Nythän kysyin ihan kokemuksia siitä miten Sossu auttaaMinä maksoin itse.
Sitä tarkoitan. Maksoin ihan toimeentulotuesta.Nythän kysyin ihan kokemuksia siitä miten Sossu auttaa
Sitä tarkoitan. Maksoin ihan toimeentulotuesta.
OkSitä tarkoitan. Maksoin ihan toimeentulotuesta.
On pienet tulot, enkä saa maksusuunnitelmaaMaksat vain tuista maksusuunnitelman mukaan enintään muutamassa kuukaudessa.
Ok, eivät auta, olen kysynytEi ole kokemusta. Myös seurakunnalta voi kysyä apua.
HarmiOk, eivät auta, olen kysynyt
Ei ole ketään ketä lainaa, mulla on maanantaina aika sossun. Jännittää mitä siellä sanovatHarmi
Eikö kaveri tai sukulainen voi auttaa? Lainaa rästin maksuun. Maksat osissa lainaajalle.
Niin oli minullakin mutta kyllä se raha silti löytyi. Teet vain taulukkolaskentaan taulukon missä näkyy kaikki menot.On pienet tulot, enkä saa maksusuunnitelmaa
Ok, toivon että saat sieltä apua.Ei ole ketään ketä lainaa, mulla on maanantaina aika sossun. Jännittää mitä siellä sanovat
Joskus käy niin että sitä rahaa ei löydy. Tiedän sen.Niin oli minullakin mutta kyllä se raha silti löytyi. Teet vain taulukkolaskentaan taulukon missä näkyy kaikki menot.
KiitosOk, toivon että saat sieltä apua.
Minulta ei rahaa löydy, ja 15 p pitää vuokra rästit olla maksettuNiin oli minullakin mutta kyllä se raha silti löytyi. Teet vain taulukkolaskentaan taulukon missä näkyy kaikki menot.
Elämänhallinta...Joskus käy niin että sitä rahaa ei löydy. Tiedän sen.
Mitä oikein olet tehnyt viimeiset kuukaudet?Minulta ei rahaa löydy, ja 15 p pitää vuokra rästit olla maksettu
Elämä on elämää joskus on alamäkiä, välillä voi kuka vaan joutua ekonoomisiin ongelmiinElämänhallinta...
Suomessa on niin hyvä turvaverkko ettei ketään jätetä tuollaiseen tilanteeseen.Elämä on elämää joskus on alamäkiä, välillä voi kuka vaan joutua ekonoomisiin ongelmiin
Tulihan se kortti sieltä..Elämänhallinta...
Kyllä on jätetty.Suomessa on niin hyvä turvaverkko ettei ketään jätetä tuollaiseen tilanteeseen.
Ennen perustoimeentulotuki oli kuntien vastuulla ja silloin tapahtui vähän yhtä sun toista. Nykyään ketään ei jätetä puille paljaille.Kyllä on jätetty.