Siis auttaakohan Sossu vuokrarästienkanssaEnnen perustoimeentulotuki oli kuntien vastuulla ja silloin tapahtui vähän yhtä sun toista. Nykyään ketään ei jätetä puille paljaille.
Siis auttaakohan Sossu vuokrarästienkanssaEnnen perustoimeentulotuki oli kuntien vastuulla ja silloin tapahtui vähän yhtä sun toista. Nykyään ketään ei jätetä puille paljaille.
Näyttää siltä että joudut odottamaan sitä vastausta ylihuomiseen.Siis auttaakohan Sossu vuokrarästienkanssa
Varmaan mä sen tiedän et joudun sinne Oottaan, mut olen ainoastaan kiinnostunut muitten kokemuksista tai jos joku ylipäätään vain tietääNäyttää siltä että joudut odottamaan sitä vastausta ylihuomiseen.
Miten oikeasti olet päästänyt itsesi nykyiseen jamaan?Varmaan mä sen tiedän et joudun sinne Oottaan, mut olen ainoastaan kiinnostunut muitten kokemuksista tai jos joku ylipäätään vain tietää
On lapsiaOnko lapsia?
Mä tunnen jonkun joka jätettiin. Usko nyt. Hän sai silloin ruoka apua vanhemmilta. Rästivuokran maksoi osissa pois.Ennen perustoimeentulotuki oli kuntien vastuulla ja silloin tapahtui vähän yhtä sun toista. Nykyään ketään ei jätetä puille paljaille.
Tulot pieneni ei yksinkertaisesti riittänyt ja sit sitä helposti joutuu velka kierteeseenMiten oikeasti olet päästänyt itsesi nykyiseen jamaan?
Tuskin silloin joudut kadulle.On lapsia
Ja jätit vuokran maksamatta?Tulot pieneni ei yksinkertaisesti riittänyt ja sit sitä helposti joutuu velka kierteeseen
Mulla on maanantaina aika sossunHae toimeentulotuesta. Harkinnalla voi kunta myöntää täydentävänä rästit.
Kyllä, näin se valitettavasti meniJa jätit vuokran maksamatta?
Ei oleOnko (oman) peffan kaupittelu vaihtoehto?
Onko sulla kokemustaEi ole
En ole ostanut tai myynyt seksiä (olen mies) mutta hyvän tilaisuuden tullen voisin olla valmis ostajaksi.Onko sulla kokemusta
Olet ihan väärässä paikassaEn ole ostanut tai myynyt seksiä (olen mies) mutta hyvän tilaisuuden tullen voisin olla valmis ostajaksi.
Entä camisessiot?Ei ole
Eikö sulla ole viisaampaa tekemistä, Jumalan siunausta sinulleEntä camisessiot?
Yritän vain etsiä ratkaisua sinulle. Ei saa suuttua.Eikö sulla ole viisaampaa tekemistä, Jumalan siunausta sinulle
Huonoja ratkaisuja. Parempi kun et sano mitään.Yritän vain etsiä ratkaisua sinulle. Ei saa suuttua.
Kerrothan kuitenkin mitä ne sanoi?Eikö sulla ole viisaampaa tekemistä, Jumalan siunausta sinulle
Kyllä kerron, huomenna iltapäivällä ilmoitanKerrothan kuitenkin mitä ne sanoi?
Kerrotko myös? Maltan tuskin odottaa.Kyllä kerron, huomenna iltapäivällä ilmoitan