vierailija
Olis kamalaa jos joku hoitaja sais mun takia syyt niskoilleen.Muutamilla. Älä yleistä!
Piti jättää vierailut äidin luona kokonaan ettei vaan hoitajat saa - eristäytyneeltä - tartuntaa.
Olis kamalaa jos joku hoitaja sais mun takia syyt niskoilleen.Muutamilla. Älä yleistä!
Piti jättää vierailut äidin luona kokonaan ettei vaan hoitajat saa - eristäytyneeltä - tartuntaa.
Et ole vastannut vaikka olen kysynyt tuota aiemminkin. Paljonko olisit siitä itse maksanut?Niin mut olisitko ottanut rokotetta jos se ei olis ollut ilmainen?
Ei se rokote ole ilmainen. Kyllä siitä maksetaan veroissa ihan riittävästi. Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.Niin mut olisitko ottanut rokotetta jos se ei olis ollut ilmainen?
Luuletko, että olet ainoa omainen, jota korona ja rajoitukset on koskettaneet? Meitä on paljon, joilla on iäkkäitä vanhempia sekä omaisia. Olen kurkkuani myöden täynnä tätä koronan ylläpitoa. Tällä systeemillä ja päättäjien munattomuudella korona on ja pysyy.Olis kamalaa jos joku hoitaja sais mun takia syyt niskoilleen.
Teilläpäin ehkä mut meillä käytetään pottujen keräämiseen muiden naarmuiset ämpäritVerailija, post: 33930419"]
Rokotekattavuus voisi parantua hetkessä, jos rokotebussi kiertäisi ja jokainen rokotettava saisi ämpärin muistoksi.
En usko kun pysyy kotonaSynkkä koronatalvi tiedossa.
Ei tässä puhuta lainkaan tehohoitoon joutuneista vain osastohoitoon joutuneet. 70 % rokotettuja ja loput tietenkin rokottamattomia. Viikon aikana 9 potilasta = 100% ja 67% kahdesti rokotettuja ja loput 33% rokottamattomia. Hölmöä ilmoittaa % yhdeksää ihmistä.Uutta tietoa rokotettujen sairastamisesta. et ketkä todellisuudessa niitä tehopaikkoi vie!.
En löydä vastausta tuohonNiin mut olisitko ottanut rokotetta jos se ei olis ollut ilmainen?
Niin olisi kiva nähdä siitäkin. aitokuva. voisiko joku hoitaja ottaa kuvia tilanteesta ja jakaa rehellisen päivityksen tilasta. Ku muissa maissa on rokotettujakin tehohoidossa ni nyt suomessa ei muka yhtään. et kaunitellaanko rokotteen tehoa sittenkin?Ei tässä puhuta lainkaan tehohoitoon joutuneista vain osastohoitoon joutuneet. 70 % rokotettuja ja loput tietenkin rokottamattomia. Viikon aikana 9 potilasta = 100% ja 67% kahdesti rokotettuja ja loput 33% rokottamattomia. Hölmöä ilmoittaa % yhdeksää ihmistä.
Jos eilen katselit mtvn uutisia Husin tilanteesta niin lääkäri sanoi, että kaikki 43 tehohoitopotilasta on rokottamattomia.
No ei nyt minua haittaa kun tiedän et siellä on ihmisiä jotka varmasti tekevät mitä kuuluu. Kotipalvelu kävi vain 3 kertaa/vrk.Luuletko, että olet ainoa omainen, jota korona ja rajoitukset on koskettaneet? Meitä on paljon, joilla on iäkkäitä vanhempia sekä omaisia. Olen kurkkuani myöden täynnä tätä koronan ylläpitoa. Tällä systeemillä ja päättäjien munattomuudella korona on ja pysyy.
mutta pitäähän se yksi hieno naarmuton ämpäri ollaTeilläpäin ehkä mut meillä käytetään pottujen keräämiseen muiden naarmuiset ämpärit
Lihavuusleikkauspotilaat/terveysturistit?Uutta tietoa rokotettujen sairastamisesta. et ketkä todellisuudessa niitä tehopaikkoi vie!.
Juu...glaa Vanhanen+Bill Gates
Olisitko maksanut siitä ja paljonko?Niin mut olisitko ottanut rokotetta jos se ei olis ollut ilmainen?
Tuota ei passaa unohtaa.Ei ne lääketehtaat vaan niiden suuromistajat jotka sattumoisin ovat suuromistajia mediassa ja lähes kaikessa muussakin.
Ei meillä ainakaan muuttunut mikään.rajoituksia ei olis pitänyt edes alunperinkään poistaa . mutta suomalaiset on niin hemmetin hätäisiä. ei jakseta odotella.
Sitä juuri olen yrittänyt sanoa. Olen se huonoin asiakas kun en käy edes lääkärissä enkä apteekissakaan.Ei se rokote ole ilmainen. Kyllä siitä maksetaan ver... ttävästi. Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.
Ottaa kuvia mistä?Niin olisi kiva nähdä siitäkin. aitokuva. voisiko joku hoitaja ottaa kuvia tilanteesta ja jakaa rehellisen päivityksen tilasta. Ku muissa maissa on rokotettujakin tehohoidossa ni nyt suomessa ei muka yhtään. et kaunitellaanko rokotteen tehoa sittenkin?
Miksei kysytä Kristalta?Alkuperäinen kirjoittaja m1es:Ei välttämättä, Suomi (Marin, Kiurultahan ei enää kysytä) saattaa tehdä kuten Itävalta, rajoitukset ja sulut koskemaan vain rokottamattomia.
Ei ne lääketehtaat vaan niiden suuromistajat jotka sattumoisin ovat suuromistajia mediassa ja lähes kaikessa muussakin.
Milloin lääketehtaat sai näin ison vallan maailmassa?
Elokuvateollisuus?Ei ne lääketehtaat vaan niiden suuromistajat jotka sattumoisin ovat suuromistajia mediassa ja lähes kaikessa muussakin.