ansaitsee vain se, joka se Hyvä Paimen [myös] todellisuudessa on! :)

Toiseksi: OMG teidän/sinun elämäntyylille! :(

Kolmanneksi, olen edelleen eri mieltä tästä: "mitään riskiä tai vaaraa ei tilanteessa ole". Usko unelmiis!

Totuudenpuhuja85
saksan syltin saari. Paikka on kesällä hieno ja näkösällä on kauniina päivänä tuhansittain shawed pilluja ja kulleja ja nimenomaan karvattomia, näin on trendi ollut monia vuosia. Että minunkin pilluni on moni vieras silmäpari nähnyt. Toiseksi olemme valokuvauksen harrastajia ja muistikortille on tarttunut molemmista eroottisia kuvia, pillustani on monia otoksia
En pysty millään käsittämään, että mitä ihailemisen arvoista alapään karvattomuudessa oikein on. Erityisesti ihmetyttää, miksi naisten alapään karvattomuutta ihaillaan. Mitä hienoa siinä on, että näyttää pikkutytöltä? En pysty normaalina miehenä näkemään sellaisessa mitään kiihottavaa. Kyllä karvoitus tulee naisella olla.

Myös miehelläkin. Käsittääkseni alapään karvoitus on ihan terveydellisestikin perusteltu juttu. So, who cares?

Amerikkalaisen p:n faneja näköjään moni, koska senhän "tuote" se aikuisten naisten alapään karvattomuus on.

vierailija
Sexikäs vaimoni oli lauantaina kierukan vaihdossa tohtorisedän gynotuolissa, kullini nautti täysin siemauksin juuri tutkitusta pimpistä, speculan liukasteita oli vielä jäljellä toimenpiteestä. Heti käynnin jälkeen pano on tosi herkkua.

vierailija
Sexikäs vaimoni oli lauantaina kierukan vaihdossa tohtorisedän gynotuolissa, kullini nautti täysin siemauksin juuri tutkitusta pimpistä, speculan liukasteita oli vielä jäljellä toimenpiteestä. Heti käynnin jälkeen pano on tosi herkkua.
Optimaalinen ajankohta kierukan asetukselle tai poistolle on kuukautisvuodon aikana. Siis liukasteena toimi joku muu kun speculan liukaste ja yleensä liukastetta laitetaan vain ultraäänisauvan päälle vedettyn kondomin päälle. Mutta ihan kiva fantasia vain hieman epärealistinen.

Totuudenpuhuja85
Tohtorisetien liukasteet kyllä tiedetään...
Niin totta. Sara on väärässä niin kauan, kun tohtorisedät eivät ole yhtä täydellisiä kuin Jeesus on eli taatusti 100% synnittömiä. Ja meistä ihmisistä kukaan ei voi - koskaan, ikinä - olla sellainen tämän maanpäällisen elämän aikana. Eli Sara on siis väärässä ihan loppuun asti.

Lainaus: "Enkä todellakaan ujostele tai häpeä ollessani haarat levällään miesgynekologini katsellessa häpyäni ja tutkiessaan sitä, mitään riskiä tai vaaraa ei tilanteessa ole ja jos hän pitää näkemästään ja joutuu menemään runkulle lähtöni jälkeen, niin mielestäni lääkärini on saanut rahan päälle vähän extraa." (Sara)

Lainaus: "Ei suinkaan ole outoa ajattelua. Ihan loogistapas. Täytyykö kaikki siis ihan rautalangasta vääntää? Siis mikäli et tosiaan itse jo tajunnut." (Hyvän Paimenen oma pässi)

Lainaus: "Miten niin ei mieslääkäriin voi luottaa, missä mielessä ja minkä riskin ottaa varatessaan vastaanoton miesgynekologilta, outoa ajattelua." (Sara)

Totuudenpuhuja85
Lainaus: "Miten niin ei mieslääkäriin voi luottaa, missä mielessä ja minkä riskin ottaa varatessaan vastaanoton miesgynekologilta, outoa ajattelua." (Sara)

Lainaus: "mitään riskiä tai vaaraa ei tilanteessa ole" (Sara)

Niin totta. Sara on väärässä niin kauan, kun tohtorisedät eivät ole yhtä täydellisiä kuin Jeesus on eli taatusti 100% synnittömiä. Ja meistä ihmisistä kukaan ei voi - koskaan, ikinä - olla sellainen tämän maanpäällisen elämän aikana. Eli Sara on siis väärässä ihan loppuun asti.
Eli riskit eivät katoa (eivät voi kadota) minnekään ja lääkärisetiin ei voi luottaa 100%:sesti.

vierailija
Maksaisinkin kun saisin olla näkemässä 32 v. eroottisen pantavannäköisen vaimoni alasti gynotuolissa hänen vanhemman miesgynekologinsa vastaanotolla, jolla on gynotuoli mallia jossa sääret nostetaan ylös jalustimille. Ajatus kiihoittaa minua todella, miten lääkäri saa nähdä ja tutkia hänen levällään olevaa herkkupersettään hyvässä valossa sormin ja instrumentein. Lääkärisetä voi työntää sormensa anaalireikäänkin jos tutkimus sitä edellyttää, ainakin hänen pieni nätti persereikänsä on houkuttelevann näköinen. Huh huh, mutta haaveeksi tietysti jää. Gyno exam videoissa on mielestäni muutama herkkumimmi, joka on alasti " gynekologin " tutkimuksissa kuten naomi, lovita fate, lovita fate ec, ally style joiden paljaat pillut ja pyllistetyt peräaukot tohtorisetä tutkii. Olisi kiihoittavaa saada katsella nättiä vaimoani vastaavassa pimppitohtorin käsittelyssä.

Hyvän Paimenen oma pässi
Miksi niin moni mies haluaa, että muut (lue: vieraat) miehet näkevät heidän oman vaimonsa pyhimmät paikat... en pysty sitä ymmärtämään. Monet ovat "jakaneet" naisensa pysyvästi! -> Se siitä aarteesta, jäljelle jää vain yhteishyvä.

Eikä siinäkään ole minkäänlaista avioliiton pyhyyden kunnioitusta, kun naiset ramppaa esittelemässä itseään miespuolisilla "lääkäreillä".

Ei mitään järkeä kummassakaan toiminnassa.

vierailija Saara.
Jos miehillä on perverssejä ja vähän likaisiakin fantasioita, niin kyllä sitä on naisillakin, ystäväni sanoi saunoessamme että hän haluaisi olla kurkkimassa kun hänen miehensä olisi naislääkärin pöydällä kulli erektiossa jota lääkäri runkkaisi siemensyöksyyn, naisen sormi olisi miehensä peräaukossa. Hänen jutustelunsa oli mielestäni kiihoittava. Teki mieli kertoa hänelle mutta en tohtinut, miten minua on kiehtonut pikkulikasta asti peräruiskeet, perverssini on miten olen alasti setägynon tutkimustuolissa pylly levällään, setä voitelee sormellaan persreikäni hyvin syvältä ja työntää peräruiskeen suukappaleen persereikääni. Suolen tyhjennyksen teen hänen katsellessaan. Mielikuva kostuttaa 28 vuotiaan pimppini.

vierailija
Jos miehillä on perverssejä ja vähän likaisiakin fantasioita, niin kyllä sitä on naisillakin, ystäväni sanoi saunoessamme että hän haluaisi olla kurkkimassa kun hänen miehensä olisi naislääkärin pöydällä kulli erektiossa jota lääkäri runkkaisi siemensyöksyyn, naisen sormi olisi miehensä peräaukossa. Hänen jutustelunsa oli mielestäni kiihoittava. Teki mieli kertoa hänelle mutta en tohtinut, miten minua on kiehtonut pikkulikasta asti peräruiskeet, perverssini on miten olen alasti setägynon tutkimustuolissa pylly levällään, setä voitelee sormellaan persreikäni hyvin syvältä ja työntää peräruiskeen suukappaleen persereikääni. Suolen tyhjennyksen teen hänen katsellessaan. Mielikuva kostuttaa 28 vuotiaan pimppini.
Todellisuudessa olisit vasemmalla kyljelläsi jalat koukussa ja peräruiske on vain letku, joka työnnetään suoleen ilman mitään sormeiluja tai rasvailuja. Sitten vettä lasketetaan niin, että tuntuu ja sen jälkeen ylös ja vessaan armottoman paineen kanssa. Paskot siis yksin. Mutta voihan sitä käyttää mielikuvitustaan.

Totuudenpuhuja85
Todellisuudessa olisit vasemmalla kyljelläsi jalat koukussa ja peräruiske on vain letku, joka työnnetään suoleen ilman mitään sormeiluja tai rasvailuja. Sitten vettä lasketetaan niin, että tuntuu ja sen jälkeen ylös ja vessaan armottoman paineen kanssa. Paskot siis yksin. Mutta voihan sitä käyttää mielikuvitustaan.
Minkäköhän ihmeen takia täällä osa keskittyy "todellisuuden" kuvailuun eli siis "lääkärien" "töihin"? On/olisi paljon mielenkiintoisempaa lukea todellisuudesta "todellisuuden" takana eli potilaiden omista seksifantasioista ja "lääkärien" varmasti todellisista seksihimoista potilaitaan kohtaan "työnsä" kulissien takana.

vierailija Raisa.
Vähän muistelua 30 v takaisilta muksuvuosilta. Lääkärileikit ovat lapsista kiinnostavia jota leikitään heille myytävillä leikkivälineillä uteliaalla ja kiinnostuneella mielellä, jota itsekin leikein naapurin tytön kanssa. Vähän myöhemmin äidin sisko muutti lähistölle ja serkkupoika oli noin samanikäinen noin kahdeksan vuotias ja halusin hänen jäävän usein yökylään. Minulla oli oma huone omakotitalossamme ja iso sänky jossa yhdessä nukuimme ja muutakin tehtiin, muistan kuinka oli hirveän jännää kun riisuttiin yöhousut pois ja tutkittiin toisiamme peiton alla taskulampun valossa, aloitteellisempi olin kyllä minä ja olin ihastunut hänen pikku pippeliinsä ja sen katseluun ja kosketteluun. Muistan miten hän oli kiinnostunut pieneen pyllynreikääni ja halusi työntää siihen vähän lyijykynän päätä. Parasta oli kun saatiin jostain kuumemittari ja molempien pyllyistä mitattiin kuumetta monet kerrat. Nämä viattomat " lääkärileikit " kestivät pari vuotta ja yökylät jäivät ja harvenivat vähitellen. Koskaan ei olla näistä juteltu mutta varmaan molemmilla on jutusta kivat muistot. JK. Käyn aina tarvittaessa vaki miesgynelläni " huollossa " joka tutkii pilluni että onko se kullinottokunnossa, pyllynreikäni saa myös nauttia mieheni isosta kalusta.

Totuudenpuhuja85
Onko muita jotka ovat saaneet orgasmin gynellä vai olenko ainoa? Miesgyne huomasi tietenkin orgasmini ja tuumasi että kaikin puolin kunnossa paikat, olisin halunnut että hän olisi alkanut nuolemaan sitä mutta pyysi pukeutumaan. Tekeekö koskaan miesgynen mieli maistaa jo valmiiksi märkää pillua?
On sitä ennenkin näistä teemoista täällä keskusteltu...

vierailija Unikuva.
Unenomainen fantasiani on miten " gynosetä " tutkisi alastomuuteni riettaasti ja lopuksi nussisi molempiin reikiini isolla kullillaan. Kotiin tullessani sanoisin miehelleni että tohtori sanoi jotain valkovuodosta ja menisin pesemään pilluni, uni loppui ja palaisin todellisuuteen. kunnes ......

vierailija Opettaja
Vaimo miesgynellä. vastauksissa on monissa käytetty gynosetä ilmaisua, joka saa miesgynekologin kuulostamaan noin seitsemänkymppiseltä hieman ylipainoiselta, vähän hiuksia menettäneeltä, paljon pilluja nähneeltä tutulta ja turvalliselta. On kyllä miellyttävämpää levittää pillu ja peräaukko vähän vanhemmalle miesgynelle kuin jollekin nuorehkolle pillutieteilijälle. Itse 36 vuotiaana pilluuni on saanut tutustua kaksi miesgyneä, ensimmäisestä en oikein pitänyt, mutta tämä toinen noin kuusikymppinen yksityislääkäri joka on hoitanut ehkäisyasiani on mieleeni. pilluni on aina saanut kiireettömän tarkastelun sisäisen tutkinnan. Palstalla on ollut juttua miten joitain miehiä kiehtoo oma vaimo miesgynellä, olen aviossa sellaisen kanssa joka hekumoi asialla, minua kiehtoo se miten häntä kiihoittaa ajatella minua gynellä haarat levällään ja miten lääkäri saa katsella levitettyä vittuani ja anaalireikääni. Olen oppinut ruokkimaan hänen fetissiään ja kerronkin nussiessamme aina miten gynesetäni tutki vittuani kahdella sormella hyvin syvältä ja tutkimusten päätteeksi nussi komealla kullillaan peräaukkoani.

Yhteistyössä