Riikka Purra! ❤️

Sinulle joka epäilit, että olen Purran uusi fani…
…olen Purrasta puhunut palstalla jo vuosia ja linkannut tänne hänen videoita ja kirjoituksia.

Purra on todella lahjakas ja fiksu nainen.
Ja, Purra on ihminen joka todella asettaa suomalaiset ensin!❤
 
vierailija
PS aikoo ilmeisesti tänään rikkoa AVIn määröyksiä kokoontumisrajoituksista.

Persut on siis kiellettävä puolueena ja jäsenet pantava vankilaan.
 
vierailija
Mä taas luin naamakirjasta ihmisten kommentteja jossa he aikovat seuraavissa vaaleissa vaihtaa puoluetta ja äänestää persuja, nyt kun puhiksena on nainen.
Ok, missä niitä luit? Mä en ainakaan nähnyt niitä Maikkarin ja HS:n uutisten kommenttiosioissa. Onnitteluja toki Purralle, mutta tosi moni ilmaisi pettymyksensä ja Tiihosen sivuilla ihmiset ovat kirjoittaneet lähettäneensä PS:lle eroilmoituksen jo nyt.
 
vierailija
Sä luit mitä sun haluttiin lukevan.
Vai niin. Kuten sanoin, oli onnitteluja ja sitten näitä kriittisiä äänenpainoja. Onko Ossi Tiihosenkin sivut moderoitu, kun siellä tosiaan moni sanoi jo eronneensa tai eroavansa PS:stä ja siirtyvänsä äänestämään Turtiaista?

Veikkaan, että keksit omasta päästäsi nuo kommentit, koska et kykene sanomaan, missä niitä tarkalleen ottaen luit.
 
vierailija
Vai niin. Kuten sanoin, oli onnitteluja ja sitten näitä kriittisiä äänenpainoja. Onko Ossi Tiihosenkin sivut moderoitu, kun siellä tosiaan moni sanoi jo eronneensa tai eroavansa PS:stä ja siirtyvänsä äänestämään Turtiaista?

Veikkaan, että keksit omasta päästäsi nuo kommentit, koska et kykene sanomaan, missä niitä tarkalleen ottaen luit.
Puolueisiin liitytään ja puolueista erotaan.

Luin niitä eri henkilöiden naamakirjoista.
 

Yhteistyössä