"Menköön tän kerran"Kahvia ja korvapuusti. Menköön nyt tän kerran.
Hyvä ihme, koita nyt arvostaa mitä kultakimpaleita sulla siinä pöydällä on!
"Menköön tän kerran"Kahvia ja korvapuusti. Menköön nyt tän kerran.
Mut miten ikänäköön ei saada mitää oikeaa apua?joo, mitään tositarkkaa ei tehdä ilman tiimarinlaseja
Eikäkö kun oli aamupalana."Menköön tän kerran"
Hyvä ihme, koita nyt arvostaa mitä kultakimpaleita sulla siinä pöydällä on!
Mut ois kauheeta jos ihmisille leikattaisiin kyborgi-näkö. Joku näkis päällisvaatteiden alta mun vatsamakkarat ja "tolla naisella on ihan reikäset alkkarit."Mut miten ikänäköön ei saada mitää oikeaa apua?
-roikota lukulaseja aina kaulassa, otsalla tai laukussa
-Ihminen on käynyt Kuussa, mutta miinuslasien linsseissä oli vielä vähän aikaa sitten typerät luukut lukemista varten, nyt on semmonen ankea ikänäkö-alareuna
Miksei ikänäköä saa leikata pois,vai saako?
Mä haluan tämmösen Terminator-katseen
autsPäivää, kolmas päivä menossa kipujen kera. Pää ja niska/hartianseutu kipeenä. Onneks tänään on vapaapäivä.
Kyllä kun kivut poistuu. Nyt ei voi hieroa. Paitsi ei mulla ole varaa käydä hierojalla. Nyt voin varovaisesti venytellä. Jumppakeppi löytyy.auts
auttaskohan hieronta ja keppijumppa?
hierojalla käynti on tosiaan sairaan kallistaKyllä kun kivut poistuu. Nyt ei voi hieroa. Paitsi ei mulla ole varaa käydä hierojalla. Nyt voin varovaisesti venytellä. Jumppakeppi löytyy.
Kyllä kun pitää käydä hoitosarjana. Että saa paikat kuntoon.hierojalla käynti on tosiaan sairaan kallista
auts
auttaskohan tissihieronta ja heppijumppa?
Tuo auttaa toiseen vaivaan.
Mekon kanssa me luetaan sua kuin avointa kirjaaarvasit näemmä mitä tarkotin
no niin näkyyMekon kanssa me luetaan sua kuin avointa kirjaa
Lähdetään, otetaan mekko mukaan!Mä haluan ihan heti espanjaan! Ellun puertoricobiisin syy!
Joo!Lähdetään, otetaan mekko mukaan!
Tuutte tammihelmikuun vaihteessa teneriffalle. Palaillaan varmaan miehen kanssa silloin la gomeralta sinne.Joo!