Ota vidioNyt on mentävä pehkuun senki perwerssit!
Eikö teillä oo herranisä mitään tapoja?
*nakkelee niskojaan ja hyppelee kiljahdellen pymppy paljaana peräkammaria kohti ja twerkkaa peilille hyvät yöt*
Ja hyvät yöt. Itekin pitäis mennö
Ota vidioNyt on mentävä pehkuun senki perwerssit!
Eikö teillä oo herranisä mitään tapoja?
*nakkelee niskojaan ja hyppelee kiljahdellen pymppy paljaana peräkammaria kohti ja twerkkaa peilille hyvät yöt*
Ai mun vetovoima?Johtuu Turusta!
No sepä justiisa!Ai mun vetovoima?
Joko laskit senkiin että kuinka voimalla vedät?!Ai mun vetovoima?
69 NmJoko laskit senkiin että kuinka voimalla vedät?!
*nukkuu jo*
100{2*lM(d^2)l/(v-S)}/G69 Nm
Tällä kaavalla saa vetää?100{2*lM(d^2)l/(v-S)}/G
Lissu nähny oikein vaivaa tuon kaavan kehittelyynTällä kaavalla saa vetää?
D on tietty pilin halkaisija, v on tikkaamisnopeus ja s on tikkaamisaika. G on toki putoamiskiihtyvyys, kun lopputulos saadaan ilmoilleLissu nähny oikein vaivaa tuon kaavan kehittelyyn
Höhää, lälläspyy, ei me Ellun kans käytetä pikkareita!!!!No joo, nyt tutuu ennen kuin lasketaan teitin pikkarit lattialle
Ilmeisesti haluat ihailla kauniita värejä päiväaikaan. Päiväperhosia puutarhassani keräävät mm. punahatut, pallo-ohdakkeet, etelänruusuruoho, oregano, mirrin- ja piparmintut, maksaruohot.Ok, mitä kasvia ja kukkia sinulla on tarhassasi?
Kyllä kaikenlaisten insinöörien seura mäessä on sinulle suositeltavaa, ties vaikka löytäisit yksisarvisen jalkovälistäsi.Mitä helee nöyyyy...en kyllä ala insirööriks kun meen mäkeen...se on aina sama: Perse alas ja vauhtia!*kuvittelee itsensä pulkkamäen kuningattareksi*
Voisit aloittaa sinulle sopivan hipahtavan tanssiharrastuksen ja esiintyä meidän palstamiesten iloksi....Mä rakastan hippivaatteita, olen ostellut niitä aina sillon tällön esmes intian basaareista ja kirppiksiltä...erityisesti sellasia löysiä paitoja ja hamosia ja mekkoja...ne paidat käy usein mulla mekoistakin.
Housuista en niinkään välitä, paitsi jos ovat yksivärisiä ja ei mitään kirkkaita värejä.
Pienemmät on turvallisemmatLetkeet lanteet mutta liian pienet 715517
niimpä, aikaa ruukataan merkata pikkuteelläLiittyen kaavaan niin S on tietty matka eikä aika. Pistetään innostumisen piikkiin
Niimpä. Ei saanu unta ku jäi miettimään, että nyt kävi käpy...niimpä, aikaa ruukataan merkata pikkuteellä
kyllä vähemmästäkin voi menettää yöunetNiimpä. Ei saanu unta ku jäi miettimään, että nyt kävi käpy...
Mun pikku pallerot voi hyvin, kiitos vaan kysymästä.Huomenta
Mitäs pikku pallerot?
Itte just totesin vessassa, että tukka on sen olonen niinkun olisin sähköiskun yöllä saanut.