Saaga86
Joo täällä myös menossa dpo 14. Ootko kokeillu muita testejä?
En vielä oo raaskinu. Huomenna aamulla EHKÄ tuhlaan cb viikkonäytöllisen kun ei muuta jemmassa enää
Joo täällä myös menossa dpo 14. Ootko kokeillu muita testejä?
En ole varma miten oviksen kanssa kävi,rinnat ei ole kipeytynyt niin kuin joka kierrossa,flo ei myöskään ole saanut laskettua ovulaatiota:/ Tänään kp 14 ja aiemmin on kyllä jo tähän mennessä ovis ollut ja mennyt:/ iski masennus että jos olikin ovuloimaton kierto Olen kyllä aloittanut homeopaattisen aineen jälleen,tiedä onko sillä vaikutusta että oireet puuttuu..Pidän niin peukkuja @Mamtobe , @possu1 ja @saaga86! (miksiköhän ei tägää kaikkia?) Ja toivotaan @Coguine kumminkin että jospa ei jäiskään kemialliseksi. Jostain se Predictor Earlyn viiva joka tapauksessa kertoo, se on mun luotto varhainen testi ja ei oo yhtään mitään tulkinnan varaa tullut siihen kun en raskaana ole ollut. Olikos vielä muita jännääjiä? @petronella09 ja @Eeva650, löytykö jo ovikset ja pääsettekö piinailemaan?
Uusille tervetuloa! Ja @Baby*Yoda ilmeisesti samantien myös tervemenoa . Onnea, hyvältä kuulostaa!
Täällä kp 6 ja menkat on nyt vasta loppumassa. Aina ennen kierukan poiston jälkeen kestänyt 3-4 päivä. Nyt kun oli lyhyt kierto alla, niin jos tästä menkkojen määrästä voi jotain päätellä niin ei ainakaan limakalvoa heikentävästi vaikuttanut aikainen ovis ja normaalia lyhyempi kierto. Enpä olis uskonut että pitkät menkat voi aiheuttaa iloa!
Yk 11 nyt meneillään ja taas into piukeena yrittämässä, viikonloppuna pääsee taas jo tosi toimiin
Muistelisin, että kaikkia jotka keskeytyy ennen rv5+0 sanotaan kemiallisiksi. En ole täysin varma.Tuli tässä mieleen että minulla oli aikainen keskenmeno/kemiallinen kun vuoto alkoi 9pv myöhässä (helmikuussa). Silloin siis tuli haaleaa viivaa ja sitten vahvempaa muttei vahvistunut kunnolla verrattuna aiempiin onnistuneisiin raskauksiin. Niin mietin että jos on kemiallinen niin näkyykö se sitten ihan vain hetken? Siis pari testiä vai olikohan se sitten keskenmeno kun näkyi pidempään. Tämä ei nyt ei mihinkään liittynyt,mietin vain kun monet puhuu kemiallisesta jos näkynyt haalea viiva ja sitten hävinnyt.
Tsemppiä kaikille
Tuossa keskimmäisessä näen haamun!Ollaan miehen kanssa reissussa ja sain yhtäkkiä ihmeellisen huimaus kohtauksen, niin tuli tunne et pitäskö tehä testi kun päästään hotellille ja mies totes saman. Oletettu ovis limojen ja kipujen perusteella oli 23.7. joten nyt olis dpo 10.
Miltä nämä teidän mielestä näyttää?
2 ekaa testiajalla n. 4 min sisällä ja vika kuivuneena.
Voi kun kiva, kun joku kyselee kuulumisia.Pidän niin peukkuja @Mamtobe , @possu1 ja @saaga86! (miksiköhän ei tägää kaikkia?) Ja toivotaan @Coguine kumminkin että jospa ei jäiskään kemialliseksi. Jostain se Predictor Earlyn viiva joka tapauksessa kertoo, se on mun luotto varhainen testi ja ei oo yhtään mitään tulkinnan varaa tullut siihen kun en raskaana ole ollut. Olikos vielä muita jännääjiä? @petronella09 ja @Eeva650, löytykö jo ovikset ja pääsettekö piinailemaan?
Uusille tervetuloa! Ja @Baby*Yoda ilmeisesti samantien myös tervemenoa . Onnea, hyvältä kuulostaa!
Täällä kp 6 ja menkat on nyt vasta loppumassa. Aina ennen kierukan poiston jälkeen kestänyt 3-4 päivä. Nyt kun oli lyhyt kierto alla, niin jos tästä menkkojen määrästä voi jotain päätellä niin ei ainakaan limakalvoa heikentävästi vaikuttanut aikainen ovis ja normaalia lyhyempi kierto. Enpä olis uskonut että pitkät menkat voi aiheuttaa iloa!
Yk 11 nyt meneillään ja taas into piukeena yrittämässä, viikonloppuna pääsee taas jo tosi toimiin
Ollaan miehen kanssa reissussa ja sain yhtäkkiä ihmeellisen huimaus kohtauksen, niin tuli tunne et pitäskö tehä testi kun päästään hotellille ja mies totes saman. Oletettu ovis limojen ja kipujen perusteella oli 23.7. joten nyt olis dpo 10.
Miltä nämä teidän mielestä näyttää?
2 ekaa testiajalla n. 4 min sisällä ja vika kuivuneena.
Aloitan kp 10. Plussa tulee useimmiten kp 11-14. Vain kerran tullut jotain kp 16/17.Nyt on varustauduttu kunnolla tähän kiertoon - tilasin netistä ovulaatiotestejä. Viime kierrossa jäi ovis bongaamatta. Nyt alotan testaamisen ajoissa ja ehkä otollisina päivinä jopa kaksikin kertaa. Miten te muut testailette ovista?
@Meemuli minäkin näen haamulaisen! Toivottavasti vahvistuu
Saaga pahoittelut uudesta kierrosta :/ Poistin sut piinailijoista. Haluatko nimen kiertopäivälistalle?
Possu korjasin sulle päivän. Aika lupaavia oireita sinulla, pidän peukkuja!
Mut voi poistaa listoilta toistaiseksi. Oon vaan jotenki niin tympääntynyt nyt tähän yrittämiseen ja näiden kusitikkujen tiirailuun. Oon ostanu nyt niin monta testiä että ei mitään järkeä enää.
Joka toisessa tikussa näkyy jotain ja joka toisessa ei. Eikä oo kyse edes enää rfsu testeistä. Herkissä testeissä early x 2 nyt haamut, samoin apteekin. Pc:ssä näkyy tehtäessä viivanpaikat ja jotain olemattomia. Tiedän jo että tää ei tuu olemaan yhtään mitään muuta ku kemiallinen. Ois näkyny jo jotain. Oon vaan niin väsynyt tähän yrittämiseen. Yli vuosi tikuteltu niin nyt saa riittää. En laita tälle hetkeen nyt ajatustakaan. Eikä edes itketä. Vaan pelkästään vituttaa.
Tsemppiä kaikille