Tunnetko viehtymystä pimeään puoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nääh, ei sun kanssa jaksa jutella kun teet omia johtopäätöksiä ihmisistä joita et henk.kohtaisesti tunne...

Hetkinen.... Sähän teet itse aika suurista ihmisryhmistä johtopäätöksiä, tuntematta niitä alkuunkaan. Että hiukan hassusti sanottu sulta.

Mä teen susta johtopäätöksiä sen perusteella mitä tänne kirjoittelet. Ja se mitä muistan on yleensä uhkakuvien maalaamista ma muista ja sitten semmoista vähintää myötäilevää Trump-fanitusta. Korjaa jos olen väärässä.

Toki kirjoittelet muutakin, mutta nuo nyt jäänyt mieleen.

Ja se mitä muistan on yleensä uhkakuvien maalaamista ma muista ja sitten semmoista vähintää myötäilevää Trump-fanitusta. Korjaa jos olen väärässä.
Mä en maalaile kenestäkään uhkakuvia, kommentoin aina kun jotain on sattunut....usein en edes silloinkaan.
En fanita ketään, mutta en myöskään taida olla ainoa joka kaipaa Trumpia takaisin. Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta aika moni amerikkalainenkin häntä kaipaa.

Mä en maalaile kenestäkään uhkakuvia, kommentoin aina kun jotain on sattunut....usein en edes silloinkaan.
En fanita ketään, mutta en myöskään taida olla ainoa joka kaipaa Trumpia takaisin. Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta aika moni amerikkalainenkin häntä kaipaa.

No senhän esim. TPS tuolla mainitsi ja se just on se ongelma että tommonen kaveri halutaan takaisin. Ja näemmä sinäkin haluat....

Vaivaako sinua tämä asia jotenkin? Miksi?

Ai, että vaivaako mua se, että mielestäni pahoja ihmisiä halutaan valtaan. No tietysti vaivaa. Olisi aika outoa, että ei vaivaisi.

Jos sä ajattelisit, että joku ihminen on oikeasti paha (ilmeisesti ajatteletkin näin esim. suurimmasta osasta poliitikkoja, paitsi nyt sitten esim. Trumpista), niin kai se olis ihan luonnollista, että et haluaisi sen nousevan valtaan. Ja että ihan vähän jopa haittaisi kun huomaisi, että moni muukin haluaa?

Eli kai se on luonnollista, että mua tavallaan haittaa se, että sä kannata näitä minun mielestä pahoja ihmisiä. Tiedän kyllä, että minä en asialle mitään voi tehdä. Joten en mä asiaa mieti pätkän vertaa palstan ulkopuolella.

Kai sekin on ymmärrettävää, että on kristitty, niin se vähäsen vaivaa jos jotkut palvoo Saa_anaa. Jos ei muuten, niin ihan siksi, että säälii heidän kohtaloa. Sorry nyt että vertaan näinkin ääriesimerkkiin, mutta tuleepahan selväksi.

Yhteistyössä