Työpaikka kiusaaminen päiväkodeissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Perussääntö on, että jos työn osaa hyvin, ei lapsille tarvitse huutaa. Ei lapsi hyödy siitä huutamisesta yhtään mitään. Päinvastoin. Jos lapsi itkee tai karjuu kovaäänisesti, puhut hänelle kuiskaten. Jos karjut, saat karjua joka kerran kovempaa.


Ei ihme, jos pirkot kokee työn raskaaksi!
Olet siis sitä mieltä että nykyään kaikki hoitajat ja vakaopet sössii hommansa? Melutaso ja järjestysongelmat on lisääntyneet noilla opeilla.
 
vierailija
Älkää te individualistit pakottako jotain työpaikkaa muuttumaan teidän toiveisiinne.

Emmäkään mene johonki raksatyömaalle ja ala paasata "nyt luovutte sovinistisista vitseistänne ja jurotuksestanne!" En tiedä pärjäisinkö heidän kanssaan, mutta tiedän että siellä on töissä rakastavia puolisoja ja perheenisiä.

Työporukalla on myös oikeus ehdottaa jotain sijaista vakinaistettavaksi, semmoista jonka he kokevat ihanaksi työkaveriksi.
Mä tiedän että tuo ylläoleva on monen kiusatun vaikea sulattaa, mutta sen hokaiseminen auttaa työelämässä.
Lopeta jo. Täs ei ole kyse susta. Jos et osaa ryhmäytyä tähän keskusteluun, vaan haluat ulottaa individualistiset kommenttisi tähän, niin oot juuri se, jonka pitää jotain sulattaaa.
 
vierailija
Älkää te individualistit pakottako jotain työpaikkaa muuttumaan teidän toiveisiinne.

Emmäkään mene johonki raksatyömaalle ja ala paasata "nyt luovutte sovinistisista vitseistänne ja jurotuksestanne!" En tiedä pärjäisinkö heidän kanssaan, mutta tiedän että siellä on töissä rakastavia puolisoja ja perheenisiä.

Työporukalla on myös oikeus ehdottaa jotain sijaista vakinaistettavaksi, semmoista jonka he kokevat ihanaksi työkaveriksi.
Mä tiedän että tuo ylläoleva on monen kiusatun vaikea sulattaa, mutta sen hokaiseminen auttaa työelämässä.
taas yksi kiusaaja puolustelemassa kiusaamista ja syrjimistä. AINOA TOIVE ON ETTÄ OLET YSTÄVÄLLINEN KILTTI JA ANNAT JOKAISEN OLLA OMA ITSENSÄ. onko se sinulle liikaa vaadittu!!! Opetat lapsille samaa ei syrjimistä saa olla oma itsensä pitää olla kaikille kiva VOITKO TODISTAA SEN MYÖS AIKUISTEN SEURASSA.
 
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Pieni osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Höpö höpö.

Mä oon kohdannu noita 1.ja 2.kohdan lauseita joka paikassa ja ne ei oo vakavaa. Ne samat ihmiset on töiden ulkopuolella hyviä ystäviä.
Aika noloa tulla tönne kertomaan miten myrkyllinen ihminen olet. Eikö sinulla ole varaa aitoihin ystäviin? se että luulet kaveriksi ihmistä joka puhuu sinusta pahaa kertoo sinusta itsestäsi paljon. Toivon ettei kukaan joudu sinun kaveriksi
 
Aika noloa tulla tönne kertomaan miten myrkyllinen ihminen olet. Eikö sinulla ole varaa aitoihin ystäviin? se että luulet kaveriksi ihmistä joka puhuu sinusta pahaa kertoo sinusta itsestäsi paljon. Toivon ettei kukaan joudu sinun kaveriksi
Eli sitten ne kaikki näkemäni työkaveruudet vapaa-ajalla on olleet feikkiä, koska toisen toilailuista on puhuttu? Oooookei....

Herää tähän maailmaan, pois hattarauniversumistasi. Kaikki puhe ei ole niin kamalaa kuin luulet.
 
vierailija
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
LUE AP TARINA UUDELLEEN mitä et ymmärrä kaikki pahan puhuminen, valheet ja tiuskiminen on kiusaamista. Sinä olet se kiusaaja jota minä ja moni muu kiusattu pelkää työpaikalla. Sinulta ei hiru yhtään empatiaa, vaikka selvästi luit ap kauhu kokemuksesta. Se että puolustelet minkään kaltaista kiusaamista edes vinoon katsomista on sairasta. Meidän ei tarvitse katsoa pirjoa ihanana ihmisenä jos pirjo on ILKEÄ meitä kohtaan yksinkeetaista. Tässä voi olla kyse uhrista joka on saanut traumoja jotka voivat jopa aiheuttaa itse tuhoisuutta ja sinä tulet tänne puolustelemaan ja antamaan syitä sille miksi kiusaaja on hyvö ihminen. Kaikki mikä tuntuu työ kaverista pahalta on kiusaamista. Jos sinä teit kurjan mielen työ kaverille sinä olet kiusannut. Jos sinä katsot rumasti työ kaveria sinä olet kiusannut. Aikuiset opetelkaa pyytämään anteeksi, sitähän vaaditte lapsilta
 
vierailija
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Pieni osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
Luit ap tekstin ja päätit syyttää uhria. Hyvin meni. Sinä olet kiusaaj et kiusattu. Kaikki mikä tuntuu ikävältä on kiusaamista
 
Kaikki mikä tuntuu ikävältä on kiusaamista
Mä olen ollut oikeastikin kiusattu, yläasteella ja parikymppisenä töissä, joten äläpä vääristele tai ylitulkitse.

Mutta tuo lainaamani lauseesi ei pidä paikkaansa.
Joidenkin tunne-elämä on niin pakkasen puolella että tulkitsevat tavalliset tokaisut heille kohdistetuiksi loukkauksiksi.

Olen itse ollut väärintulkitsija, sekä ollut tilanteissa jossa joku satutettu ihminen tulkitsee kaiken päin honkia, vaikka kukaan ei ollut ilkeilemässä kellekään. (Enkä mitätöi sitä faktaa että oikeitakin loukkauksia on)
 
vierailija
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Pieni osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
Niin siis ne puhu selän takana ja järjesti potkut.

Sul on jääny pahat traumat siit kiusaamisesta, kun jatkat sitä toisiin.
 
vierailija
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Pieni osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
Hyi mikä vastaus. Ap voi kärsiä itsetuhoisista ajatuksista ja on selvästi traumatisoitunut ja sinun vastaus on syyttää uhria? Tajuatko miten pahoinpidelty uhri on ja miten herkässä tilassa uhri on? Kiusaamiseksi lasketaan vinosti katsominen, tiuskiminen, seläntakana puhuminen, toisesta tylysti ajatteleminen, persoonan syrjminen. Erillaisuus pitää ja tulee hyväksyä kaikki eivät ole yli sosiaalisia pälpättäjiä. Et sovi lasten kanssa jos kohtelet aikuisia eri arvoilla. Olen samaa mieltä sinä olet kiusaaja. Missä on empatia ja tuki ihmistä kohtaan jota on vasta pahoinpidelty.
 
vierailija
Mä olen ollut oikeastikin kiusattu, yläasteella ja parikymppisenä töissä, joten äläpä vääristele tai ylitulkitse.

Mutta tuo lainaamani lauseesi ei pidä paikkaansa.
Joidenkin tunne-elämä on niin pakkasen puolella että tulkitsevat tavalliset tokaisut heille kohdistetuiksi loukkauksiksi. Olen itse ollut väärintulkitsija, sekä ollut tilanteissa jossa joku satutettu ihminen tulkitsee kaiken päin honkia, vaikka kukaan ei ollut ilkeilemässä kellekään. (Enkä mitätöi sitä faktaa että oikeitakin loukkauksia on)
Et SÄ oot täs nyt OIKEESTI kiusattu, muut ei ole... Tää ketju alkaa saamaan ihan tosi rajut käänteet.. Etkö voi käsittää, et tää ketju ei ole susta?
 
vierailija
Meen tekemään iltapalaa, mut tulkaa kiusatut oman kuplan ulkopuolelle.
Teidän näkemyksenne ei usein ole koko totuus. Se on vain osatotuus.

Ja ne teidän demonisoimanne Pirjot ovat usein ihania ihmisiä, kunhan löydätte heistä ne huiput piirteet.
Pieni osa heistä ON oikeasti narsisteja ja ilkeitä, mutta suurin osa ei ole.

T:ikänsä kiusaamisen jäljistä kärsivä
Nyt oli rumasti sanottu. Lue ap teksti
 
Hyi mikä vastaus. Ap voi kärsiä itsetuhoisista ajatuksista ja on selvästi traumatisoitunut ja sinun vastaus on syyttää uhria? Tajuatko miten pahoinpidelty uhri on ja miten herkässä tilassa uhri on? Kiusaamiseksi lasketaan vinosti katsominen, tiuskiminen, seläntakana puhuminen, toisesta tylysti ajatteleminen, persoonan syrjminen. Erillaisuus pitää ja tulee hyväksyä kaikki eivät ole yli sosiaalisia pälpättäjiä. Et sovi lasten kanssa jos kohtelet aikuisia eri arvoilla. Olen samaa mieltä sinä olet kiusaaja. Missä on empatia ja tuki ihmistä kohtaan jota on vasta pahoinpidelty.
Eihän Suomessa ois kukaan töissä jos jo toisesta tylysti AJATTELEMINEN on kiusaamista? :eek:
Kaikki istuis ajatusrikoksista linnassa...

Mitä Pohjois-Koreaa sä toivot?????
Missä täydellisyydessä, utopiassa sä elät?
 
voi että
Eihän Suomessa ois kukaan töissä jos jo toisesta tylysti AJATTELEMINEN on kiusaamista?
Kaikki istuis ajatusrikoksista linnassa...

Mitä Pohjois-Koreaa sä toivot?????
Missä täydellisyydessä, utopiassa sä elät?
No ompas outoa, koska itse en ajattele enkä puhu toisista tylysti en vaikka olisivat kuinka kamalia minulle. Ystävällisyys on vaadittu työpaikalla. työpaikka voi aiheuttaa vakavaa masennusta ja jos semmoisen jollekkin auheutat sinä joudut vastuuseen. Kaikista helpointa olisi jos voisit vaan olla kiva kaikille.
 
Joo eli ollaan hiljaa toisen rikkeistä, ei saa ajatellakaan poikkipuolisesti vaikka toinen tekis mitä...

Tota, hoidattakaa oikeesti kiusaamismuistonne. Pääskää niistä joskus yli. Niin mäkin yritän, vaikka se on elinikäinen taakka.

Silti mä olen nykyisin hyvissä väleissä kiusaajieni kanssa, koska tiedostan että he ovat epätäydellisiä kuten mäkin.
 
tiedät ihan hyvin itsekkin että kun puhutaan seläntakana se on muutakin kuin pehmoista puhetta. Ystävä ei mene muille puhumaan vaan puhuu sinulle suoraan.
Joo, hyvät ystävät tekee MOLEMPIA. Puhuu sille ihmiselle suoraan, vaikka on ensin purkanu ihmetystään selän takana.

Jos mä vaikka haukkuisin nyt puolisoni pataluhaksi joka ilta seuraavan viikon ajan, niin TOTTAKAI sillä on lupa ahdistuneena puhua siitä vaikka lähipiirille, vaikka on puhunu siitä mulle.
Sä haluat pitää kavereitas jossain diktatuurissa? "Jos puhut musta nii oot entinen kaveri?"
Herää todellisuuteen.
Ei kaikki kritiikki ole vakavaa.
 
vierailija
Joo, hyvät ystävät tekee MOLEMPIA. Puhuu sille ihmiselle suoraan, vaikka on ensin purkanu ihmetystään selän takana.

Jos mä vaikka haukkuisin nyt puolisoni pataluhaksi joka ilta seuraavan viikon ajan, niin TOTTAKAI sillä on lupa ahdistuneena puhua siitä vaikka lähipiirille, vaikka on puhunu siitä mulle.

Ei kaikki kritiikki ole vakavaa.
Se savustettiin ulos työpaikalta, ja nyt se ei haluu astuu ovesta ulos...
 

Yhteistyössä