Näille pitäis hommata joku oma liittymä. "Puhu ilmaiseksi 25 h/vrk, lahjoitat samalla Ukrainaan..."Meillä sama.
Miehen puhelinminuutit per viikko ovat ehkä satakertaiset meikäläiseen verrattuna.
Näille pitäis hommata joku oma liittymä. "Puhu ilmaiseksi 25 h/vrk, lahjoitat samalla Ukrainaan..."Meillä sama.
Miehen puhelinminuutit per viikko ovat ehkä satakertaiset meikäläiseen verrattuna.
Näille pitäis hommata joku oma liittymä. "Puhu ilmaiseksi 25 h/vrk, lahjoitat samalla Ukrainaan..."
Kääk. Pitääkö ihmisiä tavatakin? :SJa mä oon ahkerampi viestittämään. Sovin tapaamisia viestein, ei soittamalla.
Ei rauhaa yölläkään?Täällä muuten puhutaan unissakin
Nääh. Ei oo pakko. YliarvostettuaKääk. Pitääkö ihmisiä tavatakin? :S
Jos se sun mies peruu yöllä puheensa joita on puhunu päivällä?Ei rauhaa yölläkään?
Nääh. Ei oo pakko. Yliarvostettua
Jos se sun mies peruu yöllä puheensa joita on puhunu päivällä?
Yöllä saat kuulla totuuden....
Mut se on joskus pelottavaa. Mun paras kaveri nauroi joskus unissaan.Oon miettinyt, että pitäisi joskus äänittää tuota ja sit yrittää yhdessä päivällä selvittää, mitä ja mistä se horisi Tosi tolkutonta ja täysin sekavaa.
Mut se on joskus pelottavaa. Mun paras kaveri nauroi joskus unissaan.
Mä muuten unohdin joulun alla tsekata kaikki Wiener Nougatit, jokohan on ei-palmuöljyä sisältäviä?Mä saatan itkeä ensi yönä ku sisäistän lopullisesti sen ettei enää saa herkullista Royal-suklaata.
Mä muuten unohdin joulun alla tsekata kaikki Wiener Nougatit, jokohan on ei-palmuöljyä sisältäviä?
Ostaisin Ikeat Tori.fiJa guten morgen! Aurinkokin paistaa taas
Mut onko kellään kokemusta belliani-huonekaluliikkeestä? Siis netti-sellaisesta. Ku IKEAsta on tammiviilupintaiset korkeat Malm-laatikostot loppu, HobbyHall lupaa toimittaa vasta huhtikuussa ja jotain pitäisi nyt keksiä.
Harrastaisiko se pari seksiä? Olipa oudon inhimillinen kannanotto Echolta. Jens on 26 vuotta Sannaa vanhempi.....
Noista kahdesta tulisi sitten söpö pari.
Lakkooppa sitten kattoomasta tuolla laella ennee ikinä taekka muuten....Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille
Menetelmää on testattu jo Stalinin aikoina. Kostonhimoisena tapatetaan miljoonia itsenäistä ajattelua harjoittavia ukrainalaisia ja korvataan heidät sitten venäläisillä....Mikä idea Putinilla on tappaa asukkaat Ukrainasta ja hajoittaa kaupungit maan tasalle, jos hän kuitenkin haluaa vain laajentaa Venäjää?
Tuo ois vähän samanlainen pari kuin Sauli ja Jenni, mutta ulkoisesti sopisivat tosi hyvin toisilleen.Harrastaisiko se pari seksiä? Olipa oudon inhimillinen kannanotto Echolta. Jens on 26 vuotta Sannaa vanhempi...
Selvisit koronasta?Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille
Väittää kovasti pelastavansa ukrainalaiset natseilta ja narkeilta...Mikä idea Putinilla on tappaa asukkaat Ukrainasta ja hajoittaa kaupungit maan tasalle, jos hän kuitenkin haluaa vain laajentaa Venäjää?
36Sanna on kuitenkin jo 34...? J
Ethän sinä tiedä, miltä minä näytän. Voidaan siis ulkoisesti (ja sisäkkäin asetettuna) sopia erinomaisesti yhteen tsainojen kanssa.Tuo ois vähän samanlainen pari kuin Sauli ja Jenni, mutta ulkoisesti sopisivat tosi hyvin toisilleen.
Ja siitä on sitten valovuoden matka sun finninaama-kiukkuorava-tsainoihisi
Sanna on kuitenkin jo 34...? Ja pääministeri.
Niin, sinun mielestäsi Sanna hakee(tai niin sinä Sannana tekisit) parisuhteessa valtaa omavaa miestä, jolla on vankka varallisuus ja yhteiskunnallinen asema. Ikä ei haittaa.Nuo ois voinu vihkiä samantien tuon kuvan ottamisen jälkeen. Sanna varmaan tykkäisi lekotella jossain Jensin luksus-loftissa Norjan vuonon rinteillä, kämpässä jossa isot ikkunat, takkatuli ja moderni sisustus...