Toivottavasti ei ollut "kaatopaikka" vaan asiallinen kierrätyskeskus/jäteasema. Asiat ovat muuttuneet tuossa paljon entistä paremmiksi.
Justin biiper seksinukke?Mä lasken tällä mäkeä.
En epäilly hetkeekään, vaikka m1es yritti harhauttaa.No juu. Kaikki lajiteltiin.
Justin biiper seksinukke?
Jahas. Sähän oot tuikkassu sen jo puhki!mää voisin laskee mäkee tällä
Niimpä. Köli ottaa maahan kiiJahas. Sähän oot tuikkassu sen jo puhki!
Ei tuo enää liu’u niin hyvin mäessä.
köhöm, taisin laskea pikkusen liian innokkaastiJahas. Sähän oot tuikkassu sen jo puhki!
Ei tuo enää liu’u niin hyvin mäessä.
Sama vika täälläkin. Sit ärsyttää, kun hyvät sarjat lopetetaankin, esim. MindhunterKui pali voi ottaa päähän, ku alkaa katsoa jotain sarjaa ja sit se loppuukin kesken!
Äääääääääää!
mää voisin laskee mäkee tolla stormilla
ropo ei anna linkata
Tollasen vieressä olis kiva nukkua kun näyttää niin pehmeältä ja salee onkin!Storm: Bubble Butt Sex Doll - Seksinukke.fi
H-Cup TPE Sex Doll5 feet 2 inches tall (156 cm)Vaginal, Anal, and Oral sex is possibleSteel Skeleton with movable jointsseksinukke.fi
Hyvä asenne!Mutta.
Yksi päivä meni taas. Ja olen vielä terve.
ei jos paat ruumaanEihän mikään maailman laki kiellä sitä, että pakkaa ruumaan meneviin matkatavaroihin oman kokkipuukon?
No niinpä, Miks ne sen lopetti uh äh??Sama vika täälläkin. Sit ärsyttää, kun hyvät sarjat lopetetaankin, esim. Mindhunter
Jaaha! Mä luulin että Eltsu on MEIDÄN lemppari! *mustis*@Echo meän lempparipoliitikko on nyt Yle ykkösellä
Mikä lie jonkun taikun mikromuna!tuollahan on ihan ku ois mulkku mutta ihmeen pieni?
Päksy on ihana, just tänään häntä jollekin kehuin!!!Jaaha! Mä luulin että Eltsu on MEIDÄN lemppari! *mustis*
Päkä on vast toisiks!!!