Kannatatko pakkorokotuksia suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh, homeopatiaa on niin miljoonaa eri lajia.
Ne mun poikkeukset: akupunktio voi tehota - mutta en silti menis jonkun hoidettavaksi että se tekis musta piikkisian.

Iltiksessä oli just kasvojumpasta, joka voi tehota päänsärkyyn.

Kasvien parannuskeinot taas on aika laimeita verrattuna lääkkeisiin, mutta joitakin poikkeuksia ehkä on. En silti laita haavan päälle mitään piharatamoa vaan putsaan ja laitan laastarin.
Eihän nuo ole homeopatiaa
 
Mutta siis, koska tuo joku harmaa rinnasti koronakriittiset suolalamppuporukkaan, niin en kuulu siihen porukkaan. En harrasta luontaisjuttuja muuta kuin pyrkimällä suht terveelliseen ruokavalioon (johon olen sisällyttäny suklaan ja pullan).

Menen länsimaisen koululääketieteen mukaan, mutta sitä voi käyttää myös harkiten, odotellen ja viivytellen. Potilaalla on itsemääräämisoikeus, olla käyttämättä aina kaikkea koululääketieteen tarjoamaa hoitoa ja keinoja heti ja 100 %:sesti.

Emmä silti juokse johonki hopeavesihoitoihin, vaikka harkitsen pitkään tässä rokotevillityksessä.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Etelämaassa virossa on hyvä aine koronan parantamiseen. Punainen elohopea. Sitä löytyy vanhojen neukku sukellusvenesatamien läheltä rannoilta niinkuin meripihkaa Muuga lahdessa.. Varmasti myös Riga lahden rannoilta. Kysy punane elavhobe. Ei halpaa ollenkaan.
 
  • Haha
Reactions: Echo
En tiennykään että sitä käytetään tuohonkin tarkoitukseen.
No auttoiko se?

Vaihda osoite kristinuskoon, niin elämälle ja olemassaololle tulee perusta, ja tulee ilo ja rauha. Toki maalliset vaikeudet pitää ratkoa myös maallisinkin keinoin
Olo parani ja siinä sivussa aloin liikkua enemmän. Ulkoilusta taas seurasi paljon hyvää.

Minä olen kristitty, kylläkin kohtalaisen liberaali. Vaikka hyväksyn aika laajasti muut uskonnot (pl islam), niin minulla on vain yksi Mestari, Jeesus Kristus.
 
Olo parani ja siinä sivussa aloin liikkua enemmän. Ulkoilusta taas seurasi paljon hyvää.

Minä olen kristitty, kylläkin kohtalaisen liberaali. Vaikka hyväksyn aika laajasti muut uskonnot (pl islam), niin minulla on vain yksi Mestari, Jeesus Kristus.
Höm höm. En ala tehdä uskonnollista kiistelyä, mutta krissejen Jumala aikalailla sulkee muut uskonnot pois...:)
 

Yhteistyössä