3.1 6+6 Kallio Herkko3.1. Nuoruuden savotat: Mitä tulee pääsanasta ulös 6+6. Ei löydy, vaikka monesta lähteestä oon etsinyt ja eri sanamuotoja kokeillut.
onko ruutu oikea?3.3 Vasemmalle yläviistoon 8 4
Mestarin testamentti ainakin jotain antaahohhoijaa... eipä nämä ykkös-rivin sanatkaan oikein aukea. Mitä lähdettä pitäisi käyttää?
Minulla vain oikealle yläviistoon on 8+4, sieltä vielä puuttuu muutakin. Onko sinulla vasemmalta rajasanasta lähtevä 5? tai pääsanasta vasemmalle lähtevä 5?3.3 Vasemmalle yläviistoon 8 4
ei ole minulla. Onko sinulla saman ruudun pääsanasta 6 oikealle ja jal..kau.. 10+5Minulla vain oikealle yläviistoon on 8+4, sieltä vielä puuttuu muutakin. Onko sinulla vasemmalta rajasanasta lähtevä 5? tai pääsanasta vasemmalle lähtevä 5?
ei ole minulla. Onko sinulla saman ruudun pääsanasta 6 oikealle ja jal..kau.. 10+5 ->Molemmat puuttuvat. Mistä sanasta lähtee tuo 8+5 vasemmalle?
mieli, myös jatko suoraan wikipediasta6 oikealle Herkon, mutta keksikää te kiltit jatko 5!
wikipediasta toinen lause6 oikealle Herkon, mutta keksikää te kiltit jatko 5!
valitettavasti ei ole noista kumpaakaanMinulla vain oikealle yläviistoon on 8+4, sieltä vielä puuttuu muutakin. Onko sinulla vasemmalta rajasanasta lähtevä 5? tai pääsanasta vasemmalle lähtevä 5?
Tää ukkosen ääni - ruutu on kyllä itselläni melko tyhjävalitettavasti ei ole noista kumpaakaan
Olin laittanut väärän ruudun tuohon omaan kysymykseeni, kuuluisi olla
4.3 3.3 Vasemmalle yläviistoon 8 4
Kiitos kilttimieli, myös jatko suoraan wikipediasta
PÄÄSANASTA IHA HETI ALAS HITLERIN MAAN KANSALAISET eli S.........T! Olisko sulla Nuoruuden savotat ruudun pääsanasta heti alas 5?1.3 apuja kaipailisin. En saa mitään sanaa vuosilukua lukuunottamatta
PÄÄSANASTA IHA HETI ALAS HITLERIN MAAN KANSALAISET eli S.........T! Olisko sulla Nuoruuden savotat ruudun pääsanasta heti alas 5?
Olisiko sinulla 2.2 ylärajasana 7. jotta pääsisin 1 riville?1.2 Mistä löytyisi pääsanasta lähtevä väliviivallenen 6+7?
tait..vaOlisiko sinulla 2.2 ylärajasana 7. jotta pääsisin 1 riville?
Voisiko joku auttaa, mistä lähteestä tähän löytyy tietoja?1.3 apuja kaipailisin. En saa mitään sanaa vuosilukua lukuunottamatta
=> Voltinnakkaaja-ErvastiTämä väliviivallinen 22 on siis ruudussa 2.1 ja puuttuu edellisten lisäksi.