V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikset?En ostaisi mitään sähkölaitetta lidlistä, etenkään tuollaista kuumenevaa ja moneksi tunniksi itsekseen jätettävää.
Koska niillä on ollut takaisinvetoja. Tuotteet on liian halpoja että luottaisin niihin.Mikset?
Leipäkone on tosi kätevä, meillä menee 1-2 isoa leipää päivässä, ne saa koneella kätevästi valmistettua.Ihmiset ehkä kaipaavat 1990-leipäkonenostalgiaa.
Silloin en edes unissani harkinnut koneen ostoa.
Joo mutta en tykkää kun niistä tulee sellaisia kuutioita. Itse käytän yleiskonetta taikinakoukuilla.Leipäkone on tosi kätevä, meillä menee 1-2 isoa leipää päivässä, ne saa koneella kätevästi valmistettua.
Joo mutta en tykkää kun niistä tulee sellaisia kuutioita. Itse käytän yleiskonetta taikinakoukuilla.
Ihan hyvä hinta-laatu-suhde niissä Lidlin koneissa on ja eurooppalaiset merkinnät. Toki mitään kodinkonetta ei pitäisi jättää tuntikausiksi yksin operoimaan jääkaappia lukuun ottamatta, vaan niitä pitäisi aina käyttää kun on itse kotona. Jos noin niin kuin virallisten ohjeiden mukaan mennään.En ostaisi mitään sähkölaitetta lidlistä, etenkään tuollaista kuumenevaa ja moneksi tunniksi itsekseen jätettävää.