Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai kun sais jostain mökin...vain itselleni. Tai hotellihuonekin kävis.

Tartten lepoa. Semmoinen mini-burn out menossa. Ei, ei tästä tuu isompi burn out, tämmösiä on joskus. Mutta nyt en jaksais mitään.
Olen _edelleen_ se kypsempi rouva. :eek:
Huolestuneena kyselen, johtuuko burnout herra Echon "vuoden kiintiön" täyttämisestä. 😟

Ja nuo muut palstan naiset voivat todistaa sinulle, ettei "kypsempi rouva" tarkoita himotonta rouvaa. Ja kyse ei siis ole suklaanhimosta.

Huolestuneena kyselen, johtuuko burnout herra Echon "vuoden kiintiön" täyttämisestä.

Ja nuo muut palstan naiset voivat todistaa sinulle, ettei "kypsempi rouva" tarkoita himotonta rouvaa. Ja kyse ei siis ole suklaanhimosta.

Älä nyt höpäjä!

Joskus vaan juhlapyhät ja ipanoiden jutut ja sukulaiset ja kaik imevät mehut niin että ois kiva voida edes hetki olla ja istua ilman että joku häiritsee.

Kokemuksella. Viimeiset pari viikkoa... jos elo ois aina moista ni kiiskoisin itseni kiikkuun.

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Lispetti ja Echo
Mun tekis mieli käydä Skotlannin ylämailla, kokeilla pääsiskö Outlandersin maailmaan....vaikkakin luultavasti pääsisin samantein siellä hengestä, roviolla käristettynä.
Irlannin maaseutu kiinnostais myös ja Unkarissa on kuulema halpaa, kaunista ja turvallista.
Itekkin oisin halunut elää 1700-1800 luvulla. Tosin teille naisille on turvallisempaa elää nykyhetkessä Ismo Leikolan laulun sanojen mukaisesti: ei sua heitetä noitana koskeen, vaikka ottaisit heti poskees

Sulle niin sopii hippivaatteet!!!!

Tässä Ellu palvoo viime kesänä!
Mä rakastan hippivaatteita, olen ostellut niitä aina sillon tällön esmes intian basaareista ja kirppiksiltä...erityisesti sellasia löysiä paitoja ja hamosia ja mekkoja...ne paidat käy usein mulla mekoistakin.

Housuista en niinkään välitä, paitsi jos ovat yksivärisiä ja ei mitään kirkkaita värejä. :giggle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Itekkin oisin halunut elää 1700-1800 luvulla. Tosin teille naisille on turvallisempaa elää nykyhetkessä Ismo Leikolan laulun sanojen mukaisesti: ei sua heitetä noitana koskeen, vaikka ottaisit heti poskees

Varmaan puolet vauvoista kuioli tuolloin ennen yksivuotispäiväänsä joten eipä se miehellekään helppoa ollut. -ja siihen päälle sit kaik mahdolliset taudit, allergiat ja tappeluvammat.

Höh!
Voisko ees millään delegoida enemmän?

On kyllä hanurista nuo fiilikset, vaikka asiat usein ovatkin pian taas kohdallaan.

Itse olen huomannut, että jos alkaa ahdistamaan niin yritän järjestää jotakin erittäin kivaa tapahtumaa tietyn ajan päähän. Se jotenkin tsemppaa eteen päin ja voi haaveilla tulevasta - on se sitten matka/ystävän tapaaminen tai mikä vain.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Älä nyt höpäjä!

Joskus vaan juhlapyhät ja ipanoiden jutut ja sukulaiset ja kaik imevät mehut niin että ois kiva voida edes hetki olla ja istua ilman että joku häiritsee.

Kokemuksella. Viimeiset pari viikkoa... jos elo ois aina moista ni kiiskoisin itseni kiikkuun.
Tämä. "Ja niin ressijoulu joutui jo taas Pohjolaan..."

Ehkä tää on unirytmistäkin. Klo 2 kun saa lomalla unen niin kai tulos on tämä.

Mutta nyt -öitä :love:

Mä rakastan hippivaatteita, olen ostellut niitä aina sillon tällön esmes intian basaareista ja kirppiksiltä...erityisesti sellasia löysiä paitoja ja hamosia ja mekkoja...ne paidat käy usein mulla mekoistakin.

Housuista en niinkään välitä, paitsi jos ovat yksivärisiä ja ei mitään kirkkaita värejä.
Minä en mitään liehutekstiilejä ossaa käyttää.
Sotkeentuisin metsässä pusikoihin/puihin/helmat lieskoilla juoksisin nuotiolta lätäkköön ja pitkä hame olis sitä paitsi aina auton oven välissä ja pyörässä ketjuissa/pinnojen välissä! Mun fillariin ei mitään hameverkkoja saa.

Sempä vuoks käytän mielummin sellaisia jotka just peittää tupsun tai nippelssit.😁

edit. Siis molemmat!

• Haha

Housuista en niinkään välitä, paitsi jos ovat yksivärisiä ja ei mitään kirkkaita värejä.
Eihän niitä housuja tarvita, jos paidan/mekon helma antaa edes hieman suojaa.

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m1es
  • Tykkää
  • Rakkaus
Älä nyt höpäjä!

Tämä. "Ja niin ressijoulu joutui jo taas Pohjolaan..."

Ehkä tää on unirytmistäkin. Klo 2 kun saa lomalla unen niin kai tulos on tämä.

Mutta nyt -öitä
Echo, ja sitä vastuuta herra Echolle ja luovu sen "täydellisen joulun" ylläpitämisestä. Sinäkin hehkutit jouluvalmisteluja tuolla jouluketjussa ja samalla stressasit itseäsi.

Meillä minä vastasin aika suuresta osasta jouluvalmisteluja (esim. ostin kaikki ruoat ilman ohjeita, osallistuin kokkaamiseen, hankin ja paketoin lahjat yli 20 hengelle) ja siinä sivussa kuljettelin perhettä, lapsia ja ystäviä yhteensä noin 2000 km. Kiirettä piti ja hetkittäin hieman stressasi, mutta onneksi minuun toimii tuollainen 5-10 minuutin stressinpoisto aina.

Se "tahaton" vilautushan on juuri kivaa....
Harjoittelin leikkipuistossa uusille tavoille, siellä oli pahoja katseita ja supattelua selän takana vaikka välillä oli bikinitkin päällä missä oli siis se alaosakin!😁

Mutta toki joskus vilauttelen, se on kivaa. Kerran oltiin motarin varrella bussipysäkillä kaverin kanssa pyllistelemässä. Toinen pyllisti ja toinen imitoi ohiajavien autoilijoiden ilmeitä ja sitten vaihdettiin.:notworthy::giggle:

• Haha
Echo, ja sitä vastuuta herra Echolle ja luovu sen "täydellisen joulun" ylläpitämisestä. Sinäkin hehkutit jouluvalmisteluja tuolla jouluketjussa ja samalla stressasit itseäsi.

Meillä minä vastasin aika suuresta osasta jouluvalmisteluja (esim. ostin kaikki ruoat ilman ohjeita, osallistuin kokkaamiseen, hankin ja paketoin lahjat yli 20 hengelle) ja siinä sivussa kuljettelin perhettä, lapsia ja ystäviä yhteensä noin 2000 km. Kiirettä piti ja hetkittäin hieman stressasi, mutta onneksi minuun toimii tuollainen 5-10 minuutin stressinpoisto aina.
Sä oot kone!😦

• Tykkää
Sä oot kone!
En ole, mutta onneksi silmät ja tuntohermot reagoivat ärsykkeisiin ilman viivettä (parikymppisenä usein liiankin nopeasti :unsure:)
Jos tarkoitit noita kiireiden hoitamisia, etunani on se, että pystyn ottamaan unipankista pikavippejä ja kuittaamaan niitä sitten joskus. Ja olemaan "nainen", en siis hoida yhtä asiaa kerrallaan.

heimoveli:

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä