Joulun ja uudenvuoden kilot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei

Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma
Leipä on kyllä paha ja muutenkin nopeat hiilarit.

Oletko koskaan koittanut vähähiilarista? Nyt kun et enää urheile niin et tarvitse sillä tavoin enää nopeita hiilareita kuin aikaisemmin, koska räjähtävää voimaa tai kestävyyttä ei enää sillä tavoin kaivata.

• Tykkää
Reactions: Elena777
OT mut kuka voisi rakentaa jotain noin ihanaa?
Glaa sanoilla loveliest chicke house ja katso kuvat.
Voi veljet!!!!❤️

1458243286-picmonkey-collage-3.jpg

img.jpg

fantastic-chicken-coop-ideas-SQ.jpg

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Itehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei :)

Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma :)
Nonni: älä osta enää leipää🐣

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Itehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei :)

Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma :)
Leivässä on hirveesti suolaa vaikka minkä paketin ostaisi. Ja mitä ne koodit niissä ovat?

Jos kärsii kilpirauhasen vajaatoiminnasta niin jodioitu suola ja seleeni on ihan paikallaan. Jos taas on korkea kolesteroli esim geneettinen niin kananmunia ja varsinkaan keltuaisia kohtuudella mieluummin ei lainkaan.

[QUOTE="vierailija, post...]
Varmaan yksilöllistä. Kaliumia täytyy saada jos syö suolaa.
[/QUOTE]
Kaliumin puutos ilmenee päänsärkynä. Siihen särkylääke on huono hoito.

Yhteistyössä