Päivi Räsänen, tuo valtakunnan pahin kiihoittaja, on tänään käräjillä vastaamassa syytteisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Saas nähdä joutuuko Päivi vankilaan vai selviääkö sakoilla.
veikkaan että vapautetaan syytteistä kokonaan
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pitää vielä se lisätä, että esim. Puopolon sananvapauskanava You Tubessa on erittäin hyvä, ja se, että tämän kaltaisia kanavia on tullut ja tulisi lisää, auttaa kääntämään keskustelua, ja sitä kautta suuntaa takaisin oikeaan - mitä tulee sananvapauteen.❤👍
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE ja ruuttis
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Pitää vielä se lisätä, että esim. Puopolon sananvapauskanava You Tubessa on erittäin hyvä, ja se, että tämän kaltaisia kanavia on tullut ja tulisi lisää, auttaa kääntämään keskustelua, ja sitä kautta suuntaa takaisin oikeaan - mitä tulee sananvapauteen.
Aloin inhota Ivania kuunneltuani yhden Youtube-löhetyksen. Siivotonta kielenkäyttöä.
Taidat Lispetti pelätä kirjoitustesi puolesta.
Juttujasi hieman lukeneena moni kirjoituksesi vaatisi oikeusprosessia.
 
vierailija
Päikkä pyyhkii ahterinsa Suomen lakikirjalla ja nostaa ylimmäiseksi satukirjansa joten hän joutaisi vankilaan vedelle ja leivälle muutamaksi kk:ksi

-jospa vaikka eheytyisi siellä täysjärkiseksi?
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
multa ei kysytty mutta vastaan silti (mulla kun on hyvä muisti)

sun jorinat USAn pressavaalin aikaan oli paikotellen melko sakeita mutta ei ne sentään Suomen lakeja rikkoneet
Dear Ruutis,

vielä viimeisen kerran:
kaiken alku ja lopputulemani case Potus Trumpin kanssa liikkui median käytöksen ympärillä! Ja tätä kritisoin tarvittaessa vaikka maailman tappiin.
Länsimedian propaganda on kiistatta propagandaa!
Mutta koska mitään järkeviä argumentteja ei näkynyt ja ketju oli lähtökohtaisesti huumoria ja minulle suunnattu niin yhdyin hauskanpitoon. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Dear Ruutis,

vielä viimeisen kerran:
kaiken alku ja lopputulemani case Potus Trumpin kanssa liikkui median käytöksen ympärillä! Ja tätä kritisoin tarvittaessa vaikka maailman tappiin.
Länsimedian propaganda on kiistatta propagandaa!
Mutta koska mitään järkeviä argumentteja ei näkynyt ja ketju oli lähtökohtaisesti huumoria ja minulle suunnattu niin yhdyin hauskanpitoon.
nojoo, eurooppalainen media nolas kyllä ittesä varsin perusteellisesti

pannaan huumorin piikkiin sun toilailut
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vankilaan muutamaksi kuukaudeksi.
Ei saa leikkiä vakavalla asialla. Kelaa kun itse olisit ihan tuollaisen mielivaltaisen idiootin toimesta syytettynä!
Poliisitkin sivuuttivat nämä monet ilmoitukset tuosta noin vain, mutta tämä Raija-Tätipä päätti toisin.

Nyt kaikki pitämään kiinni meidän oikeuksista! Sananvapaus on yksi tärkein asiamme!💪
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KOOWEE ja ruuttis

Yhteistyössä