Olen siis se vierailija, joka kirjoitti viestin 3. Onhan sitä joskus miettinyt lähtemistä. Ja joskus sitä, että yrittäisi parantaa seksielämää. Tuo keskustelu on vaan niin vaikeaa. Helpommin sitten antaa olla ja tyytyy siihen, että mitä on. Sitä on kuitenkin yhteinen elämä ja historia, lapset ja kaikki. Ne painaa niin paljon vaakakupissa, että en todellakaan lähde.
Sinällään en muutenkaan oo parisuhdemarkkinoilla sitä kuuminta hottia. Että ei tarvis ees haaveilla yhtä tasokkaan naisen saamisesta. Koulutettu, älykäs ja kaunis. Nääkin asiat merkitsee aika paljon.
Toki sitä joskus olen miettinyt, että jos tulis tilaisuus, niin varmasti kävisin vieraissa... tai sitten en. Siitä on kuitenkin yli 20 vuotta kun on ollut sinkku ja elänyt sitä "villiä ja vapaata" nuoruutta. Ja siitäkin taitaa aika kullata muistot. Harvassa oii ne hyvän seksin irtosuhteet (mutta muutama niitä kyllä oli).
Ja voin sanoo, että on sitä maksullistakin ajatellut. Mutta sitten vaan miettii, että mikä ratkaisu sekin on. Ei mulla sitäpaitti olis varaa kovin säännölliseen semmoiseen. Tietty voisi kokeilla kerran ja kattoa miltä tuntuu. Sorry nyt kaikki jos pidötte mua kusipäänä, mutta tämmöstä se nyt on.