Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täytyy sanoa että James Bondit on pilanneet mun yöunia tänä kesänä, oon aina jääny katsomaan ku mies ja poika on sitä alkanu töllöttää.
Viimeki yönä leffa loppui vasta klo 24, ja sain unen 00.30. Ok ei se viikonloppuna ole paha, mutta tänään on lötkö olo.

Sen sijaan kun yks ilta nukahdin jo 22.30, oli olo seuraavana päivänä tosi virkeä ja tein suursiivouksen.
Elimistö tunnistaa milloin pitäis olla nukkumassa. Ei jollain 01-09 unirytmillä vaan ole virkeä olo, vaikka nukkuisi sen 8 h.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mä tarvitsen teleportin.
Mä kattelin kerran sellasen elokuvan kuin Jumper ja haaveilin aika ajoin, että kun voiskin hypätä paikkoihin minne haluais mennä...
Jumper on yhdysvaltalainen vuonna 2008 ensi-iltansa saanut tieteiselokuva, jonka on ohjannut Doug Liman ja käsikirjoittanut David S. Goyer. Elokuva kertoo koulukiusatusta nuoresta, joka oppii ”hyppäämään” teleportaation avulla minne vain. Hyppääjiä metsästää joukko paladiinejä, jotka tahtovat tappaa kaikki hyppääjät. Wikipedia

Mä kattelin kerran sellasen elokuvan kuin Jumper ja haaveilin aika ajoin, että kun voiskin hypätä paikkoihin minne haluais mennä...
Jumper on yhdysvaltalainen vuonna 2008 ensi-iltansa saanut tieteiselokuva, jonka on ohjannut Doug Liman ja käsikirjoittanut David S. Goyer. Elokuva kertoo koulukiusatusta nuoresta, joka oppii ”hyppäämään” teleportaation avulla minne vain. Hyppääjiä metsästää joukko paladiinejä, jotka tahtovat tappaa kaikki hyppääjät. Wikipedia
I see....I see paladines everywhere
*tähän se Toy Story-meemi"

Yhteistyössä