Annajelina
Moikka, kirjoitan ensikertaa tänne. Laskettu aika olisi 20.4.2022, eli tällä hetkellä mennä viikoilla 7+4. Onko täällä ketään muuta, joka ei kärsi raskauspahoinvoinnista? Mulla vaan lievää rintojen aristusta ja vatsatuntemuksia (nippailua, menkkamaista kipua), mutta tuo pahoinvointi puuttuu. Sen vuoksi pelkään kovasti että kaikki ei nyt ole kunnossa.
Tämähän oli kuin itse kirjoittamani teksti. Ehkä selailitkin tätä keskustelua taaksepäin, ja huomasit, että minulla siis aivan sama tilanne, eli ei yhtikäs mitään pahoinvointioireita ja vain nuo pienet satunnaiset menkkamaiset kivut. Niistäkin tulee heti sellainen olo, ettei ole raskaana ollenkaan (positiivisista testeista huolimatta) vaan tämä on vain jokin väliin jääneiden menkkojen oirekirjo
Oireita ei ole siis käytännössä mitään. Ja silti ainakin täällä tunnutaan sanovan, että se on ihan normaalia sekin. Mutta ymmärrän kyllä huolen, koska kyllähän niitä stoorejakin saattaa tulla vastaan, missä vähäoireisuus liittyy tuulimunaan tai vastaavaan.
Olen normaalisti se tyyppi, joka ei ikinä mene minnekään yksityiselle. Hammaslääkärillekin odotan aina kiltisti julkiselle pääsyä. Mutta nyt, kun sain kuulla että ekassa neuvolassa ei ultrata, varasin jopa minä yksityisen varhaisultran. Ihan vain koska on jatkuvasti sellainen olo, etten ole raskaana lainkaan, vaikka selkeästi testien perusteella olen