Mitä hittoo, se oikeesti kirjoitti nuin...aattelin että toi yks vauhtihiiri kronklas sun viestiäs buahhahhaaahhaaa *tsiigaa lissua*tuollahan on ihan ku ois mulkku mutta ihmeen pieni?
Höh, mulla jo energiat kiihty nillasta sataanEllu tarkotin tällä Eltsulla (tällä kertaa) Valtosta ent. Lepomäkeä!
Voi hiivatti, sä kukut siellä ihan käkenä nyt ku oot nukkunna. Tässähan pitäs kohta käyvvä yöpuulle.Höh, mulla jo energiat kiihty nillasta sataan
No tämä kiihtyvyys sulla vois toteutua vain ja ainoastaan, jos se sun soffa heitettäis parvekkelta ja sä oisitkin siinä soffalla...Höh, mulla jo energiat kiihty nillasta sataan
Purut sängyssä on saatanasta!Voi hiivatti, sä kukut siellä ihan käkenä nyt ku oot nukkunna. Tässähan pitäs kohta käyvvä yöpuulle.
Ostin tänään hapankorppuja ni siitä tuli mieleen, että voisit levitellä niitä sinne sohvaas muutaman kymmentä niin ehkä nukkuminen siinä maaliman ihanimmassa nukkuaohvassa ei olis enää niin kivaa.
No mä jo päivällä mainostin pojalle, että annan tuon ruojakkeen hälle ja ostan tilalle yhen (vielä paremman) muun sohvan...muuten kuulemma kävis, mutta kun häntäkin ärsyttää se miten helppo tuohon on nukahtaa...en ymmärrä!Voi hiivatti, sä kukut siellä ihan käkenä nyt ku oot nukkunna. Tässähan pitäs kohta käyvvä yöpuulle.
Ostin tänään hapankorppuja ni siitä tuli mieleen, että voisit levitellä niitä sinne sohvaas muutaman kymmentä niin ehkä nukkuminen siinä maaliman ihanimmassa nukkuaohvassa ei olis enää niin kivaa.
Ei o kun hapankorpusta!Purut sängyssä on saatanasta!
Vois tietty vähän tissistäkin välillä tuutata, koska siinä oli ne tissitkin?No tämä kiihtyvyys sulla vois toteutua vain ja ainoastaan, jos se sun soffa heitettäis parvekkelta ja sä jäisit vemputtamaan tuota Mekon postaamaa mikromunaa keskelle olkkarin lattiaa...
Miks sää haluat heittää mut partsilta alas häh täh niii??No tämä kiihtyvyys sulla vois toteutua vain ja ainoastaan, jos se sun soffa heitettäis parvekkelta ja sä oisitkin siinä soffalla...
Mut onneks tissit oli edes keskikokoaVois tietty vähän tissistäkin välillä tuutata, koska siinä oli ne tissitkin?
Jaa mulla vai mokolla?Mut onneks tissit oli edes keskikokoa
Ja sä tiedät sen mistä?Mikromuna sängyssä on saatanasta!
Eks sä itte just äsken sanonut, että se sohva pitäis heittää partsilta alas? Ja mää vaan matemaattisesti lahjakkaana laskin, että sä nukut siinä soffalla 99% vuorokaudesta, niin oot vaarassa itekin lentää sen sohvan mukana...Miks sää haluat heittää mut partsilta alas häh täh niii??
Nonni mokoma, nysse matikka seis ja alat mielummin kielitaitoseksiEks sä itte just äsken sanonut, että se sohva pitäis heittää partsilta alas? Ja mää vaan matemaattisesti lahjakkaana laskin, että sä nukut siinä soffalla 99% vuorokaudesta, niin oot vaarassa itekin lentää sen sohvan mukana...
Huooohhhh, matemaatikot!Eks sä itte just äsken sanonut, että se sohva pitäis heittää partsilta alas? Ja mää vaan matemaattisesti lahjakkaana laskin, että sä nukut siinä soffalla 99% vuorokaudesta, niin oot vaarassa itekin lentää sen sohvan mukana...
Koska naiset kostuu sitten vaan väärästä päästä, koska silmät kostuu naurusta... Ja mistäköhän tiiänJa sä tiedät sen mistä?
Varmaan laskis tuossakin todennäköisyyden että monennellako lipasulla tuut.Nonni mokoma, nysse matikka seis ja alat mielummin kielitaitoseksi
Miten niin minä???Varmaan laskis tuossakin todennäköisyyden että monennellako lipasulla tuut.
Pystyn kääntämään kieleni 180 astetta. Oon reenannu, koska ei tosta mikroaaltomunasta oo mihinkäsNonni mokoma, nysse matikka seis ja alat mielummin kielitaitoseksi
Osaako munasi tehdä aaltoja?!!!Pystyn kääntämään kieleni 180 astetta. Oon reenannu, koska ei tosta mikroaaltomunasta oo mihinkäs
Tarpeeks ku ensteks kiusoittelee, ni yks riittäneeVarmaan laskis tuossakin todennäköisyyden että monennellako lipasulla tuut.
Hyi hyi! Senki perwo!Tarpeeks ku ensteks kiusoittelee, ni yks riittänee
SiniaaltojaOsaako munasi tehdä aaltoja?!!!
Oot varmaan nähtävyys futismatseissaKIN!
Johtuu Turusta!Pystyn kääntämään kieleni 180 astetta. Oon reenannu, koska ei tosta mikroaaltomunasta oo mihinkäs