vierailija
Joo himppa turhauttavaa, miullakin muutama ruutu vielä pimeänä.Universumi ja sukupuolitauti samoja vailla, muut kysymäsi ruudut vielä kiinni.
Joo himppa turhauttavaa, miullakin muutama ruutu vielä pimeänä.Universumi ja sukupuolitauti samoja vailla, muut kysymäsi ruudut vielä kiinni.
Nuo pari löytyi Mää taidan luovuttaa. Tää ei ole yhtään hauskaa... turhauttaa totisesti...On sitä loogisempiakin relluja nähty
Urheilu 3.4 pääsanasta ala vasempaan 9
Klassikkosatu 2.6 SaKu 10,10,4,13
Sukupuolitauti 1.5 vasen yläkulma so 15
Universumi 2.3 vasemmalla he 17 alkuun tultasyöksevä taruolento, 19
Hevonen 4.2 po 8 biili
Kun nyt noita vihjeitä olen jaellut, niin saisiko apua näihin, joista voisi tulla iso apu turhautumiseen.
Totisesti turhauttaa! Voisko tekijä edes tulla vähän jeesimään?Nuo pari löytyi Mää taidan luovuttaa. Tää ei ole yhtään hauskaa... turhauttaa totisesti...
Kiitti, pari sanaa rikkaampiNuo pari löytyi Mää taidan luovuttaa. Tää ei ole yhtään hauskaa... turhauttaa totisesti...
Alku kummassakin sama kuin tuossa Sa-sanassa, toinen on semmoinen, mitä aina epäillään kaikessa (mm koronassa) ja toisesta ei taas hiiskuta mielellään mtään, vaikka siinä itser oltaisiin... toivottvaasti auttaaTaikausko 2.2. Sa oikealle 9 ja 10?
Muita miul ei ollut vielä miten pääsit tuohon alareunan Hoi?4.5. RIIPPUVUUS:
alareunasta Hoi alas 10 ja oikeelle 10
Lä Ri alas 9
Päi ri ylös 10 sietokyky
Psy ri molemmat alaspäin menevät nopeahelpotus
Ra al suoraan ylö 12 ja kaakkoon 11
Muita miul ei ollut vielä miten pääsit tuohon alareunan Hoi?
Päi ri - Päi - sitten se paikka missä näitä tällaisia hoidetaan eli tuo sama alku ja sitten siitä jatko kun yrittää päästä eroon päi
Auttoi Kiitos, mutta ei tuostakaan päässyt oikealla puolella olevaan ruutuun, vaikka jatkotkin selvisi. Liekö yläpuolella olevista ti jatkoista? Nekin puuttuu.Alku kummassakin sama kuin tuossa Sa-sanassa, toinen on semmoinen, mitä aina epäillään kaikessa (mm koronassa) ja toisesta ei taas hiiskuta mielellään mtään, vaikka siinä itser oltaisiin... toivottvaasti auttaa
Hyvä kun kelpasiAuttoi Kiitos, mutta ei tuostakaan päässyt oikealla puolella olevaan ruutuun, vaikka jatkotkin selvisi. Liekö yläpuolella olevista ti jatkoista? Nekin puuttuu.
Mulla aloitusruutu täynnä ja auto yhtä sanaa vailla, muissakin voin auttaa tilanteen mukaan.
Noista tie kaksi on minulla eli tieteiden jaottelua: Eks ja Hum, sitä yhtä en ole itsekään saanutTaikausko 2.2 siis:
kaikki Tie lähtevät sanat
Kiitos näistä!Noista tie kaksi on minulla eli tieteiden jaottelua: Eks ja Hum, sitä yhtä en ole itsekään saanut
12 kirjaiminen ti...yhNoista tie kaksi on minulla eli tieteiden jaottelua: Eks ja Hum, sitä yhtä en ole itsekään saanut
Taietaan kuulua rellun tekjän kanssa hieman eri pirtaan. Josko aamuksi selviäisi jotain? Luovuttaa en haluaisi.Urheilu 3.4 pääsanasta ala vasempaan 9
Universumi 2.3 vasemmalla 19
Edelleenkin isot jumit näissä ja muissakin,
mutta pyyrin auttelemaan, kuhan vaan on oikeita vastauksia.
Urheilu 3.4 pääsanasta alas vasempaan 7 puuttuu. Saisiko siihen vinkkiä? Mitä kautta pääsee 1.5 tai 2.6 ruutuihin?Urheilu 3.4 pääsanasta ala vasempaan 9 kolmilajinen
Universumi 2.3 vasemmalla 19
Edelleenkin isot jumit näissä ja muissakin,
mutta pyyrin auttelemaan, kuhan vaan on oikeita vastauksia.