"Valkoinen heteromies on vihreissä ongelmajätettä"

Sanna Ukkola ei ole mulle aina kaikessa oikeassa oleva persujen puolustaja, en ole aina joka kolumnista samaa mieltä, mutta pointsit rohkeudesta puhua...
Vaikka Ohisalo onneksi häipyy edes puoleksi vuodeksi, on kiilusilmäisiä tuuraajia puolueessa.

 
Sanna Ukkola ei ole mulle aina kaikessa oikeassa oleva persujen puolustaja, en ole aina joka kolumnista samaa mieltä, mutta pointsit rohkeudesta puhua...
Vaikka Ohisalo onneksi häipyy edes puoleksi vuodeksi, on kiilusilmäisiä tuuraajia puolueessa.

Minusta on mielenkiintoista, miten nämä naiset ovat uikuttaneet siitä, että miehille jaetaan tehtäviä vain sukupuolen eikä suinkaan ansioiden vuoksi. Nyt he tekevät itse täysin samaa ja kuvittelevat olevansa jollakin tavalla parempia.
 
Minusta on mielenkiintoista, miten nämä naiset ovat uikuttaneet siitä, että miehille jaetaan tehtäviä vain sukupuolen eikä suinkaan ansioiden vuoksi. Nyt he tekevät itse täysin samaa ja kuvittelevat olevansa jollakin tavalla parempia.
Jep. Kostomentaliteetti.
Vasuri Sanna Marin hehkutti eilen Veitolassa kun häntä kuvattiin eduskuntatalollakin, että "on mahtavaa tehdä töitä upeiden naisten kanssa!" Entä miesten?

Oli ollut juuri palaverissa jossa oli Tuula Haatainen ja pöydän toisella puolella joku mies. Miehestä ei näkyny kuin nopea vilaus...
 
Jep. Kostomentaliteetti.
Vasuri Sanna Marin hehkutti eilen Veitolassa kun häntä kuvattiin eduskuntatalollakin, että "on mahtavaa tehdä töitä upeiden naisten kanssa!" Entä miesten?

Oli ollut juuri palaverissa jossa oli Tuula Haatainen ja pöydän toisella puolella joku mies. Miehestä ei näkyny kuin nopea vilaus...
Kieltämättä melko miehiä syrjivää toimintaa. Varmasti Sanna kuitenkin perustelee tämän itselleen jollakin tavalla tai sitten se on toimittajan toi jonkun muun vika.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Vihreiden pitäisi olla puolue, jonka ykkösteema on maailmanlaajuinen taistelu ilmastonmuutosta vastaan kaikin mahdollisin länsimaiseen demokratiaan kuuluvin keinoin. Valitettavasti puolueen pohjat ovat tunnepohjaisessa luonnonsuojelussa.

Valitettavasti ydinagendaksi on muodostunut detaljitason mikromanageeraminen päästöjen vähentömiseksi ja sitten nämä feministiset ristiretket.

Osmo Soininvaaraa arvostin ja arvostan todella paljon. Olen hänet muutamaan otteeseen tavannutkin. Vihreissä on ollut myös monta muuta henkilöä, joita olen arvostanut (naisiakin). Mutta valitettavasti kokonaispolitiikka on pahasti pielessä. Ei voi mitään. Myännän, että olen joskus Osmoa äänestänyt. Silloinkin ajattelin, että ikävä äänestää ydinvoimavastaista puoluetta, vaikka Osmon kannan tiesinkin.
 

Yhteistyössä