Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis.
Pitäis olla kiitollinen että mies osti mulle joululahjoja. Ja kiireessä vielä, ei päässy isompiin kaupunkeihin vaan yritti poloinen pärjätä S-ja K-markettien ja Lidlin/Tokmannin valikoimien avulla.

Mutta tää Gloria Vanderbilt -voide haisee ihan ysärille tai mummolle. :sneaky: Ja Vanderbilt-dödö oli kuin ois jotain alennuksessa ollutta kusta heittäny kainaloon.

No, ajatus silti hyvä...❤ :eek:

Viimeksi muokattu:
Siis.
Pitäis olla kiitollinen että mies osti mulle joululahjoja. Ja kiireessä vielä, ei päässy isompiin kaupunkeihin.

Mutta tää Gloria Vanderbildt -voide haisee ihan ysärille tai mummolle. Ja dödö oli kuin ois jotain alennuksessa ollutta kusta heittäny kainaloon.

No, ajatus silti hyvä...

Mutta sitä voisi käyttää yläpohjan välissä näätäkarkotteena!

Jees, tiedän, ei hyvä haju on ei hyvä haju.

• Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
*Hykertelee kun Ellua oottaa tuo mun provokatiivinen tokso-viestini kunhan se herää! Tuskin maltan odottaa!
Puren kynsiäni että mitähän se tykkää tuosta "kissanp*rse tyynyllä" -viestistä! Tästä tulee lauantaipäivän tappelu, tappelu, tappelu! :p*

Minkähän muun pylly vois olla tyynyllä? Pohdituttaa...:unsure:

Kielitieteellisesti "pylly tyynyllä" edustaa suomen kieltä puhtaimmillaan, y-kirjainta on käytetty paljon ja tuo kahden sanan yhdistelmä tuo hyvin pyöreän ja pehmeän mielikuvan! :)

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Elena777

Yhteistyössä