Mitä mieltä jos miehes FB:ssa ex-seksikumppaninsa kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Kyllä mun ukolla on ihan "oikeina" kavereina sellasia ketä on joskus käyny jyystää. Ei kummemmin hetkauta, koska olen joka tapauksessa paras nainen ikinä miehelleni ;) :D

no minä uskon olevani huonompi kuin muut naiset...

se taitaa olla ihan eri ongelma kuin se että hänellä on niitä hoitoja fb-kaverina. Siitä ehkä kannattaisi keskustella miehen kanssa eikä vaatia saada tietää asioita joista tuut vaan enempi mustasukkaseks.

Ja joillakin ihmisillä on oikeasti ihan kaikki hyvänpäiväntutukin facebook-kavereina, eikä niillä oo mitään tekemistä sen kanssa mitä oikeaan elämään kuuluu.

Lukematta koko ketjua..
Miehen hoidoista en tiedä... Mitäs merkitystä niillä vanhoilla hoidoilla tai seksikavereilla on nykyään, jollei niiden kanssa seksiä enää hrrasta...Mulla ainakin on facessa vanhoja hoitoja, jotka on kyllä nykyäänkin kavereitani. Mieheni myös näistä tietää ja tuntee heidät. Eipä ole asia koskaan edes tullut puheeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja hi:
Lukematta koko ketjua..
Miehen hoidoista en tiedä... Mitäs merkitystä niillä vanhoilla hoidoilla tai seksikavereilla on nykyään, jollei niiden kanssa seksiä enää hrrasta...Mulla ainakin on facessa vanhoja hoitoja, jotka on kyllä nykyäänkin kavereitani. Mieheni myös näistä tietää ja tuntee heidät. Eipä ole asia koskaan edes tullut puheeksi...

no ymmärtääkseni mies ei ole enää noiden kaveri joten en ymmärrä miksi hän niitä keräilee sinne. ei ainakaan koskaan puhu niistä mitään.

En ole tainnut koskaan tuhlata puolikasta ajatustakaan sille, keitä miehellä on FB-kavereina, ja onko ne kenties ex-hoitoja vai ei.
Sillä asialla ei ole minkään valtakunnan merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En ole tainnut koskaan tuhlata puolikasta ajatustakaan sille, keitä miehellä on FB-kavereina, ja onko ne kenties ex-hoitoja vai ei.

en ajattelutkaan että ketään normaalia haittaa. mä tunnen itseni huonoksi enkä luota mieheeni, siinä varmaan tämän syy..

Kyllähän sillä siellä on, on jopa entinen tyttöystäväkin, mulle ihan "esitteli" että tuu kattoo, sain kaverikutsun mun entiseltä tyttökaverilta. Ja sou?? Jokaisella on menneisyys, ja kyllä multakin niitä sellasia kavereita fb:tä löytyy joita olen käynyt panemassa.. Ei se miestänikään haittaa!! Jestas..

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Kyllähän sillä siellä on, on jopa entinen tyttöystäväkin, mulle ihan "esitteli" että tuu kattoo, sain kaverikutsun mun entiseltä tyttökaverilta. Ja sou?? Jokaisella on menneisyys, ja kyllä multakin niitä sellasia kavereita fb:tä löytyy joita olen käynyt panemassa.. Ei se miestänikään haittaa!! Jestas..

No mutta mies ei suostu kertomaan ketkä noita seksikavereita on ja se tuntuu ikävältä. kun kerran itse mainosti aiemmin että ne siellä on niin miksei voi kertoa

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:

No mutta mies ei suostu kertomaan ketkä noita seksikavereita on ja se tuntuu ikävältä. kun kerran itse mainosti aiemmin että ne siellä on niin miksei voi kertoa

On kyllä aika kökkö.... Yrittääkö se tahallaan sua kiusata vai mikäköhän tollasessa sitten on...??

Mulla on kavereina kolme entistä seksikumppania. Yksi heistä on nykyään naimisissa, kaksi tietääkseni yhä sinkkuja. Ihan sama, ystäviä ollaan, ei mitään muuta enää.

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Ap...kannattaako sun murehtia tuollaisesta ollenkaan varsinkaan jos ei mitään ole tapahtunut. Ja jos on ilmassa että jotain tapahtuu niin oisko hyvä puhua miehen kanssa noin yleisesti suhteen tilasta. En usko että joku vieras nainen ihan noin vaan sun paikkaa lunastaa miehen elämässä. Jos FB:n kautta mies jonkun löytää niin onkohan tuo mieskään sitten ihan sun arvoinen.

*muoks* Siis minä en todella tiedä keitä kaikki naiset ovat joita on mun mieheni kavereina FB:ssä mutta sen tiedän että ykskään niistä ei ole minun veroiseni aviopuolisona.

no minua häiritsee kun siellä on sellaisia todella kauniita hyväkroppaisia naisia ja itse olen just synnyttänyt. ahdistaa kun en tiedä ketkä niistä on niitä miehen seksikumppaneita juuri ennen meidän suhdetta.

No sähän voit itseäs varmistaakses vielä mieheltä kysäistä, että mihinkäs se sussa aikoinaan rakastui ja rakastaako sua edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

en ajattelutkaan että ketään normaalia haittaa. mä tunnen itseni huonoksi enkä luota mieheeni, siinä varmaan tämän syy..

Ja siinä, ettei miehes oo vaivautunut kertomaan kuin puolet asiasta.. ja arvoituksellisesti jättää kertomatta loput.

Olisiko sun olo muka parempi, jos mies näyttäisi kaverilistansa ja kertoisi että "toi on Mirkku, sitä mä panin pari kertaa joskus. Ja tossa on Tiina, senkin kanssa mä oon nainut. Sitten on Hanna, Katri ja Suski..."? :/

Tuskin.

Mitä sinä sillä tiedolla, ihan oikeasti, tekisit?

No onhan se niin, että kun nykysuhteessa tulee ongelmaa, niin tukea tai jännitettä on kötevä hakea ex-hoidoilta jotka jo kavereina ja sitä kautta seuranneet elämääsi. ;)

No onhan se niin, että kun nykysuhteessa tulee ongelmaa, niin tukea tai jännitettä on kötevä hakea ex-hoidoilta jotka jo kavereina ja sitä kautta seuranneet elämääsi.

Täh?

Eksät ovat eksiä hyvästä syystä. Tai en mä ainakaan meheviä vonkaleita päästä hyppysistäni.

Jännitystäkään niistä ei saa. Kyl uudessa on vara parempi!

Se ny vaan on niin, että kun on joltain naiselta joskus saanu seksiä, niin se että saa uudestaan on todennäkösempää kuin joltain ventovieraalta.

Sehän tässä kun ikää tulee, niin ei ees tajua miten aika menee. Itekkin sitä joskus kännissä soittelee jollekkin, jonka viimeksi nähnyt 20 v sitten. Kannattaa kyllä ekaks facebookista tarkastaa...

Tässä iässä kun on, niin yleensä oman ikäset naiset ei enää kiinnosta. Toki poikkeuksia on. Mut jostain syystä vanhoihin hoitoihin kun liittyy muistoja sun muuta, niin ne menettelee paremmin. Ne jotenkin näkee eri tavalla.

Se ny vaan on niin, että kun on joltain naiselta joskus saanu seksiä, niin se että saa uudestaan on todennäkösempää kuin joltain ventovieraalta.

Sehän tässä kun ikää tulee, niin ei ees tajua miten aika menee. Itekkin sitä joskus kännissä soittelee jollekkin, jonka viimeksi nähnyt 20 v sitten. Kannattaa kyllä ekaks facebookista tarkastaa...

Tässä iässä kun on, niin yleensä oman ikäset naiset ei enää kiinnosta. Toki poikkeuksia on. Mut jostain syystä vanhoihin hoitoihin kun liittyy muistoja sun muuta, niin ne menettelee paremmin. Ne jotenkin näkee eri tavalla.

Juu. Näkee eri tavalla, todella.

Mika oli se, joka oksensi ja hihkui että siltä tuli katkarapu nenästä.
Mikki tykkäsi kaivella ja haistella napanöftäänsä.
Eetu oli se, joka usein sammui ennenko sillä alkoi edes seisoa...

Mä virittelen uudet vieheet jos nyksän kanssa ero tulisi.

Yhteistyössä