V
vierailija
Vieras
Mut jos on jossain propyleeniglykolia?Ihan riittää, että ottaa nopeet hiilarit mukaan.
Lihakseen varastoitunut yksi glykokeenigramma pystyy sitomaan itseensä jopa kolme grammaa nestettä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut jos on jossain propyleeniglykolia?Ihan riittää, että ottaa nopeet hiilarit mukaan.
Lihakseen varastoitunut yksi glykokeenigramma pystyy sitomaan itseensä jopa kolme grammaa nestettä.
Niin tekee.Muna tai jopa pari/päivä pitää kehon tyytyväisenä.
Leipä on kyllä paha ja muutenkin nopeat hiilarit.Itehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei
Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma
OT mut kuka voisi rakentaa jotain noin ihanaa?Juu saan.
Suosittelen kaikille muuten munadieettiä!
Mun venäläiseen silli-kerma-muna-majoon tuli 15 kananmunaa, eli koliinit kunnossa!![]()
Propyleeniglykolia syötetään lypsylehmillekin päivittäin.Mut jos on jossain propyleeniglykolia?
Luomulehmillekikö?Propyleeniglykolia syötetään lypsylehmillekin päivittäin.
Voi veljet!!!!OT mut kuka voisi rakentaa jotain noin ihanaa?
Glaa sanoilla loveliest chicke house ja katso kuvat.
Luomulehmillekikö?
En käytä tavallista maitoa koskaan.
Nonni: älä osta enää leipääItehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei
Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma![]()
72hiilaria riittää vuorokaudessa. Mitä se sulla oli?Mulla lähti pari kiloa, söin tosin todella vähän sokeriherkkuja ja runsaasti kalaa ja join vettä...
Leivässä on hirveesti suolaa vaikka minkä paketin ostaisi. Ja mitä ne koodit niissä ovat?Itehän vedän arkena nimenomaan leipää liikaa. Olen koittanut vältellä ja heti kyllä tulee tuloksia. Minun ongelma on myös se, että olen yleensä liikkunut aika paljon. Joten siihen sopii se, että syökin ihan kunnolla. Valitettavasti tässä viime vuosina liikunnan määrä on tippunut (osittain itsestä riippumattomista syistä, toki pääsyyllinen on ihan siellä peilissä) minulla. Syömismäärä ei
Melko helpolla olen kyllä päässyt kiloista eroon... Tarttee ottaa tavoitteeksi taas se, että sadan alle mennään ja nimenomaan siellä pysytään. Sitten voi miettiä, että mihin se oma sopiva paino asettuisi. Luulisin, että 90 kg, mut itse olisin ihan tyytyväinen 95 kg - vaimosta en oo ihan varma![]()
Porojen rehussa on myös. Heti tuli mieleen se kun uutisoida äsken et tuhansia poroja on "hukassa"Propyleeniglykolia syötetään lypsylehmillekin päivittäin.
Mitä on tapahtunut? Sehän voi olla huonompi juttu jos varastoja ei ole
Ei yltänyt noin korkealle, söin kyllä rehujakin, mutta ei tullut noin montaa hh:tä.72hiilaria riittää vuorokaudessa. Mitä se sulla oli?
Luomuperunaa tai banaania vähän. Älä lisää suolaa. Jos käytät sitä, Maldon on hyvä.Varmaan yksilöllistä. Kaliumia täytyy saada jos syö suolaa.
Ja oli siinä revontulidokumentissa kun Antti raahasi rehusäkkejä tunturissa..n rehussa on myös. Heti tuli mieleen se kun uutisoida äsken et tuhansia poroja on "hukassa"![]()
Ei niitä kumpaakaan tarvi lisätä.Eikö suola enemmän sido itseensä nestettä kuin hiilarit.
Se luulo on kumottu aikoja sitten. Syynä kun on sokerissa.Jos kärsii ...en vajaatoiminnasta niin jodioitu suola ja seleeni on ihan paikallaan. Jos taas on korkea kolesteroli esim geneettinen niin kananmunia ja varsinkaan keltuaisia kohtuudella mieluummin ei lainkaan.
Propyleeniglykolia syötetään lypsylehmillekin päivittäin.
Mitähän niille nyt kuuluu?Porojen rehussa on myös. Heti tuli mieleen se kun uutisoida äsken et tuhansia poroja on "hukassa"![]()
Kaliumin puutos ilmenee päänsärkynä. Siihen särkylääke on huono hoito.[QUOTE="vierailija, post...]
Varmaan yksilöllistä. Kaliumia täytyy saada jos syö suolaa.
Pitää vähän osata lukea ja laskea72hiilaria riittää vuorokaudessa. Mitä se sulla oli?
Pää tulee kipeeksi mut sitähän saa banaanista/perunastaVarmaan yksilöllistä. Kaliumia täytyy saada jos syö suolaa.