Ei niin, tuossa kuvassakin veden pinnalle juuri nousee jotakin hyvää (tosin bikinien alaosan verhoamana).Avannosta ei voi seurata mitöän pahaa!
Ei niin, tuossa kuvassakin veden pinnalle juuri nousee jotakin hyvää (tosin bikinien alaosan verhoamana).Avannosta ei voi seurata mitöän pahaa!
Ei niin, tuossa kuvassakin veden pinnalle juuri nousee jotakin hyvää (tosin bikinien alaosan verhoamana).
Mä tiedän, miten takapuolen saa nopsaan kuumottavaksi
No?Mä tiedän, miten takapuolen saa nopsaan kuumottavaksi
Miekii tiiän yhden tavan.Mä tiedän, miten takapuolen saa nopsaan kuumottavaksi
Ehkä ihan viisaasti päätelty, nukahdin tai sammuin totaalisesti kun olin uhonnut täällä etten periksi anna tai luovuta.En laittais rahojani likoon SUN valveillapysymisen puolesta.
määki tiiän, tuu ko läiskii sun pympsykän kuumottavaksi?Miekii tiiän yhden tavan.
Syön sieniä iltapalaksi ja menen takaisin nukkumaanEllu herää ja mulla alkaa olla uniaika.
Siihen uhoon menikin sun viimenen virkeys, aivot meni lepotilaan.Ehkä ihan viisaasti päätelty, nukahdin tai sammuin totaalisesti kun olin uhonnut täällä etten periksi anna tai luovuta.
tolle e7skan unirytmille pitäs tehä jotainEllu herää ja mulla alkaa olla uniaika.
Syön sieniä iltapalaksi ja menen takaisin nukkumaan
Mie syön ja menen takas nukkumaantolle e7skan unirytmille pitäs tehä jotain
Kiinalaisia taikatatteja ja juomana milkkistäMitä sieniä sulla on? Vaahtokarkkeja?
Tuli nälkä vaiks just söinEiku ostin rasiallisen herkkusieniä ja pikkunipun sipuleita ja ne paistoin voissa
Siis.
Pitäis olla kiitollinen että mies osti mulle joululahjoja. Ja kiireessä vielä, ei päässy isompiin kaupunkeihin.
Mutta tää Gloria Vanderbildt -voide haisee ihan ysärille tai mummolle. Ja dödö oli kuin ois jotain alennuksessa ollutta kusta heittäny kainaloon.
No, ajatus silti hyvä...
Kiitos, muistan tuon seuraavan kerran kun meillä näätäongelma räjähtää käsiinMutta sitä voisi käyttää yläpohjan välissä näätäkarkotteena!
Jees, tiedän, ei hyvä haju on ei hyvä haju.
Tuu vaan.määki tiiän, tuu ko läiskii sun pympsykän kuumottavaksi?
Se hieroi sitä kakkaista toksoplasmoosi-p*rsettään sun tyynyyn ja sä kattelet makoisia unia sen jälkeenNyt hammaspesulle, pisulle ja aa-aa....sanoin tuon saman kissallekin ja kattoi vähän aikaa ja käpertyi sen jälkeen sängylle, mun tyynylle..