Onnea vanhenemisen johdostaJoo mulla,taas vuoden vanhempi
Onnea vanhenemisen johdostaJoo mulla,taas vuoden vanhempi
KiittiOnnea vanhenemisen johdosta
Totta. Ja kovaan väsyyn ei kahvi ees tehoa.Ei aina. Eilen kun join kahvia niin meni n. 30min ja iski kauhee väsymys. En jaksanut tehdä läksyjä.
Piti palata tuohon kansiasiaan. Kiitos leivinpaperivinkistä!Tinttaa se kansi leivinpaperin päällä oikean malliseksi ja käännä paperin kanssa päälle. Siis silleen vauhdilla, nurin, pläts. Pysyy ehjänä mutta saattaa toki osua hieman vinoon...
Tai nostat taikinakannen leivinpapereineen piiraalle, revit paperin kahtia ja siis molemmin puolin välistä veks.Piti palata tuohon kansiasiaan. Kiitos leivinpaperivinkistä!
En kyl uskalla viskata sitä kantta nurin...
Mä jatkojalostan sitä: laitan jauhoja leivinpaperille armottomasti, sitten leipasen sen kannen, ja smoothisti liu'utan sen kannen leivinpaperin reunalta piirakan päälle.
Tästä skenaariosta puuttuu vielä se onnistunut suoritus.
No kappas kappas, jopas nyt jotakin, Ruusalassa säkenöi nyt hyviä ideoita. Kiitos.Tai nostat taikinakannen leivinpapereineen piiraalle, revit paperin kahtia ja siis molemmin puolin välistä veks.
Toisesta päädystä alku taikinaan saakka ja sit vaan kiskotaan kummastakin reunasta.miten se paperi revitään kahtia jos taikinakansi lötköttää siinä päällä
*yrittää kuvitella*
Paljon onnea vaan Kaisulille!Huomenta,sataa sataa ropisee eli sateinen päivä taas ja kuntouttavan työpäivä tänään,sen jälkeen herkuttelemaan synttärin kunniaksi.
Mukavaa päivää.
Aamupalaksi kahvia, suolaiset muffinit tonnikalatahnalla ja suklaavanukas, mehua
Kun kuori irtoaa helposti.Mulla vapaata.
Ja keittelen punajuuria. Punajuuret on kyl omituisia keitettäviä: siinä missä peruna ja porkkana pehmenee jo puolen tunnin jälkeen, on punajuuri ihan kivikova vielä tunnin jälkeen.
Mistäs mä sen tiedän milloin se on redi?
minä meen tänään ekaa kertaa eläissäni pojan ja sen akan luo syömäänPitäis poikasten kanssa mennä tänään syömään ravinteliin .
Sataa sataa ropisee koko ajan, joten aateltiin ilahduttaa ihtiämme ja toisiamme ja tehdä jotain kivaa yhees.
Niin ja huomenta vaan, olen kyllä ollut hereillä jo muutaman tunnin.
Kun auttaa niin kesto on 1-2h.Totta. Ja kovaan väsyyn ei kahvi ees tehoa.
niimpäKun auttaa niin kesto on 1-2h.
Onnittelut täältäkin.Joo mulla,taas vuoden vanhempi
KiitosPaljon onnea vaan Kaisulille!
KiitosOnnittelut Kaitsulle
Meikä taas pisti eilen pyykkiin ihan ekaa kertaa kuopuksen poikaystävän hupparin.minä meen tänään ekaa kertaa eläissäni pojan ja sen akan luo syömään
Mulle taas soitti joku vitamiinikauppias ja sai kyl luurin korvaansa. Kehtaavatkin kesken työpäivän!Argh.. oli 2 puhelinsoittoa kun tein tehtävää.
Kohta alan tekee tehtäviä toisesta aineesta.
Ne ei siitä välitä.Mulle taas soitti joku vitamiinikauppias ja sai kyl luurin korvaansa. Kehtaavatkin kesken työpäivän!