Relaatio 908 - Iijoki-saaga

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kai kukaan täällä ole haukkumassa tekijää, vaan opastamassa mitä relaatio tarkoittaa. Sen kun sisäistää ennen tekemistä on jo pitkällä ja silloin todennäköisesti kaikilla on hauskaa ja luulen tekijänkin nauttivan tekemisestäkin enemmän, kun oivaltaa mistä tässä on kysymys. Relaation tekeminenkin on hauskaa kun alkaa miettimään aidosti sana-assosiaatioita, eikä vain kopioi blogi tai wiki sivuja.
Totta puhut. Assosionti puuttuu tästä täysin (siis oikeasti tässäkin peräkkäin osia lauseista jossakin blogissa???) eikä oman oivalluksen iloa saa tässä juuri mistään.. Ei relluainesta, ei jatkoon...
 
vierailija
Ei kai kukaan täällä ole haukkumassa tekijää, vaan opastamassa mitä relaatio tarkoittaa. Sen kun sisäistää ennen tekemistä on jo pitkällä ja silloin todennäköisesti kaikilla on hauskaa ja luulen tekijänkin nauttivan tekemisestäkin enemmän, kun oivaltaa mistä tässä on kysymys. Relaation tekeminenkin on hauskaa kun alkaa miettimään aidosti sana-assosiaatioita, eikä vain kopioi blogi tai wiki sivuja.
Just näin!
 
vierailija
1.2 ka kaup 13
1.4 pääsanasta oikealle 9
2.1 hilk 4 jatkot 12 hilk "6/6"
1976 vieressä vasmmalla 7
kei 7
alhaalla "8" , 10/10 ja uit 10
3.1 pääsanan alla 5
3.3 jala kau 10/5
4.2 kon 5 ja11
4.3 12/6 ekassa väliviiva
 
vierailija
Huh huh, tuntikausienkaan etsiminen eri lähteistä ei tuota tulosta, jotain on kait pielessä, auttaisiko vaikka tekijä itse, hyvillä vihjeillä, kiitos paljon :)

1.2.
kaj kau 13

2.1.
ylhäällä hilikistä 4 ja 12 ja samasta alas "6+6"
pääsanasta luoteeseen 7
lounaassa keisarista alas 7
alalaita pääasanasta "8"
alalaita oikealla 10+10 ja ui 10

3.1.
pääsanasta alas 5

3.3.
koillisessa ja ka 10(väliviivallinen)+5
 
vierailija
Huh huh, tuntikausienkaan etsiminen eri lähteistä ei tuota tulosta, jotain on kait pielessä, auttaisiko vaikka tekijä itse, hyvillä vihjeillä, kiitos paljon

1.2.
kaj kau 13

2.1.
ylhäällä hilikistä 4 ja 12 ja samasta alas "6+6"
pääsanasta luoteeseen 7
lounaassa keisarista alas 7
alalaita pääasanasta "8"
alalaita oikealla 10+10 ja ui 10

3.1.
pääsanasta alas 5

3.3.
koillisessa ja ka 10(väliviivallinen)+5
Sinulla lienee 1.4 pääsanasta oikealle 9 ?
 
vierailija
Huh huh, tuntikausienkaan etsiminen eri lähteistä ei tuota tulosta, jotain on kait pielessä, auttaisiko vaikka tekijä itse, hyvillä vihjeillä, kiitos paljon

1.2.
kaj kau 13

2.1.
ylhäällä hilikistä 4 ja 12 ja samasta alas "6+6"
pääsanasta luoteeseen 7
lounaassa keisarista alas 7
alalaita pääasanasta "8"
alalaita oikealla 10+10 ja ui 10

3.1.
pääsanasta alas 5

3.3.
koillisessa ja ka 10(väliviivallinen)+5
Tämä koko rellu on alusta saakka ollut pahasti pielessä, mutta nyt kysyt samoja kuin aiemmat kysyjät paitsi 1.4. Pohjalta ponnistaen-ruudun oikealle 9 eli onko se sulla vai etkö vaan halua vinkata?
 
vierailija
Löytyykö seuraaviin apuja:

3.1. Pääsanasta alas 5

3.3. 1930-l... ja kirja välissä 9 ja päänasta vasemmalle 4 9

4.4. pääsanasta oikealle 5 6 ja oikealle alas 13 9

Jos edes jonkin saisi niin voin muitakin autella. Aika paljon puuttuu samoja kuin muilta, mutta ei luovuteta, kyllä tämä aikanaan ratkeaa
 
vierailija
Löytyykö seuraaviin apuja:

3.1. Pääsanasta alas 5

3.3. 1930-l... ja kirja välissä 9 sijoittuu ja päänasta vasemmalle 4 9
Annathan nyt jonkun noista mikä puuttuu meiltä useimmilta.

4.4. pääsanasta oikealle 5 6 ja oikealle alas 13 9

Jos edes jonkin saisi niin voin muitakin autella. Aika paljon puuttuu samoja kuin muilta, mutta ei luovuteta, kyllä tämä aikanaan ratkeaa
 

Yhteistyössä