Mies suuttui kun istuin kaverini sylissä ja halailin

  • Viestiketjun aloittaja Jannna
  • Ensimmäinen viesti
Voisihan näistä asioista sopia ennakkoon niin ei tule yllärinä?
Mutta, ymmärrän kantasi. Kun oikeasti se mies on vain ystävä niin ei siinä ole mitään sellaista, sinun puoleltasi ainakaan. Itsellänikin on ollut samankaltaisesti kuin sinulla.

Mutta kaikki muuttui kun tapasin karvakuonon. Ensimmäistä kertaa, ikinä, tunsin mustasukkaisuutta ja jotenkin koin esim. tanssilattian vieraat miehet luoltaantyöntävinä - ei olisi tullut mieleenikään tanssia rivosti toisten miesten kanssa/istua sylissä tai edes välttis halata muiden miesten kanssa, kuten mulla on aina ollut tapana.
Jäi oikeastaan vaivaamaan, että mitä mulle oikein tapahtui….miksi koin näin.

(ap kirjoitti 2014, joten on varmaan jo päässyt selvyyteen asioista niin uskallan mennä sivuraiteille 😇 )
 
vierailija
Läheinen ystävä..kaikki ystäväni ovat miehiä. Hän oli käymässä meillä, teimme ruokaa ja odotin miehen tulevan töistä. Istuin sohvalla ystäväni sylissä ja halasin häntä.
Ystävän lähdön jälkeen mies väitti minun pettäneen En minä nyt sänkyyn mennyt tai suudellut. Tuli paha mieli. Mies tiesi että ystävä on kylässä.

Teinkö väärin miestä kohtaan?
Mulla ei oo naista muttei haittaisi joku sylissä istuminen jos olisi nainen turhaa itkua.
 

Yhteistyössä